Logo magazínu

Nový Mercedes-AMG GT 63 S E Performance má techniku F1 a stovku za méně než 3 sekundy. O pohodlí a luxus vás nepřipraví

5/26
Prohlédnout znovu

Nový Mercedes-AMG GT 63 S E Performance má techniku F1 a stovku za méně než 3 sekundy. O pohodlí a luxus vás nepřipraví

Mercedes-AMG čerstvě ukázal základní GT 43 a hned za ním vysílá plnotučnou verzi AMG GT 63 S E Performance. Zdroj: Mercedes-AMGMercedes-AMG čerstvě ukázal základní GT 43 a hned za ním vysílá plnotučnou verzi AMG GT 63 S E Performance. Zdroj: Mercedes-AMG
Mercedes-AMG čerstvě ukázal základní GT 43 a hned za ním vysílá plnotučnou verzi AMG GT 63 S E Performance. |Zdroj: Mercedes-AMG
Ta využívá know-how týmu Mercedes-AMG PETRONAS F1, aby ze současné koncepce dostala maximum. Zdroj: Mercedes-AMGTa využívá know-how týmu Mercedes-AMG PETRONAS F1, aby ze současné koncepce dostala maximum. Zdroj: Mercedes-AMG
Ta využívá know-how týmu Mercedes-AMG PETRONAS F1, aby ze současné koncepce dostala maximum. |Zdroj: Mercedes-AMG
Plug-in hybridní soustava tu primárně neslouží k zachraňování ledních medvědů, má za úkol pomoci zajíždět co nejrychlejší kola na okruhu. Zdroj: Mercedes-AMGPlug-in hybridní soustava tu primárně neslouží k zachraňování ledních medvědů, má za úkol pomoci zajíždět co nejrychlejší kola na okruhu. Zdroj: Mercedes-AMG
Plug-in hybridní soustava tu primárně neslouží k zachraňování ledních medvědů, má za úkol pomoci zajíždět co nejrychlejší kola na okruhu. |Zdroj: Mercedes-AMG
AMG GT 63 S E Performance má pod kapotou dvakrát přeplňovaný vidlicový osmiválec o objemu 4.0 litru. Zdroj: Mercedes-AMGAMG GT 63 S E Performance má pod kapotou dvakrát přeplňovaný vidlicový osmiválec o objemu 4.0 litru. Zdroj: Mercedes-AMG
AMG GT 63 S E Performance má pod kapotou dvakrát přeplňovaný vidlicový osmiválec o objemu 4.0 litru. |Zdroj: Mercedes-AMG
Sekunduje mu 150 kW elektromotor, který spolu se 400V baterií, dvoustupňovou převodovkou a mechanickým samosvorným diferenciálem roztáčí primárně kola zadní nápravy. Zdroj: Mercedes-AMGSekunduje mu 150 kW elektromotor, který spolu se 400V baterií, dvoustupňovou převodovkou a mechanickým samosvorným diferenciálem roztáčí primárně kola zadní nápravy. Zdroj: Mercedes-AMG
Sekunduje mu 150 kW elektromotor, který spolu se 400V baterií, dvoustupňovou převodovkou a mechanickým samosvorným diferenciálem roztáčí primárně kola zadní nápravy. |Zdroj: Mercedes-AMG
Celkem má řidič pod pravou nohou 600 kW se 1420 N.m točivého momentu. Zdroj: Mercedes-AMGCelkem má řidič pod pravou nohou 600 kW se 1420 N.m točivého momentu. Zdroj: Mercedes-AMG
Celkem má řidič pod pravou nohou 600 kW se 1420 N.m točivého momentu. |Zdroj: Mercedes-AMG
Akcelerace na stovku trvá jen 2,8 sekundy a maximální rychlost je nastavena na 320 km/h. Zdroj: Mercedes-AMGAkcelerace na stovku trvá jen 2,8 sekundy a maximální rychlost je nastavena na 320 km/h. Zdroj: Mercedes-AMG
Akcelerace na stovku trvá jen 2,8 sekundy a maximální rychlost je nastavena na 320 km/h. |Zdroj: Mercedes-AMG
Ideální provozní teplota baterie je 45 °C. Tu poprvé zajišťuje chlazení každého z 560 článků kapalinou, která má dvakrát až třikrát vyšší tepelnou kapacitu než voda. Zdroj: Mercedes-AMGIdeální provozní teplota baterie je 45 °C. Tu poprvé zajišťuje chlazení každého z 560 článků kapalinou, která má dvakrát až třikrát vyšší tepelnou kapacitu než voda. Zdroj: Mercedes-AMG
Ideální provozní teplota baterie je 45 °C. Tu poprvé zajišťuje chlazení každého z 560 článků kapalinou, která má dvakrát až třikrát vyšší tepelnou kapacitu než voda. |Zdroj: Mercedes-AMG
Baterie má kapacitu 6,1 kWh a trvalý výkon 70 kW (špičkový výkon 150 kW). Zdroj: Mercedes-AMGBaterie má kapacitu 6,1 kWh a trvalý výkon 70 kW (špičkový výkon 150 kW). Zdroj: Mercedes-AMG
Baterie má kapacitu 6,1 kWh a trvalý výkon 70 kW (špičkový výkon 150 kW). |Zdroj: Mercedes-AMG
Energii získává ze 3,7kW palubní nabíječky, motoru, nebo rekuperací s výkonem 100 kW. Ta je nastavitelná ve čtyřech režimech. Zdroj: Mercedes-AMGEnergii získává ze 3,7kW palubní nabíječky, motoru, nebo rekuperací s výkonem 100 kW. Ta je nastavitelná ve čtyřech režimech. Zdroj: Mercedes-AMG
Energii získává ze 3,7kW palubní nabíječky, motoru, nebo rekuperací s výkonem 100 kW. Ta je nastavitelná ve čtyřech režimech. |Zdroj: Mercedes-AMG
Pro dokonalou stabilitu je novinka vybavena řadou aerodynamických prvků, z nichž nejzajímavější je aktivní lišta ve spodní části před motorem. Zdroj: Mercedes-AMGPro dokonalou stabilitu je novinka vybavena řadou aerodynamických prvků, z nichž nejzajímavější je aktivní lišta ve spodní části před motorem. Zdroj: Mercedes-AMG
Pro dokonalou stabilitu je novinka vybavena řadou aerodynamických prvků, z nichž nejzajímavější je aktivní lišta ve spodní části před motorem. |Zdroj: Mercedes-AMG
Ta se po překročení 80 km/h automaticky vysune o 40 mm směrem dolů a pomáhá přitisknout příď k silnici. Zdroj: Mercedes-AMGTa se po překročení 80 km/h automaticky vysune o 40 mm směrem dolů a pomáhá přitisknout příď k silnici. Zdroj: Mercedes-AMG
Ta se po překročení 80 km/h automaticky vysune o 40 mm směrem dolů a pomáhá přitisknout příď k silnici. |Zdroj: Mercedes-AMG
Dalšími významnými prvky jsou zatáčení zadních kol a hydraulické segmenty nahrazující tradiční stabilizátory. Zdroj: Mercedes-AMGDalšími významnými prvky jsou zatáčení zadních kol a hydraulické segmenty nahrazující tradiční stabilizátory. Zdroj: Mercedes-AMG
Dalšími významnými prvky jsou zatáčení zadních kol a hydraulické segmenty nahrazující tradiční stabilizátory. |Zdroj: Mercedes-AMG
Když se podíváme skrze 21palcová kola, uvidíme sestavu keramických kotoučů. Zdroj: Mercedes-AMGKdyž se podíváme skrze 21palcová kola, uvidíme sestavu keramických kotoučů. Zdroj: Mercedes-AMG
Když se podíváme skrze 21palcová kola, uvidíme sestavu keramických kotoučů. |Zdroj: Mercedes-AMG
Nejvýkonnější model spolehlivě poznáte podle červeného označení na zádí, aktivního spoileru a dvojitých lichoběžníkových koncovek výfuku. Zdroj: Mercedes-AMGNejvýkonnější model spolehlivě poznáte podle červeného označení na zádí, aktivního spoileru a dvojitých lichoběžníkových koncovek výfuku. Zdroj: Mercedes-AMG
Nejvýkonnější model spolehlivě poznáte podle červeného označení na zádí, aktivního spoileru a dvojitých lichoběžníkových koncovek výfuku. |Zdroj: Mercedes-AMG
K dispozici jsou čtyři sady kol v různých barvách. Zdroj: Mercedes-AMGK dispozici jsou čtyři sady kol v různých barvách. Zdroj: Mercedes-AMG
K dispozici jsou čtyři sady kol v různých barvách. |Zdroj: Mercedes-AMG
Kontrastními prvky jsou černé lemování světel a karbonová ozdoba nárazníku. Zdroj: Mercedes-AMGKontrastními prvky jsou černé lemování světel a karbonová ozdoba nárazníku. Zdroj: Mercedes-AMG
Kontrastními prvky jsou černé lemování světel a karbonová ozdoba nárazníku. |Zdroj: Mercedes-AMG
Navzdory nekompromisně sportovnímu charakteru zůstává AMG GT 63 S E Performance dokonale pohodlným společníkem na dlouhé cesty. Zdroj: Mercedes-AMGNavzdory nekompromisně sportovnímu charakteru zůstává AMG GT 63 S E Performance dokonale pohodlným společníkem na dlouhé cesty. Zdroj: Mercedes-AMG
Navzdory nekompromisně sportovnímu charakteru zůstává AMG GT 63 S E Performance dokonale pohodlným společníkem na dlouhé cesty. |Zdroj: Mercedes-AMG
Dokonce mu byla ponechána zadní sedadla. Zdroj: Mercedes-AMGDokonce mu byla ponechána zadní sedadla. Zdroj: Mercedes-AMG
Dokonce mu byla ponechána zadní sedadla. |Zdroj: Mercedes-AMG
Přední elektricky nastavitelná sedadla disponují kromě anatomického tvaru také masážní funkcí se třemi režimy. Zdroj: Mercedes-AMGPřední elektricky nastavitelná sedadla disponují kromě anatomického tvaru také masážní funkcí se třemi režimy. Zdroj: Mercedes-AMG
Přední elektricky nastavitelná sedadla disponují kromě anatomického tvaru také masážní funkcí se třemi režimy. |Zdroj: Mercedes-AMG
Na výšku orientovaný infotainment zahrnuje specifická prostředí a funkce související se sportovními režimy a plug-in hybridním pohonem.   Zdroj: Mercedes-AMGNa výšku orientovaný infotainment zahrnuje specifická prostředí a funkce související se sportovními režimy a plug-in hybridním pohonem.   Zdroj: Mercedes-AMG
Na výšku orientovaný infotainment zahrnuje specifická prostředí a funkce související se sportovními režimy a plug-in hybridním pohonem.   |Zdroj: Mercedes-AMG
Mercedes-AMG GT 63 S E Performance Zdroj: Mercedes-AMGMercedes-AMG GT 63 S E Performance Zdroj: Mercedes-AMG
Mercedes-AMG GT 63 S E Performance |Zdroj: Mercedes-AMG
Mercedes-AMG GT 63 S E Performance Zdroj: Mercedes-AMGMercedes-AMG GT 63 S E Performance Zdroj: Mercedes-AMG
Mercedes-AMG GT 63 S E Performance |Zdroj: Mercedes-AMG
Mercedes-AMG GT 63 S E Performance Zdroj: Mercedes-AMGMercedes-AMG GT 63 S E Performance Zdroj: Mercedes-AMG
Mercedes-AMG GT 63 S E Performance |Zdroj: Mercedes-AMG
Mercedes-AMG GT 63 S E Performance Zdroj: Mercedes-AMGMercedes-AMG GT 63 S E Performance Zdroj: Mercedes-AMG
Mercedes-AMG GT 63 S E Performance |Zdroj: Mercedes-AMG
Mercedes-AMG GT 63 S E Performance Zdroj: Mercedes-AMGMercedes-AMG GT 63 S E Performance Zdroj: Mercedes-AMG
Mercedes-AMG GT 63 S E Performance |Zdroj: Mercedes-AMG

Nový Mercedes-AMG GT 63 S E Performance má techniku F1 a stovku za méně než 3 sekundy. O pohodlí a luxus vás nepřipraví

Zmenšit