Garáž: nové diskuse na AutoRevue.cz

Až dosud jsme na AutoRevue.cz neměli diskusní fóra v podobě, v jaké je znáte z jiných, podobně zaměřených serverů. Protože i nám začaly běžné diskuse chybět (např. proto, že se diskuse pod články zvrhnuly úplně jiným směrem), vytvořili jsme velmi jednoduchou aplikaci, která nese jméno Garáž. Odkaz na ni najdete v horní liště vedle dalších funkcí.

Garáž není Poradna

Garáž vychází z Poradny, nicméně má několik odlišností. Tou hlavní jsou lineární diskuse, které se tak neřadí dle stromu (threadu), ale do jediné úrovně v pořadí, v jakém byly zadány. Můžete si zvolit, zda se budou příspěvky v diskusi řadit od nejstaršího, nebo naopak od nejnovějšího; údaj se zapisuje do cookies, a je platný pro všechny diskuse v Garáži. Pokud budete přispívat do diskuse, napište příspěvek do formuláře, který je najdete na konci výpisu příspěvků. Při větším počtu příspěvků se diskuse stránkují, takže lze bez problému vytvořit i diskuse s tisíci příspěvky.

Pokud budete chtít něco vzkázat některému z diskutujících, použijte běžné „to Michal:“ nebo „Michalovi:“. U jednotlivých příspěvků se nezadává předmět, předpokládá se, že se všechny budou týkat navrženého temátu. Základní kategorie přidáváme my (Škoda, Bionafta apod.), jednotlivá témata už můžete přidat sami. Pro zvýšení přehlednosti bychom byli rádi, abyste zbytečně nezakládali duplicitní diskusní témata. Vkládejte je do odpovídajících kategorií, případně do kategorie Různé. Pokud se vyskytne potřeba založit novou kategorii, založíme ji.

Od Poradny se Garáž liší i základním principem. Zatímco Poradna je určena pouze pro žádost o pomoc s konkrétními problémy, do Garáže se můžete chodit „vykecat“, případně polemizovat s ostatními diskutujícími. Rovněž se hodí pro zakládání diskusí k jednotlivým modelům aut, či fanklubů. Proto máme v naší administraci možnost přesouvat dotazy z Poradny do diskusí v Garáži a naopak, pokud by se nám zdálo, že dotaz v Poradně patří spíše do Garáže či naopak. Prosím, snažte se toto rozdělení dodržovat.

Buďte slušní

Na závěr jedna důležitá drobnost: nové téma mimo zaměření AutoRevue.cz bude smazáno, stejně jako příspěvky obsahující hrubá slova, příspěvky napadající některé diskutují či příspěvky neodpovídající původnímu tématu. Snažte se chovat slušně, ať máme co nejméně práce.

Do diskuse k této bleskovce pište svoje připomínky a náměty.

Minitest Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4: Jediné svého druhu?

Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4 (minitest)

Na kombinaci litrového tříválce a pohonu všech kol jenom tak nenarazíte. Suzuki Vitara se takto nabízí výhradně ve výbavě Premium za 490.900 Kč a jde o vůz, který byste rozhodně neměli přehlížet.

19.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 45 příspěvků
TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

BMW X4 M40d

Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.

17.  2.  2019 | Miro Mihálik | 23 příspěvků
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

15.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 94 příspěvků