Garáž: nové diskuse na AutoRevue.cz

Garáž: nové diskuse na AutoRevue.cz

Až dosud jsme na AutoRevue.cz neměli diskusní fóra v podobě, v jaké je znáte z jiných, podobně zaměřených serverů. Protože i nám začaly běžné diskuse chybět (např. proto, že se diskuse pod články zvrhnuly úplně jiným směrem), vytvořili jsme velmi jednoduchou aplikaci, která nese jméno Garáž. Odkaz na ni najdete v horní liště vedle dalších funkcí.

Garáž není Poradna

Garáž vychází z Poradny, nicméně má několik odlišností. Tou hlavní jsou lineární diskuse, které se tak neřadí dle stromu (threadu), ale do jediné úrovně v pořadí, v jakém byly zadány. Můžete si zvolit, zda se budou příspěvky v diskusi řadit od nejstaršího, nebo naopak od nejnovějšího; údaj se zapisuje do cookies, a je platný pro všechny diskuse v Garáži. Pokud budete přispívat do diskuse, napište příspěvek do formuláře, který je najdete na konci výpisu příspěvků. Při větším počtu příspěvků se diskuse stránkují, takže lze bez problému vytvořit i diskuse s tisíci příspěvky.

Pokud budete chtít něco vzkázat některému z diskutujících, použijte běžné „to Michal:“ nebo „Michalovi:“. U jednotlivých příspěvků se nezadává předmět, předpokládá se, že se všechny budou týkat navrženého temátu. Základní kategorie přidáváme my (Škoda, Bionafta apod.), jednotlivá témata už můžete přidat sami. Pro zvýšení přehlednosti bychom byli rádi, abyste zbytečně nezakládali duplicitní diskusní témata. Vkládejte je do odpovídajících kategorií, případně do kategorie Různé. Pokud se vyskytne potřeba založit novou kategorii, založíme ji.

Od Poradny se Garáž liší i základním principem. Zatímco Poradna je určena pouze pro žádost o pomoc s konkrétními problémy, do Garáže se můžete chodit „vykecat“, případně polemizovat s ostatními diskutujícími. Rovněž se hodí pro zakládání diskusí k jednotlivým modelům aut, či fanklubů. Proto máme v naší administraci možnost přesouvat dotazy z Poradny do diskusí v Garáži a naopak, pokud by se nám zdálo, že dotaz v Poradně patří spíše do Garáže či naopak. Prosím, snažte se toto rozdělení dodržovat.

Buďte slušní

Na závěr jedna důležitá drobnost: nové téma mimo zaměření AutoRevue.cz bude smazáno, stejně jako příspěvky obsahující hrubá slova, příspěvky napadající některé diskutují či příspěvky neodpovídající původnímu tématu. Snažte se chovat slušně, ať máme co nejméně práce.

Do diskuse k této bleskovce pište svoje připomínky a náměty.

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků