Galerie: Podívejte se, co bylo také k vidění na tuning show SEMA 2015

Na tuningovém veletrhu v Las Vegas si přijde na své skutečně každý. I letos se prezentovaly automobilky více či méně oficiálními úpravami, většinou spojily své síly s nějakou známou tuningovou dílnou.
Seznam kapitol
  1. SEMA 2015
  2. Fotogalerie: SEMA 2015

Americká tuningová show SEMA 2015 není jako běžné autosalony. A jak je známo, americký tuningový vkus je někde trochu jinde. Na své si ale přijde skutečně každý, ať jde o fanouška klasických aut, moderních sporťáků nebo obyčejných hatchbacků, na které se pověsí všemožné doplňky v množství větším než rozumném.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Dost exemplářů přivezl i Ford, mezi nimi nemohla chybět závodní verze nového supersportu Ford GT. Ta se ukáže už příští rok v Le Mans

I letos se prezentovaly automobilky více či méně oficiálními úpravami, většinou spojily své síly s nějakou známou tuningovou dílnou. Ford přivezl upravené Mustangy, Chevrolet zase svá Camara a nemohl chybět ani Dodge nebo úpravy populárních amerických pick-upů.

Toyota Tundrasine je pick-up s osmi dveřmi. Protože proč ne  

Toyota Tundrasine je pick-up s osmi dveřmi. Protože proč ne  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Značka Hyundai ukázala několik upravených Tucsonů, Velosterů a Genesisů. Své úpravy přivezly i automobilky Lexus, Toyota a Honda

Některé přestavby byly vskutku bizarní a sem tam se objevil i nějaký ten ratrod, tedy pokud možno nejoprýskanější a nejorezlejší auto s tím největším motorem a kompresorem, který se do něj vejde.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ratrod školního autobusu nebo tahače se jen tak nevidí. Aquarius Jamese Hetfielda je také jedinečný unikát

K vidění ale byla i auta známých celebrit, za všechny jmenujme třeba unikátní hotrod Aquarius Jamese Hetfielda, frontmena kapely Metallica. Chybět nemohly ani motorky a výstava různých doplňků od kol přes sedačky po kompresory a celé motory.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. SEMA 2015
  2. Fotogalerie: SEMA 2015
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků