GAZ Siber: sedan ze studené země

21 komentářů

Foma
4. září • 11:20

No v naší společnosti převládá především vzpomínka na propad RU vozdel(tech.zastaralost) v devadesátých letech a to díky politickému chaosu ve vých a stř.evropě.Kdo však se zajímá o RU automobilový průmysl ví jak velké možnosti včetně tech. a výrobního potenciálu RU disponuje.
V ČR převládá podsouvaný názor(výplod 90 tých let),že lidé v RU jsou nevzdělaní,nešikovní ba dokonce hloupí..no prostě česká mentalita,ale člověka znalého tamější situace vůbec nepřekvapí když z výr.linek budou sjíždět moderní automobily plně srovnatelné s těmi jaké známe ze záp.evropya ke kterým vzhlížíme s obdivem..
A co se týče licencí,použití již existujících technologií dílů apd. otom asi nemá cenu se bavit.Ukažte mi která automobilka si všechno vymýšlí a vyrábí jen podle sebe a z vlastních zdrojů,vždyt to ani nejde..

ka-spel
4. září • 11:45

Vidím, že rusofil se nezapře. Podobní jsou i na foru o ruských autech. Sedají na prd@l ze zprávy, že Kalina bude s 1,4 16V, s ABS a el. ovladatelnými zrcátky atd. Když se jich zeptáš, proč doposud nenabízí klimu, tak to vysvětlí, že v Rusku je potřeba spíše dobré topení.:-DRusko má obrovský potenciál, zdroje, prachy, ale jakákoliv realizace skončí na všudypřítomném bordelu. Jak mě jinak vysvětlíš, že už dávno nevyrábí, byť licenčně, cokoliv moderního.

Foma
4. září • 18:38

je to velmi jednoduché v RU se vyrábí spousta světových značek(chevrolet,ford,Renault a spousta jiných),takže pokud místní chtějí něco lepšího tak to není problém,ostatně vozový park v RU tvoří již 60 procent zahraniční značky.
A proč třeba Lada není moderní?:
-byt vyrábí stále ty púovětšínou zastaralé krabice tak jich stále prodává ročně přes 750 000ks! A to drtivou většinu prodá na domácím trhu,z čehož vyplývá,že ji prostě živý domácí-svým způsobem soběstačný trh,který RU může leckterá země jen závidět.
Byla by otázka zdali by rusové kupovali plně vybavenou,moderní konkurence schopnou Ladu za crenu řekněme 600 000czk když za stejnou cenu by si mohli u nich koupit automobil mnohem zvučnější světové značky.?
Třeba jako u nás Jawa-Byla li by cenově a kvalitativně srovnatená jako konkurence a užívala stejné komponenty jako např.Honda asi většina kupců by chytla po Hondě(včetně mě).
Rusorfil určitě nejsem a jak z Kaliny tak ani z Priory (byt v plné palbě) si na zadek nesedám..

ka-spel
4. září • 19:38

Tak to pak sorry, já už myslel, že jsi jak dmatej v diskuzi o ruských autech. Já bych se takovému licenčnímu Sebringu taky nebránil.:-D Akorát pochybuji, že tady bude za ruskou cenu.:-(

Marty
5. září • 9:09

On tady nebude vůbec, to neznamená, že si nemůžeš koupit origo Chrysler Sebring s cenami od cca 150 do 700 tisíc... (dle roku výroby)....

Jan K.
3. září • 15:47

než to dostanou do sériové výroby, tak to bude zastaralé jako Lada 2110 a 2111. Tu taky předtavili a byla to bomba anež to dostali do série, předběhla to i Čína a Indie.
Kdysi dávno jsem dělal u dodavatele, který jim pomáhal rozjet předchozí projekt ( už je to dlouho a mlčenlivost skončila ). Všechno trvá, polovinu toho, co se jim pošle , ukradnou po cestě z kamionu a polovinu ze zbývající poloviny ve fabrice. Designeři a konstruktéři v Rusku se snaží, ale potom to nasadí na plecháče, osadí spoutou rádoby-chromovaných nekvalitních doplňků, dostanou za úkol to slevnit, takže xenony pryč, elektronika pryč, ovládací prvky dáme z předchozího modelu a je z toho opět ruské auto.

Marty
3. září • 15:54

myslím že to tady nehrozí. Děripaska má peněz dost, myslím že trmín zahájení sériové výroby dodrží. A tady nemaj co použít s předchozí modelu - díly z Volhy jaksi pasovat do sebringa nebudou :o)))))

ymir
4. září • 9:43

"díly z Volhy jaksi pasovat do sebringa nebudou" ... abys nebyl prekvapen. Tady ulomime... tady vodrezem, tuhle to prinitujeme a tohle prilepime lepici paskou a "sedi" to.Posledni pouzitelny rusky auta byli vojensky, ktere slo opravovat celkem 3 klici...

Marty
4. září • 10:12

to nehrozí. Chrysler si to pohlídá. Imho i do té klasické volhy se už montují motory R4 2,4 Chrysler....

J
3. září • 9:41

Najprv však budú musieť ukončiť výrobu starej - dobrej Volgy ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=Mv32eHdU6WI&mode=related&search=

Magistr Kelly
2. září • 20:40

Za tuhle cenu beru roomster s 51kw HTP, nebo jiný spolehlivý a výkonný vůz, a ne ruskej šmejd

Marty
3. září • 13:10

Ten "ruskej krám" je mírně upravenej Chrysler Sebring (01-06), na kterou automobilka GAZ koupila licneci vč. Veškeré dokumentace a výrobní linky...
Fotky interiéru nejsou k mání, co se týče exteriéru, je to Sebring s jinejma světlama a nárazníkama. Jinak vše při starym.
Motory sou Chryslerácký R4 2,0 R4 2,4 a V6 2,7, který se do Sebringu montovali.
to auto je klasická střední třída, někde řazeno i jako vyšší střední a az ty prachy....
Jestli nezkazí kvalitu....je to proti Roomsteru asi tak o 2 třídy vejš :o)))))))))

J.a.r.d.a.87
2. září • 21:30

Roomster??? Takovej humus..no poteš koště, váham co asi bude horší volba :-))

Stanpro5
2. září • 19:11

A stary sebring je na svete.

Mark 
2. září • 17:58

No aj tak zázrak na túto spoločnosť!!!!!!

Vencos
2. září • 13:16

Mě se to líbí, připomíná mi to sebringa:-D

Ráďa
2. září • 13:56

JJ Sebring;-) Ale vytvarované plechy jsou jen jedna věc, důležité taky bude co bude uvnitř.

Cjoctavian
2. září • 12:31

ten design - velmi nepodareny singleframe Audi spolu s parodiou na svetla R8 :-/

Mark 
2. září • 17:59

A čo takto Sebring????!!!!!

Jose
2. září • 10:44

Jak tak koukám na ty ruské auta, neubráním se pocitu, že se rusové pořád hledají. Pořád ještě nenašli svůj design a přitom by se nějaké tradiční křivky našly.
V čem mají jasno je podvozek a motory.

lukyn
2. září • 11:37

No, jsem zvědavý na výsledek. Ale Chrysler v Ruském podání bude asi téměř nezničitelný. Držím palce

Doporučujeme

Články odjinud