Logo magazínu

Jak vypadá autobus pro prezidenta? Je to 13metrové monstrum s krouťákem 2508 N.m

5/7
Prohlédnout znovu

Jak vypadá autobus pro prezidenta? Je to 13metrové monstrum s krouťákem 2508 N.m

Autobus se pro transport prezidenta užíval už v minulosti, ale zlomový bod přišel v roce 2011, kdy tento druh vozidla zařadila Tajná služba do flotily, Barack Obama v jednom z nich objížděl voliče při kampani v roce 2012. Zdroj: DriveSparkAutobus se pro transport prezidenta užíval už v minulosti, ale zlomový bod přišel v roce 2011, kdy tento druh vozidla zařadila Tajná služba do flotily, Barack Obama v jednom z nich objížděl voliče při kampani v roce 2012. Zdroj: DriveSpark
Autobus se pro transport prezidenta užíval už v minulosti, ale zlomový bod přišel v roce 2011, kdy tento druh vozidla zařadila Tajná služba do flotily, Barack Obama v jednom z nich objížděl voliče při kampani v roce 2012. |Zdroj: DriveSpark
Autobusy jsou dva a jeden z nich vyšel na 1,1 milionu dolarů. Druhým autobusem jezdil Obamův oponent při volbách v roce 2012, bývalý guvernér státu Massachusetts Mitt Romney. Zdroj: DriveSparkAutobusy jsou dva a jeden z nich vyšel na 1,1 milionu dolarů. Druhým autobusem jezdil Obamův oponent při volbách v roce 2012, bývalý guvernér státu Massachusetts Mitt Romney. Zdroj: DriveSpark
Autobusy jsou dva a jeden z nich vyšel na 1,1 milionu dolarů. Druhým autobusem jezdil Obamův oponent při volbách v roce 2012, bývalý guvernér státu Massachusetts Mitt Romney. |Zdroj: DriveSpark
Základem pro autobusy byl typ X3-45 VIP od kanadského výrobce Prevost Cat. Monstrum se třemi nápravami se stále nabízí a na stránkách výrobce lze najít také kompletní specifikaci. Vnitřnosti s prezidentským speciálem však samozřejmě nemusí být stoprocentně totožné. Zdroj: DriveSparkZákladem pro autobusy byl typ X3-45 VIP od kanadského výrobce Prevost Cat. Monstrum se třemi nápravami se stále nabízí a na stránkách výrobce lze najít také kompletní specifikaci. Vnitřnosti s prezidentským speciálem však samozřejmě nemusí být stoprocentně totožné. Zdroj: DriveSpark
Základem pro autobusy byl typ X3-45 VIP od kanadského výrobce Prevost Cat. Monstrum se třemi nápravami se stále nabízí a na stránkách výrobce lze najít také kompletní specifikaci. Vnitřnosti s prezidentským speciálem však samozřejmě nemusí být stoprocentně totožné. |Zdroj: DriveSpark
Ostatně Tajné služby si říkají tajné z nějakého důvodu a každá odhalená slabina může ohrozit bezpečnost posádky. Zdroj: DriveSparkOstatně Tajné služby si říkají tajné z nějakého důvodu a každá odhalená slabina může ohrozit bezpečnost posádky. Zdroj: DriveSpark
Ostatně Tajné služby si říkají tajné z nějakého důvodu a každá odhalená slabina může ohrozit bezpečnost posádky. |Zdroj: DriveSpark
Nicméně podle výrobce je pod kapotou tohoto typu vznětový šestiválec D13 od Volva o objemu 12,8 litru. Dle stránek výrobce dosahuje výkonu 500 koní. Zdroj: DriveSparkNicméně podle výrobce je pod kapotou tohoto typu vznětový šestiválec D13 od Volva o objemu 12,8 litru. Dle stránek výrobce dosahuje výkonu 500 koní. Zdroj: DriveSpark
Nicméně podle výrobce je pod kapotou tohoto typu vznětový šestiválec D13 od Volva o objemu 12,8 litru. Dle stránek výrobce dosahuje výkonu 500 koní. |Zdroj: DriveSpark
Prevost Car X3-45 VIP Zdroj: Prevost CarPrevost Car X3-45 VIP Zdroj: Prevost Car
Prevost Car X3-45 VIP |Zdroj: Prevost Car
Prevost Car X3-45 VIP Zdroj: Prevost CarPrevost Car X3-45 VIP Zdroj: Prevost Car
Prevost Car X3-45 VIP |Zdroj: Prevost Car

Jak vypadá autobus pro prezidenta? Je to 13metrové monstrum s krouťákem 2508 N.m

Zmenšit