Geely Borui GE je nový čínský sedan majitele Volva. Má jezdit za 1,5 l/100 km

Čínská automobilka Geely rozšíří svou nabídku vozů. Již 9. dubna oficiálně představí přírůstek do rodiny modelů Borui - hybridní sedan Borui GE.

Automobilka Geely pokračuje v rozšiřování své produktové řady modelů pro čínský trh. Nejnovějším přírůstkem se stane Borui GE. Hybridní sedan má být založen na modelu Geely Borui EC9. 

Novinka zaujme aktualizovaným designem, hlavně co se týče přední mřížky či světel. O pohon se stará kombinace tříválce o objemu 1,5 litru s přímým vstřikováním a elektromotoru. 

Pohonní jednotka pochází od švédské automobilky Volvo, kterou Geely vlastní. V jejím produktové řade se stará například o pohon modelu XC40 T3, kde má 115 kW a 265 N.m. Zřejmě jej uvidíme i v nadcházejících elektrifikovaných modelech řady 40. 

Šéf Geely a Volva měl zálusk i na BMW. Nakonec koupil akcie Daimleru

Šéf Geely a Volva měl zálusk i na BMW. Nakonec koupil akcie Daimleru

Na oficiální specifikace si budeme muset ještě nějakou dobu počkat. Už by to ale nemělo být dlouho, protože Borui GE má zažít oficiální premiéru již 9. dubna. Prodej se má začít v Číně v srpnu letošního roku. V čínských médiích se ale už objevili různé spekulace. Mluví se o velmi impozantní kombinované spotřebě paliva pouze 1,5 l/100 km. 

Nový sedan rozhodně přitáhne pozornost také svým high-tech interiérem. Ústředním prvkem bude velký infotainment systém s 12,2 palcovým displejem. Potěšit může vnitřní osvětlení včetně LED dekorací na panelech dveří. Další vychytávku najdete v centrální opěrce, kde se nachází bezdrátová nabíječka pro smartphone. 

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků