Galerie: Přehlídka klasických a policejních aut z New Yorku

Seznam kapitol
  1. Klasická a policejní auta
  2. Fotogalerie: Klasická a policejní auta

Autosalon v New Yorku nám dal vítěze ankety WCOTY 2016, ukázal se na něm nový Nissan GT-R s výkonem 570 koní a nemohlo chybět ani poctivé americké železo v podobě Chevroletu Camaro ZL1 s kompresorem a výkonem skoro 650 koní.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jeden z prvních Cadillaců, luxusní sedan Packard Super Eight 1937 nebo Chevrolet Bel Air Convertible 1957, to je jen malá ukázka naprosté americké klasiky

Jenže jsou to právě Spojené Státy, které se dají považovat za kolébku automobilismu v takové té moderní konzumní podobě. Vždyť Henry Ford motorizoval celý národ a udělal z automobilu nikoli výstřední prostředek, ale naprosto běžné spotřební zboží.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nemohou chybět ani klasické policejní vozy (zde určené pro NYPD), které se objevily snad ve všech alespoň trochu akčních filmech. Věděli jste, že policie města New York má k dispozici skoro 9000 vozidel, 11 lodí, 8 vrtulníků a 120 koní?

V následující galerii si můžete prohlédnout výběr klasických amerických korábů a nějakým způsobem zajímavých historicích aut z předválečných let. Nechybí ale ani přehlídka klasických policejních vozů, které určitě znáte ze spousty legendárních amerických akčních filmů. Aby toho ale nebylo málo, přidáváme ještě importovanou klasiku.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Klasická a policejní auta
  2. Fotogalerie: Klasická a policejní auta
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků