Morgan Plus Four se ukazuje v závodní verzi. Je sice oholený na kost, ale může na silnice
Automobilka Morgan ukázala závodní verzi modelu Plus Four, která vznikla ve spolupráci s univerzitou ve Wolverhamptonu, která se zaměřuje na výchovu špičkových inženýrů a má dokonce svůj vlastní závodní tým. |Zdroj: Morgan
Zkušenosti posbírané ze soubojů na tratích se navíc promítnou i do vývoje nové generace modelu, což je logické. |Zdroj: Morgan
Je to vůbec poprvé, co bude nová hliníková platforma vozů Morgan vystavena zátěži na závodních okruzích. Už bylo ale na čase, značka má motorsport v krvi. |Zdroj: Morgan
Však si vzpomeňte na rok 1962, kdy Morgan Plus Four Super Sports vyhrál ve své třídě a poté se vrátil domů po vlastních. |Zdroj: Morgan
Závodní vozy vznikly dva, jeden s manuální a druhý s automatickou převodovkou. Oba se budou účastnit klubových šampionátů a vytrvalostních závodů, třeba Morgan Challenge. |Zdroj: Morgan
Ve většině případů usednou za jejich volant profesionální jezdci, ale na některých eventech budou sedadla volná i pro hosty. |Zdroj: Morgan
Sluší se dodat, že vozy nejsou závodní v pravém slova smyslu. Stále totiž mohou na silnici a ponechávají si tak registrační značky. Bližší úpravy tisková zpráva značky nespecifikovala. |Zdroj: Morgan
Musíme se tak spokojit s tím, co vidíme. Vnitřky vozů jsou oholené a nechybí závodní skořepiny s pětibodovými bezpečnostními pásy. |Zdroj: Morgan
Kabinu lemují bezpečnostní rámy a řidič má volant potažený Alcantarou. Morgan Plus Four pohání přeplňovaný čtyřválec od BMW o objemu 2,0 litru, který sodahuje výkonu 190 kW (258 koní) a točivého momentu 350 N.m (manuál). |Zdroj: Morgan
Standardnímu autu to stačí ke zrychlení z 0 na 100 km/h za 5,2 sekundy. |Zdroj: Morgan
Zdroj: Morgan
Zdroj: Morgan
Zdroj: Morgan
Zdroj: Morgan
Zdroj: Morgan
Zdroj: Morgan
Zdroj: Morgan
Zdroj: Morgan
Zdroj: Morgan
Zdroj: Morgan
Zdroj: Morgan
Zdroj: Morgan
Zdroj: Morgan
Zdroj: Morgan
Morgan Plus Four se ukazuje v závodní verzi. Je sice oholený na kost, ale může na silnice