Logo magazínu

Ducati představuje stroj na MotoE. Má 150 koní na 225 kg. Před nabitím se nemusí dochlazovat

4/9
Prohlédnout znovu

Ducati představuje stroj na MotoE. Má 150 koní na 225 kg. Před nabitím se nemusí dochlazovat

Italský výrobce motocyklů Ducati představil v prostorách sídla Casa Maria Luigia (kousek od Modeny) elektrickou novinku, závodní motocykl V21L pro příští sezónu šampionátu MotoE. Zdroj: Ducati MediaItalský výrobce motocyklů Ducati představil v prostorách sídla Casa Maria Luigia (kousek od Modeny) elektrickou novinku, závodní motocykl V21L pro příští sezónu šampionátu MotoE. Zdroj: Ducati Media
Italský výrobce motocyklů Ducati představil v prostorách sídla Casa Maria Luigia (kousek od Modeny) elektrickou novinku, závodní motocykl V21L pro příští sezónu šampionátu MotoE. |Zdroj: Ducati Media
Doposud se používaly motocykly značky Energica Ego, Ducati je náhradou. Karbonové základy motocyklu jsou na mnoha místech přiznané, ale nechybí ani částečná kapotáž s typickým černo-červeným zbarvením. Zdroj: Ducati MediaDoposud se používaly motocykly značky Energica Ego, Ducati je náhradou. Karbonové základy motocyklu jsou na mnoha místech přiznané, ale nechybí ani částečná kapotáž s typickým černo-červeným zbarvením. Zdroj: Ducati Media
Doposud se používaly motocykly značky Energica Ego, Ducati je náhradou. Karbonové základy motocyklu jsou na mnoha místech přiznané, ale nechybí ani částečná kapotáž s typickým černo-červeným zbarvením. |Zdroj: Ducati Media
V útrobách stroje je akumulátor o kapacitě 18 kWh, který sám o sobě váží 110 kilogramů. Zdroj: Ducati MediaV útrobách stroje je akumulátor o kapacitě 18 kWh, který sám o sobě váží 110 kilogramů. Zdroj: Ducati Media
V útrobách stroje je akumulátor o kapacitě 18 kWh, který sám o sobě váží 110 kilogramů. |Zdroj: Ducati Media
Celý motocykl pak váží 225 kilogramů. Jen pro srovnání uvedeme, že suchá hmotnost motocyklu Ducati pro <a href="https://www.autorevue.cz/quartararo-zuri-pro-pristi-zavod-motogp-ma-penalizaci-on-i-tym-si-o-tom-mysli-svoje">MotoGP</a> činí 157 kilogramů, nicméně oproti předchozím Energica Ego jde o úsporu několika desítek kilogramů (jejich hmotnost se pohybovala od 258 do 280 kg). Zdroj: Ducati MediaCelý motocykl pak váží 225 kilogramů. Jen pro srovnání uvedeme, že suchá hmotnost motocyklu Ducati pro <a href="https://www.autorevue.cz/quartararo-zuri-pro-pristi-zavod-motogp-ma-penalizaci-on-i-tym-si-o-tom-mysli-svoje">MotoGP</a> činí 157 kilogramů, nicméně oproti předchozím Energica Ego jde o úsporu několika desítek kilogramů (jejich hmotnost se pohybovala od 258 do 280 kg). Zdroj: Ducati Media
Celý motocykl pak váží 225 kilogramů. Jen pro srovnání uvedeme, že suchá hmotnost motocyklu Ducati pro MotoGP činí 157 kilogramů, nicméně oproti předchozím Energica Ego jde o úsporu několika desítek kilogramů (jejich hmotnost se pohybovala od 258 do 280 kg). |Zdroj: Ducati Media
Při plném nasazení má akumulátor vydržet na sedm kol. Elektromotor je pak schopný vyprodukovat výkon 110 kW (150 koní). Předchozí motocykly byly o 10 kW výkonnější. Na okruhu Mugello byl ale motocykl schopný překonat rychlost 275 km/h. Zdroj: Ducati MediaPři plném nasazení má akumulátor vydržet na sedm kol. Elektromotor je pak schopný vyprodukovat výkon 110 kW (150 koní). Předchozí motocykly byly o 10 kW výkonnější. Na okruhu Mugello byl ale motocykl schopný překonat rychlost 275 km/h. Zdroj: Ducati Media
Při plném nasazení má akumulátor vydržet na sedm kol. Elektromotor je pak schopný vyprodukovat výkon 110 kW (150 koní). Předchozí motocykly byly o 10 kW výkonnější. Na okruhu Mugello byl ale motocykl schopný překonat rychlost 275 km/h. |Zdroj: Ducati Media
Dřívější maximálka činila 270 km/h. Ducati V21L používá vidlice Öhlins a brzdy Brembo. Ducati si pochvaluje svůj dvojitý okruh chlazení, díky čemuž není potřeba motocykl dochlazovat po příjezdu trati a rovnou ho nabíjet. Z 0 na 80 % se dostane za 45 minut. Zdroj: Ducati MediaDřívější maximálka činila 270 km/h. Ducati V21L používá vidlice Öhlins a brzdy Brembo. Ducati si pochvaluje svůj dvojitý okruh chlazení, díky čemuž není potřeba motocykl dochlazovat po příjezdu trati a rovnou ho nabíjet. Z 0 na 80 % se dostane za 45 minut. Zdroj: Ducati Media
Dřívější maximálka činila 270 km/h. Ducati V21L používá vidlice Öhlins a brzdy Brembo. Ducati si pochvaluje svůj dvojitý okruh chlazení, díky čemuž není potřeba motocykl dochlazovat po příjezdu trati a rovnou ho nabíjet. Z 0 na 80 % se dostane za 45 minut. |Zdroj: Ducati Media
 Zdroj: Ducati Media Zdroj: Ducati Media
Zdroj: Ducati Media
 Zdroj: Ducati Media Zdroj: Ducati Media
Zdroj: Ducati Media
 Zdroj: Ducati Media Zdroj: Ducati Media
Zdroj: Ducati Media

Ducati představuje stroj na MotoE. Má 150 koní na 225 kg. Před nabitím se nemusí dochlazovat

Zmenšit