Kolik stojí závodní motor Ferrari, čelní okno na Zondu nebo rádio z Lamborghini Gallardo? Napovídá aktuální aukce
Jedná se o Tipo F140 DA. Série 140 jsou vidlicové dvanáctiválce, prvním z nich bylo B pro Ferrari Enzo. Jeho modifikace jste poté mohli najít v modelech 599 GTB Fiorano, LaFerrari nebo F12tdf. |Zdroj: RM Sotheby´s
Drží se dodnes, najdete ho i pod kapotami modelů 812 GTS nebo Purosangue. Objem se pohybuje od 6,0 do 6,5 litru. |Zdroj: RM Sotheby´s
Typ DA, který aukce nabízí, nicméně nepochází ze silničního vozu. Motor F140 má totiž svou závodní varianta pro kategorie XX a konkrétně typ DA byste našli v prvních model FXX a FXX Competizione, kde dával 800 až 860 koní. |Zdroj: RM Sotheby´s
Vedle Ferrari byste motor F140 našli také v Maserati MC12 a jeho okruhových derivátech. Nachází se také v supersportu Apollo Intensa Emozione. |Zdroj: RM Sotheby´s
Nabízený motor doposud nebyl použitý a je pořád v původním balení od továrny. Motor je kompletní, připravený na instalaci a váží 262 kilogramů. Očekávaná částka je 200 až 350 tisíc liber, tedy až 9,5 milionů korun. |Zdroj: RM Sotheby´s
Toto ale není jediný motor v nabídce, sekunduje mu vidlicový dvanáctiválec Tipo 128 umístěn na podstavci. |Zdroj: RM Sotheby´s
Původně byl ve Ferrari 250 druhé série z roku 1960. |Zdroj: RM Sotheby´s
Kliková skříň Ferrari F50 může vyjít až na 2,7 milionů korun. |Zdroj: RM Sotheby´s
Sedadla do Ferrari 288 GTO zase až na 1,3 milionu |Zdroj: RM Sotheby´s
A takové čelní okno na Pagani Zondu v ještě originálním balení přímo od automobilky? 800 tisíc korun. |Zdroj: RM Sotheby´s
Převodovka do Ferrari 330 GT 2+2 může vyjít až na 380 tisíc korun. |Zdroj: RM Sotheby´s
A třeba plato do kufru Lamborghini LM002 se odhaduje na 400 tisíc korun. |Zdroj: RM Sotheby´s
V přepočtu do deseti tisíc korun máte šanci získat třeba autorádio do Lamborghini Gallardo... |Zdroj: RM Sotheby´s