Logo magazínu

DeLorean Alpha5 je startem zajímavé budoucnosti reinkarnované značky. Nadchne i pertolheady, slibuje

16/27
Prohlédnout znovu

DeLorean Alpha5 je startem zajímavé budoucnosti reinkarnované značky. Nadchne i pertolheady, slibuje

Po dlouhých letech se DeLorean vrací na scénu! DeLoreanPo dlouhých letech se DeLorean vrací na scénu! DeLorean
Po dlouhých letech se DeLorean vrací na scénu! |DeLorean
Řada nadšenců očekávala návrat tvarů ikonického DMC-12. DeLoreanŘada nadšenců očekávala návrat tvarů ikonického DMC-12. DeLorean
Řada nadšenců očekávala návrat tvarů ikonického DMC-12. |DeLorean
Exemplární příklad moderního retra, jenže přesně to se nekoná. DeLoreanExemplární příklad moderního retra, jenže přesně to se nekoná. DeLorean
Exemplární příklad moderního retra, jenže přesně to se nekoná. |DeLorean
Alespoň ne v takové míře, jak jsme doufali. DeLoreanAlespoň ne v takové míře, jak jsme doufali. DeLorean
Alespoň ne v takové míře, jak jsme doufali. |DeLorean
Nejnovější počin reinkarnované značky se jmenuje Alpha5 a sice má obrovské výklopné dveře jako DMC-12, i žaluzie na zadním okně, ale jinak míří dost odlišným směrem. DeLoreanNejnovější počin reinkarnované značky se jmenuje Alpha5 a sice má obrovské výklopné dveře jako DMC-12, i žaluzie na zadním okně, ale jinak míří dost odlišným směrem. DeLorean
Nejnovější počin reinkarnované značky se jmenuje Alpha5 a sice má obrovské výklopné dveře jako DMC-12, i žaluzie na zadním okně, ale jinak míří dost odlišným směrem. |DeLorean
Štíhlou siluetu se zaoblenými křivkami podtrhují velká černá kola a úzké světlomety. DeLoreanŠtíhlou siluetu se zaoblenými křivkami podtrhují velká černá kola a úzké světlomety. DeLorean
Štíhlou siluetu se zaoblenými křivkami podtrhují velká černá kola a úzké světlomety. |DeLorean
Výsledkem umírněných linií je koeficient vzduchu 0,23. DeLoreanVýsledkem umírněných linií je koeficient vzduchu 0,23. DeLorean
Výsledkem umírněných linií je koeficient vzduchu 0,23. |DeLorean
Světelné lamely vzadu matně připomínají originál. DeLoreanSvětelné lamely vzadu matně připomínají originál. DeLorean
Světelné lamely vzadu matně připomínají originál. |DeLorean
Stejně nostalgicky působí kryt zadního okna.  DeLoreanStejně nostalgicky působí kryt zadního okna.  DeLorean
Stejně nostalgicky působí kryt zadního okna.  |DeLorean
Nádherným detailem je LED pás světel na hraně vyklopených dveřích. DeLoreanNádherným detailem je LED pás světel na hraně vyklopených dveřích. DeLorean
Nádherným detailem je LED pás světel na hraně vyklopených dveřích. |DeLorean
Výsledkem umírněných linií je koeficient odporu vzduchu 0,23. DeLoreanVýsledkem umírněných linií je koeficient odporu vzduchu 0,23. DeLorean
Výsledkem umírněných linií je koeficient odporu vzduchu 0,23. |DeLorean
Přestože jde o dvoudveřové kupé, je Alpha5 dlouhé 4 995 mm, široké 2 044 mm a se zavřenými dveřmi 1 370 mm vysoké. DeLoreanPřestože jde o dvoudveřové kupé, je Alpha5 dlouhé 4 995 mm, široké 2 044 mm a se zavřenými dveřmi 1 370 mm vysoké. DeLorean
Přestože jde o dvoudveřové kupé, je Alpha5 dlouhé 4 995 mm, široké 2 044 mm a se zavřenými dveřmi 1 370 mm vysoké. |DeLorean
Design vozu není nijak utajen, o pohonné soustavě toho ale značka dala vědět jen málo. DeLoreanDesign vozu není nijak utajen, o pohonné soustavě toho ale značka dala vědět jen málo. DeLorean
Design vozu není nijak utajen, o pohonné soustavě toho ale značka dala vědět jen málo. |DeLorean
DeLorean pouze zmínil zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,4 sekundy a maximální rychlost 241 km/h. DeLoreanDeLorean pouze zmínil zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,4 sekundy a maximální rychlost 241 km/h. DeLorean
DeLorean pouze zmínil zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,4 sekundy a maximální rychlost 241 km/h. |DeLorean
Díky baterii s kapacitou 100 kWh ujede Alpha5 na jedno nabití 483 km. DeLoreanDíky baterii s kapacitou 100 kWh ujede Alpha5 na jedno nabití 483 km. DeLorean
Díky baterii s kapacitou 100 kWh ujede Alpha5 na jedno nabití 483 km. |DeLorean
To by mělo platit pro základní model, takže pravděpodobně vstoupí na trh i výkonnější verze. DeLoreanTo by mělo platit pro základní model, takže pravděpodobně vstoupí na trh i výkonnější verze. DeLorean
To by mělo platit pro základní model, takže pravděpodobně vstoupí na trh i výkonnější verze. |DeLorean
Interiér nesoucí se v minimalistickém duchu rezignoval na většinu fyzických tlačítek. DeLoreanInteriér nesoucí se v minimalistickém duchu rezignoval na většinu fyzických tlačítek. DeLorean
Interiér nesoucí se v minimalistickém duchu rezignoval na většinu fyzických tlačítek. |DeLorean
Veškeré funkce jsou dostupné prostřednictvím centrální dotykové obrazovky. DeLoreanVeškeré funkce jsou dostupné prostřednictvím centrální dotykové obrazovky. DeLorean
Veškeré funkce jsou dostupné prostřednictvím centrální dotykové obrazovky. |DeLorean
Také za volantem s plochou spodní hranou se nachází rozměrná obrazovka. DeLoreanTaké za volantem s plochou spodní hranou se nachází rozměrná obrazovka. DeLorean
Také za volantem s plochou spodní hranou se nachází rozměrná obrazovka. |DeLorean
Bonusem je sezení i pro cestující vzadu, kam by neměl být problém se dostat vzhledem k velkým dveřím a absenci středového sloupku. DeLoreanBonusem je sezení i pro cestující vzadu, kam by neměl být problém se dostat vzhledem k velkým dveřím a absenci středového sloupku. DeLorean
Bonusem je sezení i pro cestující vzadu, kam by neměl být problém se dostat vzhledem k velkým dveřím a absenci středového sloupku. |DeLorean
Sériové produkce je od roku 2024 plánována v Itálii, zatímco pohonné ústrojí poskytne dodavatel z Velké Británie. DeLoreanSériové produkce je od roku 2024 plánována v Itálii, zatímco pohonné ústrojí poskytne dodavatel z Velké Británie. DeLorean
Sériové produkce je od roku 2024 plánována v Itálii, zatímco pohonné ústrojí poskytne dodavatel z Velké Británie. |DeLorean
Výrobní kapacita je nastavena na 88 kusů. DeLoreanVýrobní kapacita je nastavena na 88 kusů. DeLorean
Výrobní kapacita je nastavena na 88 kusů. |DeLorean
Následovat bude derivát s V8 a připravena je i produkce elektrického sedanu a vodíkového SUV. DeLoreanNásledovat bude derivát s V8 a připravena je i produkce elektrického sedanu a vodíkového SUV. DeLorean
Následovat bude derivát s V8 a připravena je i produkce elektrického sedanu a vodíkového SUV. |DeLorean
DeLorean Alpha5  DeLoreanDeLorean Alpha5  DeLorean
DeLorean Alpha5  |DeLorean
DeLorean Alpha5  DeLoreanDeLorean Alpha5  DeLorean
DeLorean Alpha5  |DeLorean
DeLorean Alpha5  DeLoreanDeLorean Alpha5  DeLorean
DeLorean Alpha5  |DeLorean
DeLorean Alpha5  DeLoreanDeLorean Alpha5  DeLorean
DeLorean Alpha5  |DeLorean

DeLorean Alpha5 je startem zajímavé budoucnosti reinkarnované značky. Nadchne i pertolheady, slibuje

Zmenšit