Geely Emgrand EC7: čínský sedan v Anglii již v roce 2012

Jedno z milých překvapení poslední sady nárazových testů EuroNCAP, čínský vůz Geely Emgrand EC7, vstoupí již zakrátko do Evropy.

Čínský sedan Geely Emgrand EC7 nastoupil spolu s dalším čínským vozem MG6 do nárazových testů podle náročné metodiky EuroNCAP, kde oba modely získaly čtyři hvězdy. Zatímco MG6 se již v (pro značku MG kdysi domácí) Anglii prodává, konkurenční Emgrand se na svůj nástup teprvé chystá.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Geely Emgrand EC7 obohatí nabídku automobilů na britském trhu

Společnost Geely, jinak majitel společnosti Volvo Cars, hodlá nabídnout britským zákazníkům svůj Emgrand EC7 již na konci roku 2012. Před několika dny skrze dceřinou firmu Geely Auto UK uzavřela smlouvu s britským koncernem Manganese Bronze Holdings plc (MBH), jenž se pro vozy Geely stane výhradním dodavatelem na anglickém trhu.

EuroNCAP: čtyři hvězdy pro dva čínské modely

EuroNCAP: čtyři hvězdy pro dva čínské modely

Model Emgrand bude k dispozici jako čtyřdveřový sedan EC7 a pětidveřový hatchback EC7-RV a se zážehovými motory 1,5 a 1,8 l. Obě verze zamíří do exponovaného segmentu nižší střední třídy a kromě dostatku místa pro pětici pasažérů a jejich zavazadla mají nabídnout bohatou základní výbavu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Ceny mají začínat v přepočtu pod hranicí 300 000 Kč, počítá se také se zárukou na 160 000 km. Na domácím trhu je Emgrand EC7 v současnosti dodáván výhradně s výkonnějším z uvedených motorů v kombinaci s pětistupňovou, manuálně řazenou převodovkou a emisemi plnícími normu Euro IV.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Jednotka JL 4G18 s proměnným časováním ventilů dosahuje výkonu 139 koní (102 kW) při 6 200 ot./min. a točivého momentu 172 Nm při 4 200 ot./min. Nepřekvapí konvenční konstrukce podvozku se vzpěrami McPherson vpředu a vlečenými rameny vzadu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Sedan stojí na podvozku s rozvorem náprav 2 650 mm, základní objem zavazadlového prostoru má činit plných 680 l a pohotovostní hmotnost jen 1 280 kg. Geely Emgrand EC7 je dlouhý 4 635 mm, široký 1 789 mm a vysoký 1 470 mm. Některé z uvedených údajů se při adaptaci na podmínky evropského provozu ještě mohou mírně změnit.     
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků