Hh je videt ze k nim jeste nedorazila Skoda.. to se pote oblibene znacky zmeni :D nebo ze by to platilo jen pro ceske bazary? :-DB-]
Priznam se, ze me trosicku zarazily ceny ojetin, podle ruznych pruzkumu se prumerna cena noveho auta v USA pohybuje kolem 33-34 tisic dolaru, pokud se podivam na zmeny cen ojetin na konci clanku, tak prumerne ceny v ruznych kategoriich vychazeji cca mezi 23-25 tisic, to jsou v USA ojeta auta opravdu tak draha? Podle tohoto clanku vychazi prumerna americka ojetina na vice nez 70% ceny prumerneho noveho auta, tomu se az skoro nechce verit.
Tak jsem si precetl puvodni studii, ono je jejich vyzkum omezen na auta stara 1-3 roky, v takovem pripade muze byt cena kolem 70% realna.
Zajímavé, že v první desítce nejsou zástupci žádné evropské automobilky, hlavně německé. Kromě Tesly, všechno japonské a korejské značky. Zkrátka, kvalita se prodává sama. ;-)
Alebo si chcu za maly peniaz vyskusat elektroauto. Kvalita s tymto nema nic spolocne, ovce proste potrebuju nove hracky, lebo je to teraz "in".
Ale jo, docela se povený vtip ;-)
"Američané mají trochu jiný vkus......" Já vidím, že nemají žádný.
Kvalita není o vkusu.
No fuj. To auto je neskutečně hnusný. Ten čumák jak kačena, ale ten zadek... Neskutečně odporný vzhled.
Mluvím samozřejmě o Nissanu Leaf
Tak jsem se díval, za kolik že lze koupit tu teplou housku Nissan Leaf.Cena vozu s najetými 30 tisíci km se běžně (desítky aut) pohybuje od 3500 do 8000 dolarů. To znamená, že takoví majitelé za ujetí 30 tisíc kilometrů utratili cca 23 tisíc dolarů 😁👍A teď se ho zbaví tak, že dají cenu lepšího autovraku, aby se nějaký další blb rychle chytil.Jako věděl jsem, že elektromobil je ekonomická sebevražda, ale tohle je fakt hardcore.
No ... pozrel som si nejaké stránky s ojazdenými autami v USA - konkrétne autotrader.com, carsforsale.com a cargurus.com. Predstavte si, že sa tam podobné kúsky ako uvádzate nevyskytujú ... Že si vy robíte srandu? :-D
Tím mínuskárom by som odporučil sa na dané stránky pozrieť ...
Carsforsale - 43 Leafu do 8000$ z toho 3 s nájezdem 20-30 tisíc.A to Carsforsale je drahý, na Ebay je jich s těmito parametry spousta přímo od prodávajících.
Okrem toho - keď na to tak pozerám - mohol by si to upresniť? ja som na carsforsale.com videl Leafy do 8000 dol so zadanými parametrami (nezabúdaj, že runner písal najazdených 30 tisíc km - to je cca 18 000 míľ) presne 4 ks.
Ty ceny jsou ceny poptávané prodávajícím navýšené o provizi. To co nakonec reálně dostane prodávající je až o čtvrtinu míň.Carsforsale je jen jeden online bazoš, když jsem koukal na ebay, za fix cenu jich tam bylo takových nejmíň osm. Celkově všude jich budou v nabídce fakt desítky a to jen v samotných US
Ja som ale pozeral nie iba na carsforsale, ale aj na autotrader a cargurus - prvé tri výsledky z googlu. Cena, za ktorú to dostane kupujúci je v súvislosti s výrokom runnera: "Cena vozu s najetými 30 tisíci km se běžně (desítky aut) pohybuje od 3500 do 8000 dolarů." irelevantná, pretože ani on nemôže vedieť ako sa kupujúci s predajcom dohodne. A ako hovorím na troch stránkach moc Leafov do 18 000 míľ (cca 30 tis km) do 8 000 USD nie je - a to nehovorím o jeho 3 500 USD.
Jinak dej si do Googlu Leaf price fall.
Podle mě je jasný, že myslí cenu pro prodávajícího, když s ní pak vypočítavá jeho náklady.
Ktorú ale akosi nemôže vedieť dopredu, takže ten výpočet je dosť ... blbý :-D
Iste, ale runner spomínal od 3 500 doláčov - a taký tam jednoducho nie je. Takže klame - ale to je u neho bežné.
Každá sranda něco stojí. S jejich příjmy jim to může být naprosto u zadele. Koupí Leaf za 30 tisíc, ujedou 30 tisíc, prodají za 4 tisíce. Potom koupí Teslu za 100 tisíc a my se tu popadáme za břicho, jací jsou to "ekonomičtí hlupáci" a my jim to tady "nandáme" s oktávkou tdi z bazaru a se super pocitem je předjedem na dálnici, až pojedou "připodělaných" 130, aby se jim nevybily baterky.
Ne je to hra na Černého Petra.... Kdy ti co kupuji nové doufají že dobře prodají... ...a ti co kupuji ojeté doufaji také... Jenže to s životností elektromobilů a hybridů padá a bude to komedie jak jedni budou chti výhodně prodat a jini výhodně koupit s tim že doufají že škodny bude vždy ten druhý...
Ale prd, mám hybrid, který měl najeto 78t když jsem ho kupoval, teď má o 70t více a bez nejmenších problémů. Kdyby nebyl Leaf tak ošklivý tak bych s ním jako s druhým autem do rodiny taky kolem komína neměl vůbec problém.
Kolik myslíte, že lidé co kupují bazarová auta s tím plánují najet ?Počítejte s tím, že jsou kupci které mají/chtějí jen jedno auto. Počítejte s tím, že chtějí aby jim vydrželo 10-20letPočítejte s tím, že najedou třeba ještě 150-200k kmA to hlavní nejvíce vozů se prodá pod v předpočtu cca 150 000,- KčOno je hezké se ukolébávat články o nových vozech třední třídy ale kolik % myslíte že to je z celkového objemu jezdících osobních vozidel. Nápověda EU není svět...
Proč by nemohl elektromobil vydržet ještě někajých 150 tis, když má dnes 70 tis? Naopak, není na něm vyjma baterií nic, co by se mělo pokazit.- není tam katalyzátor, FAP, spojka-převodovka jen dopředu/dozadu, chladící soustava, výfuková, přenos na kola je plynulejší. jám bych věřil tomu, že benzín či nafta se pokazí dříve. A co jsem četl, Prius první generace jezdí stále, a patří mezi nejméně poruchové vozy.Takže až se vyřeší dobíjení, bude to skvělé.
ja poridil Leaf za €13000, a planuju s nim najet 150-160 tisic kilometru, soucasnym tempem me to zabere asi jeste zhruba 3 az 4 roky
Ano, tito lidé si asi hybrid ani elektromobil kupovat nebudou, já jsem reagoval na situaci kdy mluvíte právě o hybridech nebo el. vozech. Ale i v případě konvenčního auta bych v při nájezdu 150-200k km po dobu 10-20 let volil dražší, ověřený vůz buď referenční nebo bazarový s malým nájezdem, který se v mnoha případech dá sehnat i se zárukou než levnější nový.
Ti lidé by samozřejmě hybridy a elektro měli kupovat, protože prostě jiná auta nebudou. Co takhle "Plán 2021" že po tom roce nebudou jiná vozidla. Jenže pokud opotřebení bude tak velké a oprava neekonomická, kupovat je nebudou. Nevycházejte z toho že bazar je nevyčerpatelná studnice atmosférických dieselů a jiných tutovek.Na druhou stranu se tím vyřeší sousta problémů a spousta jich přibude. Naprostá většina bazarů a neautorizovaných opraven prostě vymře. Protože nebude opravovat co, přestane i to mýtické stáčení. Protože nebude přetáčet co a aku jednoduše změříte. Nebude problém s nekvalitními neoriginálními díly, protože nebudou na co... ..že přijde "trocha" lidí o práci.
Leaf 130 nikdy nejezdí. Nikdy.
Lžeš.
130 se jezdí výhradně na dálnicích, což jsou komunikace určené primárně pro dopravu vysokými rychlostmi na dlouhé vzdálenosti. Tedy v přímém rozporu s možnostmi i určením Leafu. Nikdy jde neviděl Leafa jet 130. Vy ano?
vzdalenost Praha-Brno je 198km, kolik lidi tuhle trasu v bezny den zvlada ujet za 1 hodinu a 31 minut? tedy zhruba rychlosti 130 km/h :-D ber to jako vtip nebo ironii, ale na vetsine Ceskych dalnic jsou lide sakra radi pokud maji prumer nad 90km/hjinak ja Leafa jedouciho 130km/h videl, dokonce jsem ho videl jet rychlosti i 140km/h, a to dokonce z pozice ridice, ale zas tak casto tu potrebu takto rychle jezdit nemam, spise se snazim jezdit mezi 110-120km/h, a je to zvlastni, obcas i na te dalnici predjizdim auta do kterych by to na prvni pohled nikdo nerekl, ted v nedeli z HK do Prahy jsem predjel zanovni Audi A6 s nemeckou poznavackou :-D
Taky me predvapilo jak na D11 ted jezdej lidi pomalu. Mel sem tempomat na 130 a za celejch tech 90km me predjeli snad 2 auta. Je pravda ze policejni Passat, tam hlidkuje snad nonstop uz nekolik let.
nejen Passaty kete maji dva, maji tam nove i Superba (cerneho) a 2x tu "tajnou" Octavii, o D11 se staraji dve sluzebny a od noveho roku nabrali nove lidi, jeste minulej rok byla plus minus jistota ze na cele D11 byli pritomne obcas dve, ale spise jen jedno neoznacene policejni auto, od lonska maji ale tech aut 5 a posadky nabrali nove hned v 8 dvojicich, takze auta muzou bejt v provozu casteji, slouzi se 24 hodinovky, takze kazde auto jeste minulej rok 1 den jezdilo a pak 2 dny stalo, to se od letoska meni
Nissan Leaf jezdí bez problémů 170km/h a pružné zrychlení má lepší než ta pověstná 1,9 TDi.Pokud jste něco neviděl tak to neznamená že to není, víte jak to říkal Bohuš "ja sem vaši pí... taky neviděl a věřím že jí máte" :-D
A jak dlouho ten Leaf tak vydrží jet? 30 km? U slavného TDI se za tu vzdálenost ručička palivoměru ani nepohne...Nikdo neříká, že elektromobily nejsou schopné jet rychle, ale že s tím tak nikdo nejezdí, jelikož by s takovou nedojel ani do sousední vesnice ;-) . Nejčastější pozice elektromobilu na dálnici je v pytli za kamionem.
Ale no ták ... na tachometri môže ukazovať hocičo, keď od výrobcu je max. rýchlosť obmedzená na 144 km/h - je to v papieroch ...
Nikdy som, napríklad, nevidel vás osobne - ale podľa toho, že tu píšete, tak pravdepodobne existujete ...Leafa som 130 km/h jazdiť nevidel, ale VW e-up ma predbiehal na diaľnici do Senca - a to som šiel 110 - on mohol ísť tak 120 - 130, lebo ma obehol rýchlo ...
Tak jestli můžu vzal bych dva po těch 3,5 max do 5, možná i tři po domluvě.
Nevidím pointu. Po započtení cla, dph, dopravy a homologace to vychází na 290 tisíc. Za ty peníze si tuhle mr**u můžeš bez problémů koupit tady.
Ona ani sada nových Aku po poctivém proclení je nc moc...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.