Galerie: Nový Renault Mégane na dalších fotografiích

Seznam kapitol
  1. Renault Mégane
  2. Fotogalerie: Renault Mégane

S novou generací hatchbacku Renault Mégane jsme se mohli podrobně seznámit na autosalonu ve Frankfurtu. Renault nyní pustil do světa více fotografií a také upřesnil informace o pohonných jednotkách a výbavě, tak si pojďme zásadní věci připomenout.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový Renault Mégane bude rovnou k dispozici ve verzi GT, což má být sportovně střižený model. Dostane nejsilnější benzínový motor a také nejsilnější diesel

Kdo se těšil na „trochu civilnější“ Mégane RS v podání modelu GT s nejsilnějším benzínovým motorem 1,6 l TCe 205, asi ho zklame přítomnost výhradně automatické dvouspojkové převodovky se sedmi rychlostmi. Stejně tak turbodiesel dCi 165 dostupný v modelu Mégane GT bude mít výhradně šestistupňový dvouspojkový automat.

IAA 2015 živě: Renault Mégane a Renault Talisman

IAA 2015 živě: Renault Mégane a Renault Talisman

Naftové motory, které jsou standardně spojeny s manuálem (ale budete si moci připlatit za automatickou „dvouspojku“) mají označení dCi 90, 110 a 130. Čísla napovídají výkon v koňských silách. Podobné je to i s přeplňovanými benzínovými motory TCe 100, 130 a 205. K těm dostanete za příplatek sedmistupňovou dvouspojkovou skříň.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
V modelu Mégane GT dostanete k benzínu i dieselu výhradně automatickou dvouspojkovou převodovku. Doufejme, že bude fungovat lépe než v Cliu RS

Když vynecháme rozsáhlejší bezpečnostní výbavu a modernizovaný zábavní systém s širšími možnostmim konektivity, dostane nový Mégane také třeba head-up displej a ve verzi GT je v základu systém 4Control, což je natáčení zadní nápravy. Tato technická zajímavost by se měla dostat i do příštího Méganu RS.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Renault Mégane
  2. Fotogalerie: Renault Mégane
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků