Logo magazínu

Mladí řidiči jezdí s mentory bezpečně, ukazují statistiky. Novinku využívá pětina uchazečů o řidičák

4/6
Prohlédnout znovu

Mladí řidiči jezdí s mentory bezpečně, ukazují statistiky. Novinku využívá pětina uchazečů o řidičák

Režim L-17 platí od 1.1. 2024, umožňuje řízení vozů skupiny B mladším řidičům pod dohledem registrovaného mentora. Těch je na jednoho mladistvého řidiče 1,68, přičemž statistiky ukazují, že největší podíl je ve věkové skupině 41 až 50 let – celkem 11.916 mentorů s 58,3 procenty. Zdroj: MDČRRežim L-17 platí od 1.1. 2024, umožňuje řízení vozů skupiny B mladším řidičům pod dohledem registrovaného mentora. Těch je na jednoho mladistvého řidiče 1,68, přičemž statistiky ukazují, že největší podíl je ve věkové skupině 41 až 50 let – celkem 11.916 mentorů s 58,3 procenty. Zdroj: MDČR
Režim L-17 platí od 1.1. 2024, umožňuje řízení vozů skupiny B mladším řidičům pod dohledem registrovaného mentora. Těch je na jednoho mladistvého řidiče 1,68, přičemž statistiky ukazují, že největší podíl je ve věkové skupině 41 až 50 let – celkem 11.916 mentorů s 58,3 procenty. |Zdroj: MDČR
Program L-17 má podporu jak mediální, tak praktickou. Například organizace BESIP ve spolupráci s Pardubickým krajem uspořádala tři kurzy bezpečné jízdy pro řidiče a mentory L-17 na polygonu Vysoké Mýto. Zdroj: MDČRProgram L-17 má podporu jak mediální, tak praktickou. Například organizace BESIP ve spolupráci s Pardubickým krajem uspořádala tři kurzy bezpečné jízdy pro řidiče a mentory L-17 na polygonu Vysoké Mýto. Zdroj: MDČR
Program L-17 má podporu jak mediální, tak praktickou. Například organizace BESIP ve spolupráci s Pardubickým krajem uspořádala tři kurzy bezpečné jízdy pro řidiče a mentory L-17 na polygonu Vysoké Mýto. |Zdroj: MDČR
„<em>Na základě analýzy L-17 v zemích, kde funguje dlouhodobě, víme, že řidiči, kteří začnou se svým rodičem, mají následně i při samostatné řidičské praxi méně nehod a méně přestupků než ti, kteří L-17 nevyužijí.</em>“ uvedl vedoucí oddělení BESIP Ministerstva dopravy Tomáš Neřold. Zdroj: MDČR„<em>Na základě analýzy L-17 v zemích, kde funguje dlouhodobě, víme, že řidiči, kteří začnou se svým rodičem, mají následně i při samostatné řidičské praxi méně nehod a méně přestupků než ti, kteří L-17 nevyužijí.</em>“ uvedl vedoucí oddělení BESIP Ministerstva dopravy Tomáš Neřold. Zdroj: MDČR
„Na základě analýzy L-17 v zemích, kde funguje dlouhodobě, víme, že řidiči, kteří začnou se svým rodičem, mají následně i při samostatné řidičské praxi méně nehod a méně přestupků než ti, kteří L-17 nevyužijí.“ uvedl vedoucí oddělení BESIP Ministerstva dopravy Tomáš Neřold. |Zdroj: MDČR
Součástí projektu je také informování o pravidlech L-17, autoškole a chování na silnici v krizových situacích v rámci programu „Nultá hodina autoškoly“, který BESIP spolu s preventisty policie a Hasičského záchranného sboru nabízí od loňského roku středním školám. Zdroj: MDČRSoučástí projektu je také informování o pravidlech L-17, autoškole a chování na silnici v krizových situacích v rámci programu „Nultá hodina autoškoly“, který BESIP spolu s preventisty policie a Hasičského záchranného sboru nabízí od loňského roku středním školám. Zdroj: MDČR
Součástí projektu je také informování o pravidlech L-17, autoškole a chování na silnici v krizových situacích v rámci programu „Nultá hodina autoškoly“, který BESIP spolu s preventisty policie a Hasičského záchranného sboru nabízí od loňského roku středním školám. |Zdroj: MDČR
 Zdroj: MDČR Zdroj: MDČR
Zdroj: MDČR
 Zdroj: MDČR Zdroj: MDČR
Zdroj: MDČR

Mladí řidiči jezdí s mentory bezpečně, ukazují statistiky. Novinku využívá pětina uchazečů o řidičák

Zmenšit