Garáž: nové diskuse na AutoRevue.cz

Až dosud jsme na AutoRevue.cz neměli diskusní fóra v podobě, v jaké je znáte z jiných, podobně zaměřených serverů. Protože i nám začaly běžné diskuse chybět (např. proto, že se diskuse pod články zvrhnuly úplně jiným směrem), vytvořili jsme velmi jednoduchou aplikaci, která nese jméno Garáž. Odkaz na ni najdete v horní liště vedle dalších funkcí.

Garáž není Poradna

Garáž vychází z Poradny, nicméně má několik odlišností. Tou hlavní jsou lineární diskuse, které se tak neřadí dle stromu (threadu), ale do jediné úrovně v pořadí, v jakém byly zadány. Můžete si zvolit, zda se budou příspěvky v diskusi řadit od nejstaršího, nebo naopak od nejnovějšího; údaj se zapisuje do cookies, a je platný pro všechny diskuse v Garáži. Pokud budete přispívat do diskuse, napište příspěvek do formuláře, který je najdete na konci výpisu příspěvků. Při větším počtu příspěvků se diskuse stránkují, takže lze bez problému vytvořit i diskuse s tisíci příspěvky.

Pokud budete chtít něco vzkázat některému z diskutujících, použijte běžné „to Michal:“ nebo „Michalovi:“. U jednotlivých příspěvků se nezadává předmět, předpokládá se, že se všechny budou týkat navrženého temátu. Základní kategorie přidáváme my (Škoda, Bionafta apod.), jednotlivá témata už můžete přidat sami. Pro zvýšení přehlednosti bychom byli rádi, abyste zbytečně nezakládali duplicitní diskusní témata. Vkládejte je do odpovídajících kategorií, případně do kategorie Různé. Pokud se vyskytne potřeba založit novou kategorii, založíme ji.

Od Poradny se Garáž liší i základním principem. Zatímco Poradna je určena pouze pro žádost o pomoc s konkrétními problémy, do Garáže se můžete chodit „vykecat“, případně polemizovat s ostatními diskutujícími. Rovněž se hodí pro zakládání diskusí k jednotlivým modelům aut, či fanklubů. Proto máme v naší administraci možnost přesouvat dotazy z Poradny do diskusí v Garáži a naopak, pokud by se nám zdálo, že dotaz v Poradně patří spíše do Garáže či naopak. Prosím, snažte se toto rozdělení dodržovat.

Buďte slušní

Na závěr jedna důležitá drobnost: nové téma mimo zaměření AutoRevue.cz bude smazáno, stejně jako příspěvky obsahující hrubá slova, příspěvky napadající některé diskutují či příspěvky neodpovídající původnímu tématu. Snažte se chovat slušně, ať máme co nejméně práce.

Do diskuse k této bleskovce pište svoje připomínky a náměty.

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků