Krásná nostalgie! Irmscher oblékl Opel Astra do závodního a přidal i výkon. Co bude dál?
Exteriérový paket IRC je celkově hodně agresivní. Přední část si ponechává typickou masku chladiče Opel Vizor, ale přední nárazník je plný rozměrných otvorů pro přívod vzduchu a vůz výrazně rozšiřuje. |Zdroj: Irmscher
Paket je vzadu zakončen velmi agresivním nárazníkem s difuzorem a neméně okázalou dvojící spoilerů na víku kufru. |Zdroj: Irmscher
Současná Astra je jízdně velmi povedené auto. |Zdroj: Opel
Má sice motorizace ovlivněné eurounijnímdiktátem, takže to není kdoví jaká střela, snad kromě plug-in hybridů s výkony 180 a 225 k, ale na jízdním dojmu hodně přidávají podvozek a tuhé řízení. |Zdroj: Opel
Opel totiž Astru ve spodní části výrazně upravil, takže to není jen přeznačkovaný Peugeot 308 v jiném pyžamu. |Zdroj: Opel
Irmscher nepřímo naznačuje, že jde logicky o nejsilnější verzi GSe. |Zdroj: Opel
Uvádí, že pomocí výkonnostního balíčku se chce posunout systémový výkon na 260 k. Jenže není jisté, jestli se nový projekt skutečně dostane na silnice. |Zdroj: Opel
Krásná nostalgie! Irmscher oblékl Opel Astra do závodního a přidal i výkon. Co bude dál?