Logo magazínu

Audi přestavělo elektrickou Q6 e-tron na drsný off-road. Možná dostane šanci na výrobu

7/7
Prohlédnout znovu

Audi přestavělo elektrickou Q6 e-tron na drsný off-road. Možná dostane šanci na výrobu

Od silniční verze se v mnohém liší – například o 160 mm větší světlou výškou nebo rozšířením o plných 250 mm. Zdroj: AudiOd silniční verze se v mnohém liší – například o 160 mm větší světlou výškou nebo rozšířením o plných 250 mm. Zdroj: Audi
Od silniční verze se v mnohém liší – například o 160 mm větší světlou výškou nebo rozšířením o plných 250 mm. |Zdroj: Audi
Vozidlo je osazeno portálovými nápravami nového typu, což si vyžádalo také úpravu stávajícího odpružení. Zdroj: AudiVozidlo je osazeno portálovými nápravami nového typu, což si vyžádalo také úpravu stávajícího odpružení. Zdroj: Audi
Vozidlo je osazeno portálovými nápravami nového typu, což si vyžádalo také úpravu stávajícího odpružení. |Zdroj: Audi
Zatím co běžné portálové nápravy umí zvýšit točivý moment na kolech o 20 až 30 procent, Audi tvrdí, že jeho řešení přináší až 50 procent. Zdroj: AudiZatím co běžné portálové nápravy umí zvýšit točivý moment na kolech o 20 až 30 procent, Audi tvrdí, že jeho řešení přináší až 50 procent. Zdroj: Audi
Zatím co běžné portálové nápravy umí zvýšit točivý moment na kolech o 20 až 30 procent, Audi tvrdí, že jeho řešení přináší až 50 procent. |Zdroj: Audi
Na deset sekund tak zde může jít na všechna kola celkem 13400 Nm místo standardních 4400 Nm. Zdroj: AudiNa deset sekund tak zde může jít na všechna kola celkem 13400 Nm místo standardních 4400 Nm. Zdroj: Audi
Na deset sekund tak zde může jít na všechna kola celkem 13400 Nm místo standardních 4400 Nm. |Zdroj: Audi
Úprava samozřejmě změnila jízdní vlastnosti – maximální rychlost je nyní omezena na 175 km/h, ale vůz nyní zvládá až 45procentní stoupání Zdroj: AudiÚprava samozřejmě změnila jízdní vlastnosti – maximální rychlost je nyní omezena na 175 km/h, ale vůz nyní zvládá až 45procentní stoupání Zdroj: Audi
Úprava samozřejmě změnila jízdní vlastnosti – maximální rychlost je nyní omezena na 175 km/h, ale vůz nyní zvládá až 45procentní stoupání |Zdroj: Audi
Po první zkušební jízdě byl generální ředitel Audi Gernot Döllner nadšený: <em>„Koncept Q6 e-tron offroad je novou interpretací quattra. Model ukazuje potenciál, který má naše platforma pro všechna elektrická vozidla již dnes. Tento vůz si může nárokovat novou půdu pod nohama. Těšíme se na reakce našich zákazníků na tento vysoce emotivní vůz,“</em> uvedl. Zdroj: AudiPo první zkušební jízdě byl generální ředitel Audi Gernot Döllner nadšený: <em>„Koncept Q6 e-tron offroad je novou interpretací quattra. Model ukazuje potenciál, který má naše platforma pro všechna elektrická vozidla již dnes. Tento vůz si může nárokovat novou půdu pod nohama. Těšíme se na reakce našich zákazníků na tento vysoce emotivní vůz,“</em> uvedl. Zdroj: Audi
Po první zkušební jízdě byl generální ředitel Audi Gernot Döllner nadšený: „Koncept Q6 e-tron offroad je novou interpretací quattra. Model ukazuje potenciál, který má naše platforma pro všechna elektrická vozidla již dnes. Tento vůz si může nárokovat novou půdu pod nohama. Těšíme se na reakce našich zákazníků na tento vysoce emotivní vůz,“ uvedl. |Zdroj: Audi
Koncept Q6 e-tron offroad Zdroj: AudiKoncept Q6 e-tron offroad Zdroj: Audi
Koncept Q6 e-tron offroad |Zdroj: Audi

Audi přestavělo elektrickou Q6 e-tron na drsný off-road. Možná dostane šanci na výrobu

Zmenšit