Galerie: Škoda Octavia slaví 20 let na trhu

Dvacet let na trhu a pět milionů vyrobených exemplářů. Octavia je v nabídce české značky tím nejoblíbenějším modelem.
Seznam kapitol
  1. 20 let Škody Octavia
  2. Fotogalerie: 20 let Škody Octavia

Jistě, jméno Octavie se objevilo na českém (respektive československém) trhu daleko dříve, ale novodobá existence Škody Octavia má za sebou právě dvacet let. A protože se jedná o nejžádanější auto na českém trhu, ať už se bavíme o nových nebo ojetých vozech, pojďme si Octavii připomenout v menší fotogalerii.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Novodobá historie Škody Octavia se píše už ve třech generacích. Jen těžko najdete někoho s řidičským průkazem, kdo s ní aspoň jednou nikdy nejel

Asi nemusíme připomínat, že novodobá historie Octavie se píše již ve třetí generaci. Ta třetí nyní čeká na facelift a vůbec poprvé také na tříválcový motor, konkrétně to má být koncernová jednotka 1.0 TSI.

2x5 ojetin značky Škoda. Po kterých v bazaru skočit a před kterými utéct?

2x5 ojetin značky Škoda. Po kterých v bazaru skočit a před kterými utéct?

Ačkoli se Škoda Octavia začala prodávat „až“ v roce 1996, její vývoj probíhal už od roku 1992 na tehdy nové podvozkové platformě koncernu Volkswagen. Tu dostal i tehdejší VW Golf či Seat Leon. Rok 1998 znamenal příchod populárního Combi, o rok později dorazila poprvé i čtyřkolka.

Zatímco druhá generace přišla v roce 2004, první se vyráběla až do roku 2010. Druhá generace skončila v roce 2013 a letos by se měl představit facelift generace třetí. Celkem Škoda vyrobila již více než pět milionů Octavií. Octavie se vedle Mladé Boleslavi montují i v Rusku, Kazachstánu, Číně a Indii, ty ale nemíří na náš trh.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. 20 let Škody Octavia
  2. Fotogalerie: 20 let Škody Octavia
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků