Galerie: Zde je 10 nejvíce diskutovaných faceliftů osobních aut

Octavia třetí generace není rozhodně jediným vozem, jejíž designové úpravy v rámci modernizace vzbudily vzrušené diskuse motoristické veřejnosti. V minulosti se často probíraly například i řešení u vozů značky Mercedes-Benz.

V poslední době jsou v rámci modernizace jednotlivých generací osobních vozů designové úpravy vnějších částí karosérie často téměř neznatelné. Za zmínku v této souvislosti stojí třeba značka BMW, podobnou cestou se ale vydal také španělský Seat.

Někdy ale vedení značek schválí designérům i razantní proměnu vzhledu vozu, což má pak za následek obsáhlé diskuse pod články s fotografiemi na motoristických webech.

Pojďme si nyní v galerii připomenout desítku faceliftových počinů z minulých desetiletí i zcela nedávné doby:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Galerie: Rusové umějí nahnat strach! Stačí vidět tato terénní vozidla

Galerie: Rusové umějí nahnat strach! Stačí vidět tato terénní vozidla

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků