Garáž: nové diskuse na AutoRevue.cz

Až dosud jsme na AutoRevue.cz neměli diskusní fóra v podobě, v jaké je znáte z jiných, podobně zaměřených serverů. Protože i nám začaly běžné diskuse chybět (např. proto, že se diskuse pod články zvrhnuly úplně jiným směrem), vytvořili jsme velmi jednoduchou aplikaci, která nese jméno Garáž. Odkaz na ni najdete v horní liště vedle dalších funkcí.

Garáž není Poradna

Garáž vychází z Poradny, nicméně má několik odlišností. Tou hlavní jsou lineární diskuse, které se tak neřadí dle stromu (threadu), ale do jediné úrovně v pořadí, v jakém byly zadány. Můžete si zvolit, zda se budou příspěvky v diskusi řadit od nejstaršího, nebo naopak od nejnovějšího; údaj se zapisuje do cookies, a je platný pro všechny diskuse v Garáži. Pokud budete přispívat do diskuse, napište příspěvek do formuláře, který je najdete na konci výpisu příspěvků. Při větším počtu příspěvků se diskuse stránkují, takže lze bez problému vytvořit i diskuse s tisíci příspěvky.

Pokud budete chtít něco vzkázat některému z diskutujících, použijte běžné „to Michal:“ nebo „Michalovi:“. U jednotlivých příspěvků se nezadává předmět, předpokládá se, že se všechny budou týkat navrženého temátu. Základní kategorie přidáváme my (Škoda, Bionafta apod.), jednotlivá témata už můžete přidat sami. Pro zvýšení přehlednosti bychom byli rádi, abyste zbytečně nezakládali duplicitní diskusní témata. Vkládejte je do odpovídajících kategorií, případně do kategorie Různé. Pokud se vyskytne potřeba založit novou kategorii, založíme ji.

Od Poradny se Garáž liší i základním principem. Zatímco Poradna je určena pouze pro žádost o pomoc s konkrétními problémy, do Garáže se můžete chodit „vykecat“, případně polemizovat s ostatními diskutujícími. Rovněž se hodí pro zakládání diskusí k jednotlivým modelům aut, či fanklubů. Proto máme v naší administraci možnost přesouvat dotazy z Poradny do diskusí v Garáži a naopak, pokud by se nám zdálo, že dotaz v Poradně patří spíše do Garáže či naopak. Prosím, snažte se toto rozdělení dodržovat.

Buďte slušní

Na závěr jedna důležitá drobnost: nové téma mimo zaměření AutoRevue.cz bude smazáno, stejně jako příspěvky obsahující hrubá slova, příspěvky napadající některé diskutují či příspěvky neodpovídající původnímu tématu. Snažte se chovat slušně, ať máme co nejméně práce.

Do diskuse k této bleskovce pište svoje připomínky a náměty.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků