Logo magazínu

Čínská auta BYD bojují s plísní a s odlupováním laku. Nelíbí se jim vlhké prostředí při přepravě

11/11
Prohlédnout znovu

Čínská auta BYD bojují s plísní a s odlupováním laku. Nelíbí se jim vlhké prostředí při přepravě

Čínský gigant BYD loni slavil mimořádně úspěšný rok. Celkem na trh dodal 3.024.417 vozů a překonal tak i Teslu, která do té doby kralovala světu elektromobilů. Zdroj: BYDČínský gigant BYD loni slavil mimořádně úspěšný rok. Celkem na trh dodal 3.024.417 vozů a překonal tak i Teslu, která do té doby kralovala světu elektromobilů. Zdroj: BYD
Čínský gigant BYD loni slavil mimořádně úspěšný rok. Celkem na trh dodal 3.024.417 vozů a překonal tak i Teslu, která do té doby kralovala světu elektromobilů. |Zdroj: BYD
Zároveň se stal třetí nejhodnotnější značkou, když se dotáhl za první Toyotu a druhou Teslu.Zároveň se stal třetí nejhodnotnější značkou, když se dotáhl za první Toyotu a druhou Teslu.
Zároveň se stal třetí nejhodnotnější značkou, když se dotáhl za první Toyotu a druhou Teslu.
Meziročně se prodeje zvedly o skoro 62 procent, jenže, když tak náhle naroste kvantita, může začít pokulhávat kvalita, a právě na tu jsou poslední dobou stížnosti. Zdroj: BYDMeziročně se prodeje zvedly o skoro 62 procent, jenže, když tak náhle naroste kvantita, může začít pokulhávat kvalita, a právě na tu jsou poslední dobou stížnosti. Zdroj: BYD
Meziročně se prodeje zvedly o skoro 62 procent, jenže, když tak náhle naroste kvantita, může začít pokulhávat kvalita, a právě na tu jsou poslední dobou stížnosti. |Zdroj: BYD
Podle portálu The Wall Street Journal připluly do Japonska vozy s poškrábaným lakem a ve vlhkém prostředí Thajska se odlupuje barva a deformuje slícování plastů. Zdroj: BYDPodle portálu The Wall Street Journal připluly do Japonska vozy s poškrábaným lakem a ve vlhkém prostředí Thajska se odlupuje barva a deformuje slícování plastů. Zdroj: BYD
Podle portálu The Wall Street Journal připluly do Japonska vozy s poškrábaným lakem a ve vlhkém prostředí Thajska se odlupuje barva a deformuje slícování plastů. |Zdroj: BYD
Automobily dodané do Evropy zase bojují s plísní. Zdroj: BYDAutomobily dodané do Evropy zase bojují s plísní. Zdroj: BYD
Automobily dodané do Evropy zase bojují s plísní. |Zdroj: BYD
To není v automobilovém světě ojedinělé, problém ale je, že vozy BYD mají nízkou ochranu proti plísním, což znesnadňuje její odstranění. Zdroj: Wheelsage (BYD Seal)To není v automobilovém světě ojedinělé, problém ale je, že vozy BYD mají nízkou ochranu proti plísním, což znesnadňuje její odstranění. Zdroj: Wheelsage (BYD Seal)
To není v automobilovém světě ojedinělé, problém ale je, že vozy BYD mají nízkou ochranu proti plísním, což znesnadňuje její odstranění. |Zdroj: Wheelsage (BYD Seal)
Odhaduje se, že v evropských skladech čeká na finální dodání asi 10 000 vozů. Zdroj: Wheelsage (BYD Tang)Odhaduje se, že v evropských skladech čeká na finální dodání asi 10 000 vozů. Zdroj: Wheelsage (BYD Tang)
Odhaduje se, že v evropských skladech čeká na finální dodání asi 10 000 vozů. |Zdroj: Wheelsage (BYD Tang)
Dobrou zprávou je, že čínské automobilky jsou schopné reagovat na problémy rychle, takže zlepšit ochranu vozů a zkvalitnit logistiku by neměl být problém, minimálně pro Evropu, kde si potrpíme na určitý standard. Zdroj: Wheelsage (BYD Seal)Dobrou zprávou je, že čínské automobilky jsou schopné reagovat na problémy rychle, takže zlepšit ochranu vozů a zkvalitnit logistiku by neměl být problém, minimálně pro Evropu, kde si potrpíme na určitý standard. Zdroj: Wheelsage (BYD Seal)
Dobrou zprávou je, že čínské automobilky jsou schopné reagovat na problémy rychle, takže zlepšit ochranu vozů a zkvalitnit logistiku by neměl být problém, minimálně pro Evropu, kde si potrpíme na určitý standard. |Zdroj: Wheelsage (BYD Seal)
Je to i v zájmu dodacích lhůt, protože aktuálně musejí být auta po připlutí opravována nebo čištěna, což představuje zvýšené náklady a prodlužování termínů. Zdroj: Wheelsage (BYD Tang)Je to i v zájmu dodacích lhůt, protože aktuálně musejí být auta po připlutí opravována nebo čištěna, což představuje zvýšené náklady a prodlužování termínů. Zdroj: Wheelsage (BYD Tang)
Je to i v zájmu dodacích lhůt, protože aktuálně musejí být auta po připlutí opravována nebo čištěna, což představuje zvýšené náklady a prodlužování termínů. |Zdroj: Wheelsage (BYD Tang)
 Zdroj: Wheelsage (BYD Dolphin 3) Zdroj: Wheelsage (BYD Dolphin 3)
Zdroj: Wheelsage (BYD Dolphin 3)
 Zdroj: Wheelsage (BYD Han) Zdroj: Wheelsage (BYD Han)
Zdroj: Wheelsage (BYD Han)

Čínská auta BYD bojují s plísní a s odlupováním laku. Nelíbí se jim vlhké prostředí při přepravě

Zmenšit