Geely Emgrand EC7: čínský sedan v Anglii již v roce 2012

Jedno z milých překvapení poslední sady nárazových testů EuroNCAP, čínský vůz Geely Emgrand EC7, vstoupí již zakrátko do Evropy.

Čínský sedan Geely Emgrand EC7 nastoupil spolu s dalším čínským vozem MG6 do nárazových testů podle náročné metodiky EuroNCAP, kde oba modely získaly čtyři hvězdy. Zatímco MG6 se již v (pro značku MG kdysi domácí) Anglii prodává, konkurenční Emgrand se na svůj nástup teprvé chystá.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Geely Emgrand EC7 obohatí nabídku automobilů na britském trhu

Společnost Geely, jinak majitel společnosti Volvo Cars, hodlá nabídnout britským zákazníkům svůj Emgrand EC7 již na konci roku 2012. Před několika dny skrze dceřinou firmu Geely Auto UK uzavřela smlouvu s britským koncernem Manganese Bronze Holdings plc (MBH), jenž se pro vozy Geely stane výhradním dodavatelem na anglickém trhu.

EuroNCAP: čtyři hvězdy pro dva čínské modely

EuroNCAP: čtyři hvězdy pro dva čínské modely

Model Emgrand bude k dispozici jako čtyřdveřový sedan EC7 a pětidveřový hatchback EC7-RV a se zážehovými motory 1,5 a 1,8 l. Obě verze zamíří do exponovaného segmentu nižší střední třídy a kromě dostatku místa pro pětici pasažérů a jejich zavazadla mají nabídnout bohatou základní výbavu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Ceny mají začínat v přepočtu pod hranicí 300 000 Kč, počítá se také se zárukou na 160 000 km. Na domácím trhu je Emgrand EC7 v současnosti dodáván výhradně s výkonnějším z uvedených motorů v kombinaci s pětistupňovou, manuálně řazenou převodovkou a emisemi plnícími normu Euro IV.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Jednotka JL 4G18 s proměnným časováním ventilů dosahuje výkonu 139 koní (102 kW) při 6 200 ot./min. a točivého momentu 172 Nm při 4 200 ot./min. Nepřekvapí konvenční konstrukce podvozku se vzpěrami McPherson vpředu a vlečenými rameny vzadu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Sedan stojí na podvozku s rozvorem náprav 2 650 mm, základní objem zavazadlového prostoru má činit plných 680 l a pohotovostní hmotnost jen 1 280 kg. Geely Emgrand EC7 je dlouhý 4 635 mm, široký 1 789 mm a vysoký 1 470 mm. Některé z uvedených údajů se při adaptaci na podmínky evropského provozu ještě mohou mírně změnit.     
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

včera | Vladimír Kadera | 70 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků
TEST Audi S8 TFSI quattro (420 kW): Lepší sportovní limuzína tu ještě nebyla!

Audi S8 TFSI quattro 420 kW

Specifikace testovacích automobilů se často vejdou na jeden papír velikosti A4. K testovanému Audi S8 bylo takových papírů 26.

19.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků