Logo magazínu

Morgan Plus Four se ukazuje v závodní verzi. Je sice oholený na kost, ale může na silnice

15/24
Prohlédnout znovu

Morgan Plus Four se ukazuje v závodní verzi. Je sice oholený na kost, ale může na silnice

Automobilka <a href="https://www.autorevue.cz/morgan-vraci-do-hry-osmivalec-specialni-edice-plus-8-gtr-vznikne-v-deviti-kusech">Morgan</a> ukázala závodní verzi modelu Plus Four, která vznikla ve spolupráci s univerzitou ve Wolverhamptonu, která se zaměřuje na výchovu špičkových inženýrů a má dokonce svůj vlastní závodní tým. Zdroj: MorganAutomobilka <a href="https://www.autorevue.cz/morgan-vraci-do-hry-osmivalec-specialni-edice-plus-8-gtr-vznikne-v-deviti-kusech">Morgan</a> ukázala závodní verzi modelu Plus Four, která vznikla ve spolupráci s univerzitou ve Wolverhamptonu, která se zaměřuje na výchovu špičkových inženýrů a má dokonce svůj vlastní závodní tým. Zdroj: Morgan
Automobilka Morgan ukázala závodní verzi modelu Plus Four, která vznikla ve spolupráci s univerzitou ve Wolverhamptonu, která se zaměřuje na výchovu špičkových inženýrů a má dokonce svůj vlastní závodní tým. |Zdroj: Morgan
Zkušenosti posbírané ze soubojů na tratích se navíc promítnou i do vývoje nové generace modelu, což je logické. Zdroj: MorganZkušenosti posbírané ze soubojů na tratích se navíc promítnou i do vývoje nové generace modelu, což je logické. Zdroj: Morgan
Zkušenosti posbírané ze soubojů na tratích se navíc promítnou i do vývoje nové generace modelu, což je logické. |Zdroj: Morgan
Je to vůbec poprvé, co bude nová hliníková platforma vozů Morgan vystavena zátěži na závodních okruzích. Už bylo ale na čase, značka má motorsport v krvi.  Zdroj: MorganJe to vůbec poprvé, co bude nová hliníková platforma vozů Morgan vystavena zátěži na závodních okruzích. Už bylo ale na čase, značka má motorsport v krvi.  Zdroj: Morgan
Je to vůbec poprvé, co bude nová hliníková platforma vozů Morgan vystavena zátěži na závodních okruzích. Už bylo ale na čase, značka má motorsport v krvi.  |Zdroj: Morgan
Však si vzpomeňte na rok 1962, kdy Morgan Plus Four Super Sports vyhrál ve své třídě a poté se vrátil domů po vlastních. Zdroj: MorganVšak si vzpomeňte na rok 1962, kdy Morgan Plus Four Super Sports vyhrál ve své třídě a poté se vrátil domů po vlastních. Zdroj: Morgan
Však si vzpomeňte na rok 1962, kdy Morgan Plus Four Super Sports vyhrál ve své třídě a poté se vrátil domů po vlastních. |Zdroj: Morgan
Závodní vozy vznikly dva, jeden s manuální a druhý s automatickou převodovkou. Oba se budou účastnit klubových šampionátů a vytrvalostních závodů, třeba Morgan Challenge. Zdroj: MorganZávodní vozy vznikly dva, jeden s manuální a druhý s automatickou převodovkou. Oba se budou účastnit klubových šampionátů a vytrvalostních závodů, třeba Morgan Challenge. Zdroj: Morgan
Závodní vozy vznikly dva, jeden s manuální a druhý s automatickou převodovkou. Oba se budou účastnit klubových šampionátů a vytrvalostních závodů, třeba Morgan Challenge. |Zdroj: Morgan
Ve většině případů usednou za jejich volant profesionální jezdci, ale na některých eventech budou sedadla volná i pro hosty. Zdroj: MorganVe většině případů usednou za jejich volant profesionální jezdci, ale na některých eventech budou sedadla volná i pro hosty. Zdroj: Morgan
Ve většině případů usednou za jejich volant profesionální jezdci, ale na některých eventech budou sedadla volná i pro hosty. |Zdroj: Morgan
Sluší se dodat, že vozy nejsou závodní v pravém slova smyslu. Stále totiž mohou na silnici a ponechávají si tak registrační značky. Bližší úpravy tisková zpráva značky nespecifikovala.  Zdroj: MorganSluší se dodat, že vozy nejsou závodní v pravém slova smyslu. Stále totiž mohou na silnici a ponechávají si tak registrační značky. Bližší úpravy tisková zpráva značky nespecifikovala.  Zdroj: Morgan
Sluší se dodat, že vozy nejsou závodní v pravém slova smyslu. Stále totiž mohou na silnici a ponechávají si tak registrační značky. Bližší úpravy tisková zpráva značky nespecifikovala.  |Zdroj: Morgan
Musíme se tak spokojit s tím, co vidíme. Vnitřky vozů jsou oholené a nechybí závodní skořepiny s pětibodovými bezpečnostními pásy. Zdroj: MorganMusíme se tak spokojit s tím, co vidíme. Vnitřky vozů jsou oholené a nechybí závodní skořepiny s pětibodovými bezpečnostními pásy. Zdroj: Morgan
Musíme se tak spokojit s tím, co vidíme. Vnitřky vozů jsou oholené a nechybí závodní skořepiny s pětibodovými bezpečnostními pásy. |Zdroj: Morgan
Kabinu lemují bezpečnostní rámy a řidič má volant potažený Alcantarou. Morgan Plus Four pohání přeplňovaný čtyřválec od <a href="https://www.autorevue.cz/cerveny-cumak-a-cerny-lak-bmw-x5-a-x6-prijizdi-v-limitovane-edici-black-vermilion">BMW</a> o objemu 2,0 litru, který sodahuje výkonu 190 kW (258 koní) a točivého momentu 350 N.m (manuál). Zdroj: MorganKabinu lemují bezpečnostní rámy a řidič má volant potažený Alcantarou. Morgan Plus Four pohání přeplňovaný čtyřválec od <a href="https://www.autorevue.cz/cerveny-cumak-a-cerny-lak-bmw-x5-a-x6-prijizdi-v-limitovane-edici-black-vermilion">BMW</a> o objemu 2,0 litru, který sodahuje výkonu 190 kW (258 koní) a točivého momentu 350 N.m (manuál). Zdroj: Morgan
Kabinu lemují bezpečnostní rámy a řidič má volant potažený Alcantarou. Morgan Plus Four pohání přeplňovaný čtyřválec od BMW o objemu 2,0 litru, který sodahuje výkonu 190 kW (258 koní) a točivého momentu 350 N.m (manuál). |Zdroj: Morgan
Standardnímu autu to stačí ke zrychlení z 0 na 100 km/h za 5,2 sekundy. Zdroj: MorganStandardnímu autu to stačí ke zrychlení z 0 na 100 km/h za 5,2 sekundy. Zdroj: Morgan
Standardnímu autu to stačí ke zrychlení z 0 na 100 km/h za 5,2 sekundy. |Zdroj: Morgan
 Zdroj: Morgan Zdroj: Morgan
Zdroj: Morgan
 Zdroj: Morgan Zdroj: Morgan
Zdroj: Morgan
 Zdroj: Morgan Zdroj: Morgan
Zdroj: Morgan
 Zdroj: Morgan Zdroj: Morgan
Zdroj: Morgan
 Zdroj: Morgan Zdroj: Morgan
Zdroj: Morgan
 Zdroj: Morgan Zdroj: Morgan
Zdroj: Morgan
 Zdroj: Morgan Zdroj: Morgan
Zdroj: Morgan
 Zdroj: Morgan Zdroj: Morgan
Zdroj: Morgan
 Zdroj: Morgan Zdroj: Morgan
Zdroj: Morgan
 Zdroj: Morgan Zdroj: Morgan
Zdroj: Morgan
 Zdroj: Morgan Zdroj: Morgan
Zdroj: Morgan
 Zdroj: Morgan Zdroj: Morgan
Zdroj: Morgan
 Zdroj: Morgan Zdroj: Morgan
Zdroj: Morgan
 Zdroj: Morgan Zdroj: Morgan
Zdroj: Morgan

Morgan Plus Four se ukazuje v závodní verzi. Je sice oholený na kost, ale může na silnice

Zmenšit