Logo magazínu

Honda potvrzuje nový model pro Evropu. ZR-V dorazí na trh příští rok, půjde po krku Škodě Karoq

7/9
Prohlédnout znovu

Honda potvrzuje nový model pro Evropu. ZR-V dorazí na trh příští rok, půjde po krku Škodě Karoq

Honda oficiálně sděluje, že začíná další fáze její elektrifikační strategie a máme se těšit i na jiná SUV s bateriovým pohonem. Značka se hodlá soustředit na segment C a připravované ZR-V je první vlaštovkou. Zdroj: HondaHonda oficiálně sděluje, že začíná další fáze její elektrifikační strategie a máme se těšit i na jiná SUV s bateriovým pohonem. Značka se hodlá soustředit na segment C a připravované ZR-V je první vlaštovkou. Zdroj: Honda
Honda oficiálně sděluje, že začíná další fáze její elektrifikační strategie a máme se těšit i na jiná SUV s bateriovým pohonem. Značka se hodlá soustředit na segment C a připravované ZR-V je první vlaštovkou. |Zdroj: Honda
Velikostně se má ZR-V pohybovat mezi HR-V a CR-V, což by znamenalo oblíbenou délku okolo 4,5 metru s rozvorem lehce přes 2,6 metru. Zdroj: HondaVelikostně se má ZR-V pohybovat mezi HR-V a CR-V, což by znamenalo oblíbenou délku okolo 4,5 metru s rozvorem lehce přes 2,6 metru. Zdroj: Honda
Velikostně se má ZR-V pohybovat mezi HR-V a CR-V, což by znamenalo oblíbenou délku okolo 4,5 metru s rozvorem lehce přes 2,6 metru. |Zdroj: Honda
Poháněno bude hybridním ústrojím e:HEV, které si zřejmě vypůjčí z rovněž nového Civicu – to by znamenalo benzinový dvoulitr s dvěma elektromotory o celkovém výkonu 135 kW. Zdroj: HondaPoháněno bude hybridním ústrojím e:HEV, které si zřejmě vypůjčí z rovněž nového Civicu – to by znamenalo benzinový dvoulitr s dvěma elektromotory o celkovém výkonu 135 kW. Zdroj: Honda
Poháněno bude hybridním ústrojím e:HEV, které si zřejmě vypůjčí z rovněž nového Civicu – to by znamenalo benzinový dvoulitr s dvěma elektromotory o celkovém výkonu 135 kW. |Zdroj: Honda
Vzhledem k tomu, že Civic zvládne dle WLTP jezdit za 4,7 l/100 km, dá se čekat, že ZR-V by mohlo umět spotřebu okolo pěti litrů na sto. Zdroj: HondaVzhledem k tomu, že Civic zvládne dle WLTP jezdit za 4,7 l/100 km, dá se čekat, že ZR-V by mohlo umět spotřebu okolo pěti litrů na sto. Zdroj: Honda
Vzhledem k tomu, že Civic zvládne dle WLTP jezdit za 4,7 l/100 km, dá se čekat, že ZR-V by mohlo umět spotřebu okolo pěti litrů na sto. |Zdroj: Honda
Model s tímto označením již jezdí v Číně a je pravděpodobné, že tyto tvary ocení i evropský zákazník. Do prodeje půjde během roku 2023. Zdroj: HondaModel s tímto označením již jezdí v Číně a je pravděpodobné, že tyto tvary ocení i evropský zákazník. Do prodeje půjde během roku 2023. Zdroj: Honda
Model s tímto označením již jezdí v Číně a je pravděpodobné, že tyto tvary ocení i evropský zákazník. Do prodeje půjde během roku 2023. |Zdroj: Honda
Honda ZR-V Zdroj: HondaHonda ZR-V Zdroj: Honda
Honda ZR-V |Zdroj: Honda
Honda ZR-V Zdroj: HondaHonda ZR-V Zdroj: Honda
Honda ZR-V |Zdroj: Honda
Honda ZR-V Zdroj: HondaHonda ZR-V Zdroj: Honda
Honda ZR-V |Zdroj: Honda
Honda ZR-V Zdroj: HondaHonda ZR-V Zdroj: Honda
Honda ZR-V |Zdroj: Honda

Honda potvrzuje nový model pro Evropu. ZR-V dorazí na trh příští rok, půjde po krku Škodě Karoq

Zmenšit