Gang chtěl ukrást tělo Ferrariho. Italská policie záměr odhalila

Gang chtěl ukrást tělo Ferrariho. Italská policie záměr odhalila

Italský automobilový závodník a zakladatel automobilky Ferrari nemá pokoj ani po smrti. Vyšetřovatelé nyní zmařili pokus o ukradení těla Enza Ferrariho.

Tento záměr zdejšího gangu odhalila policie ve měste Nuoro na Sardinii. Podle informací z tiskové konference chtěli členové gangu nejdříve tělo ukrást, a následně žádat od rodiny výkupné.

Ferrari slaví 70 let: Historický model 125 S zapózoval s LaFerrari Aperta

Ferrari slaví 70 let: Historický model 125 S zapózoval s LaFerrari Aperta

Na tento plán narazili muži zákona náhodou při vyšetřování obchodu s drogami a zbraněmi. Ferrari je pohřben v nadzemní rodinné hrobce na hřbitově San Cataldo ve městě Modena. 

Enzo Ferrari zemřel v roce 1988 ve věku 90 let. Krátce před smrtí byl ještě svědkem představení legendárního modelu F40. V roce 2002 dokonce přišla značka s koněm ve znaku s modelem nesoucím jméno po zakladateli, tedy Ferrari Enzo.

Ferrari Enzo

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gearu. Už tehdy byl Clarkson mistr slova

Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gearu. Už tehdy byl Clarkson mistr slova

Škoda Felicia dostávala v britských médiích celkem dost prostoru. Dokonce vyhrála prestižní anketu.

dnes | Vladimír Kadera
Minitest Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG: Kluk z plakátu

Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG

Nebude trvat dlouho a nabídka pohonných jednotek Volkswagen T-Cross projde drobnou úpravou. Benzinová patnáctistovka však zůstane, proto není od věci si říci, co od ní vlastně můžete očekávat.

včera | Jan Mička | 14 příspěvků
Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

31.  5.  2020 | Petr Schnagl | 114 příspěvků