Galerie: Podívejte se, co bylo také k vidění na tuning show SEMA 2015

Na tuningovém veletrhu v Las Vegas si přijde na své skutečně každý. I letos se prezentovaly automobilky více či méně oficiálními úpravami, většinou spojily své síly s nějakou známou tuningovou dílnou.
Seznam kapitol
  1. SEMA 2015
  2. Fotogalerie: SEMA 2015

Americká tuningová show SEMA 2015 není jako běžné autosalony. A jak je známo, americký tuningový vkus je někde trochu jinde. Na své si ale přijde skutečně každý, ať jde o fanouška klasických aut, moderních sporťáků nebo obyčejných hatchbacků, na které se pověsí všemožné doplňky v množství větším než rozumném.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Dost exemplářů přivezl i Ford, mezi nimi nemohla chybět závodní verze nového supersportu Ford GT. Ta se ukáže už příští rok v Le Mans

I letos se prezentovaly automobilky více či méně oficiálními úpravami, většinou spojily své síly s nějakou známou tuningovou dílnou. Ford přivezl upravené Mustangy, Chevrolet zase svá Camara a nemohl chybět ani Dodge nebo úpravy populárních amerických pick-upů.

Toyota Tundrasine je pick-up s osmi dveřmi. Protože proč ne  

Toyota Tundrasine je pick-up s osmi dveřmi. Protože proč ne  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Značka Hyundai ukázala několik upravených Tucsonů, Velosterů a Genesisů. Své úpravy přivezly i automobilky Lexus, Toyota a Honda

Některé přestavby byly vskutku bizarní a sem tam se objevil i nějaký ten ratrod, tedy pokud možno nejoprýskanější a nejorezlejší auto s tím největším motorem a kompresorem, který se do něj vejde.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ratrod školního autobusu nebo tahače se jen tak nevidí. Aquarius Jamese Hetfielda je také jedinečný unikát

K vidění ale byla i auta známých celebrit, za všechny jmenujme třeba unikátní hotrod Aquarius Jamese Hetfielda, frontmena kapely Metallica. Chybět nemohly ani motorky a výstava různých doplňků od kol přes sedačky po kompresory a celé motory.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. SEMA 2015
  2. Fotogalerie: SEMA 2015
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

včera | Miro Mihálik | 4 příspěvky
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků