Galerie: Podívejte se, co bylo také k vidění na tuning show SEMA 2015

Na tuningovém veletrhu v Las Vegas si přijde na své skutečně každý. I letos se prezentovaly automobilky více či méně oficiálními úpravami, většinou spojily své síly s nějakou známou tuningovou dílnou.
Seznam kapitol
  1. SEMA 2015
  2. Fotogalerie: SEMA 2015

Americká tuningová show SEMA 2015 není jako běžné autosalony. A jak je známo, americký tuningový vkus je někde trochu jinde. Na své si ale přijde skutečně každý, ať jde o fanouška klasických aut, moderních sporťáků nebo obyčejných hatchbacků, na které se pověsí všemožné doplňky v množství větším než rozumném.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Dost exemplářů přivezl i Ford, mezi nimi nemohla chybět závodní verze nového supersportu Ford GT. Ta se ukáže už příští rok v Le Mans

I letos se prezentovaly automobilky více či méně oficiálními úpravami, většinou spojily své síly s nějakou známou tuningovou dílnou. Ford přivezl upravené Mustangy, Chevrolet zase svá Camara a nemohl chybět ani Dodge nebo úpravy populárních amerických pick-upů.

Toyota Tundrasine je pick-up s osmi dveřmi. Protože proč ne  

Toyota Tundrasine je pick-up s osmi dveřmi. Protože proč ne  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Značka Hyundai ukázala několik upravených Tucsonů, Velosterů a Genesisů. Své úpravy přivezly i automobilky Lexus, Toyota a Honda

Některé přestavby byly vskutku bizarní a sem tam se objevil i nějaký ten ratrod, tedy pokud možno nejoprýskanější a nejorezlejší auto s tím největším motorem a kompresorem, který se do něj vejde.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ratrod školního autobusu nebo tahače se jen tak nevidí. Aquarius Jamese Hetfielda je také jedinečný unikát

K vidění ale byla i auta známých celebrit, za všechny jmenujme třeba unikátní hotrod Aquarius Jamese Hetfielda, frontmena kapely Metallica. Chybět nemohly ani motorky a výstava různých doplňků od kol přes sedačky po kompresory a celé motory.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. SEMA 2015
  2. Fotogalerie: SEMA 2015
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků