Logo magazínu

Krásná nostalgie! Irmscher oblékl Opel Astra do závodního a přidal i výkon. Co bude dál?

1/7
Prohlédnout znovu

Krásná nostalgie! Irmscher oblékl Opel Astra do závodního a přidal i výkon. Co bude dál?

Exteriérový paket IRC je celkově hodně agresivní. Přední část si ponechává typickou masku chladiče Opel Vizor, ale přední nárazník je plný rozměrných otvorů pro přívod vzduchu a vůz výrazně rozšiřuje. Zdroj: IrmscherExteriérový paket IRC je celkově hodně agresivní. Přední část si ponechává typickou masku chladiče Opel Vizor, ale přední nárazník je plný rozměrných otvorů pro přívod vzduchu a vůz výrazně rozšiřuje. Zdroj: Irmscher
Exteriérový paket IRC je celkově hodně agresivní. Přední část si ponechává typickou masku chladiče Opel Vizor, ale přední nárazník je plný rozměrných otvorů pro přívod vzduchu a vůz výrazně rozšiřuje. |Zdroj: Irmscher
Paket je vzadu zakončen velmi agresivním nárazníkem s difuzorem a neméně okázalou dvojící spoilerů na víku kufru. Zdroj: IrmscherPaket je vzadu zakončen velmi agresivním nárazníkem s difuzorem a neméně okázalou dvojící spoilerů na víku kufru. Zdroj: Irmscher
Paket je vzadu zakončen velmi agresivním nárazníkem s difuzorem a neméně okázalou dvojící spoilerů na víku kufru. |Zdroj: Irmscher
Současná Astra je jízdně velmi povedené auto. Zdroj: OpelSoučasná Astra je jízdně velmi povedené auto. Zdroj: Opel
Současná Astra je jízdně velmi povedené auto. |Zdroj: Opel
Má sice motorizace ovlivněné eurounijním<em> </em>diktátem, takže to není kdoví jaká střela, snad kromě plug-in hybridů s výkony 180 a 225 k, ale na jízdním dojmu hodně přidávají podvozek a tuhé řízení. Zdroj: OpelMá sice motorizace ovlivněné eurounijním<em> </em>diktátem, takže to není kdoví jaká střela, snad kromě plug-in hybridů s výkony 180 a 225 k, ale na jízdním dojmu hodně přidávají podvozek a tuhé řízení. Zdroj: Opel
Má sice motorizace ovlivněné eurounijním diktátem, takže to není kdoví jaká střela, snad kromě plug-in hybridů s výkony 180 a 225 k, ale na jízdním dojmu hodně přidávají podvozek a tuhé řízení. |Zdroj: Opel
Opel totiž Astru ve spodní části výrazně upravil, takže to není jen přeznačkovaný Peugeot 308 v jiném pyžamu. Zdroj: OpelOpel totiž Astru ve spodní části výrazně upravil, takže to není jen přeznačkovaný Peugeot 308 v jiném pyžamu. Zdroj: Opel
Opel totiž Astru ve spodní části výrazně upravil, takže to není jen přeznačkovaný Peugeot 308 v jiném pyžamu. |Zdroj: Opel
Irmscher nepřímo naznačuje, že jde logicky o nejsilnější verzi GSe. Zdroj: OpelIrmscher nepřímo naznačuje, že jde logicky o nejsilnější verzi GSe. Zdroj: Opel
Irmscher nepřímo naznačuje, že jde logicky o nejsilnější verzi GSe. |Zdroj: Opel
Uvádí, že pomocí výkonnostního balíčku se chce posunout systémový výkon na 260 k. Jenže není jisté, jestli se nový projekt skutečně dostane na silnice. Zdroj: OpelUvádí, že pomocí výkonnostního balíčku se chce posunout systémový výkon na 260 k. Jenže není jisté, jestli se nový projekt skutečně dostane na silnice. Zdroj: Opel
Uvádí, že pomocí výkonnostního balíčku se chce posunout systémový výkon na 260 k. Jenže není jisté, jestli se nový projekt skutečně dostane na silnice. |Zdroj: Opel

Krásná nostalgie! Irmscher oblékl Opel Astra do závodního a přidal i výkon. Co bude dál?

Zmenšit