Logo magazínu

Elektrický Hummer se naučil imitovat kraba. Výkonem posílil na téměř 1200 koní

4/9
Prohlédnout znovu

Elektrický Hummer se naučil imitovat kraba. Výkonem posílil na téměř 1200 koní

Novinkou pro rok 2026 je speciální limitované edice Carbon Fiber Edition, která je nejrychlejším Hummerem všech dob. Zdroj: GMCNovinkou pro rok 2026 je speciální limitované edice Carbon Fiber Edition, která je nejrychlejším Hummerem všech dob. Zdroj: GMC
Novinkou pro rok 2026 je speciální limitované edice Carbon Fiber Edition, která je nejrychlejším Hummerem všech dob. |Zdroj: GMC
Zatím co dosavadním maximem u varianty EV3X je 746 kW (1014 k), nové provedení disponuje výkonem až 865 kW (1176 k), k nimž se přidává 17.626 Nm točivého momentu. Zdroj: GMCZatím co dosavadním maximem u varianty EV3X je 746 kW (1014 k), nové provedení disponuje výkonem až 865 kW (1176 k), k nimž se přidává 17.626 Nm točivého momentu. Zdroj: GMC
Zatím co dosavadním maximem u varianty EV3X je 746 kW (1014 k), nové provedení disponuje výkonem až 865 kW (1176 k), k nimž se přidává 17.626 Nm točivého momentu. |Zdroj: GMC
Carbon Fiber Edition dostala také několik estetických vylepšení, poznáte ji například díky šedému laku Magnus Gray Matte a vnitřku s rudými doplňky Velocity Ember. Zdroj: GMCCarbon Fiber Edition dostala také několik estetických vylepšení, poznáte ji například díky šedému laku Magnus Gray Matte a vnitřku s rudými doplňky Velocity Ember. Zdroj: GMC
Carbon Fiber Edition dostala také několik estetických vylepšení, poznáte ji například díky šedému laku Magnus Gray Matte a vnitřku s rudými doplňky Velocity Ember. |Zdroj: GMC
Jezdí na dvaadvacetipalcových kolech z uhlíkových vláken v terénním obutí, z karbonu jsou také vložky ve zpětných zrcátcích a ochranném štítu vpředu dole. Zdroj: GMCJezdí na dvaadvacetipalcových kolech z uhlíkových vláken v terénním obutí, z karbonu jsou také vložky ve zpětných zrcátcích a ochranném štítu vpředu dole. Zdroj: GMC
Jezdí na dvaadvacetipalcových kolech z uhlíkových vláken v terénním obutí, z karbonu jsou také vložky ve zpětných zrcátcích a ochranném štítu vpředu dole. |Zdroj: GMC
Pro modelový rok 2026 také Hummer EV přichází s funkcemi V2V (nabíjení jiných vozidel) a V2H (zásobování domu energií), což může být díky baterii o využitelné kapacitě až 212,7 kWh velmi užitečné. Zdroj: GMCPro modelový rok 2026 také Hummer EV přichází s funkcemi V2V (nabíjení jiných vozidel) a V2H (zásobování domu energií), což může být díky baterii o využitelné kapacitě až 212,7 kWh velmi užitečné. Zdroj: GMC
Pro modelový rok 2026 také Hummer EV přichází s funkcemi V2V (nabíjení jiných vozidel) a V2H (zásobování domu energií), což může být díky baterii o využitelné kapacitě až 212,7 kWh velmi užitečné. |Zdroj: GMC
Hranatě svalnatý dojem pick-upu (později se objeví i tradiční Wagon) novému Hummeru nechybí, přičemž na minulost odkazuje i styl futuristicky osvětlené masky, ač samozřejmě bez velkých otvorů přístupu vzduchu. Zdroj: GMCHranatě svalnatý dojem pick-upu (později se objeví i tradiční Wagon) novému Hummeru nechybí, přičemž na minulost odkazuje i styl futuristicky osvětlené masky, ač samozřejmě bez velkých otvorů přístupu vzduchu. Zdroj: GMC
Hranatě svalnatý dojem pick-upu (později se objeví i tradiční Wagon) novému Hummeru nechybí, přičemž na minulost odkazuje i styl futuristicky osvětlené masky, ač samozřejmě bez velkých otvorů přístupu vzduchu. |Zdroj: GMC
LED svítilny se objevují i vzadu a celkově si novinka udržuje vcelku konvenční tvary. Zdroj: GMCLED svítilny se objevují i vzadu a celkově si novinka udržuje vcelku konvenční tvary. Zdroj: GMC
LED svítilny se objevují i vzadu a celkově si novinka udržuje vcelku konvenční tvary. |Zdroj: GMC
Ani SUV pak nechybí pohon všech kol s funkcí natáčení kol zadní nápravy s takzvaným CrabWalk režimem, kdy jsou kola natočena do stejného směru pro možnost diagonálního pohybu vozu. Zdroj: GMCAni SUV pak nechybí pohon všech kol s funkcí natáčení kol zadní nápravy s takzvaným CrabWalk režimem, kdy jsou kola natočena do stejného směru pro možnost diagonálního pohybu vozu. Zdroj: GMC
Ani SUV pak nechybí pohon všech kol s funkcí natáčení kol zadní nápravy s takzvaným CrabWalk režimem, kdy jsou kola natočena do stejného směru pro možnost diagonálního pohybu vozu. |Zdroj: GMC
Znovuzrozený Hummer nám již GMC ukázalo <a href="https://www.autorevue.cz/gmc-hummer-ev-je-tady-navrat-legendy-ma-1000-koni-a-chytre-off-road-funkce">jako pick-up</a> i <a href="https://www.autorevue.cz/hummer-ev-suv-oficialne-i-bez-korby-jako-schopny-off-road-zajemci-si-ale-pockaji">velké SUV</a>, teď nicméně americká značka představuje po svůj elektrický off-road v rámci tradiční výstavy SEMA také řadu dostupného příslušenství. Zdroj: GMCZnovuzrozený Hummer nám již GMC ukázalo <a href="https://www.autorevue.cz/gmc-hummer-ev-je-tady-navrat-legendy-ma-1000-koni-a-chytre-off-road-funkce">jako pick-up</a> i <a href="https://www.autorevue.cz/hummer-ev-suv-oficialne-i-bez-korby-jako-schopny-off-road-zajemci-si-ale-pockaji">velké SUV</a>, teď nicméně americká značka představuje po svůj elektrický off-road v rámci tradiční výstavy SEMA také řadu dostupného příslušenství. Zdroj: GMC
Znovuzrozený Hummer nám již GMC ukázalo jako pick-up i velké SUV, teď nicméně americká značka představuje po svůj elektrický off-road v rámci tradiční výstavy SEMA také řadu dostupného příslušenství. |Zdroj: GMC

Elektrický Hummer se naučil imitovat kraba. Výkonem posílil na téměř 1200 koní

Zmenšit