Galerie: Nový Renault Mégane na dalších fotografiích

Seznam kapitol
  1. Renault Mégane
  2. Fotogalerie: Renault Mégane

S novou generací hatchbacku Renault Mégane jsme se mohli podrobně seznámit na autosalonu ve Frankfurtu. Renault nyní pustil do světa více fotografií a také upřesnil informace o pohonných jednotkách a výbavě, tak si pojďme zásadní věci připomenout.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový Renault Mégane bude rovnou k dispozici ve verzi GT, což má být sportovně střižený model. Dostane nejsilnější benzínový motor a také nejsilnější diesel

Kdo se těšil na „trochu civilnější“ Mégane RS v podání modelu GT s nejsilnějším benzínovým motorem 1,6 l TCe 205, asi ho zklame přítomnost výhradně automatické dvouspojkové převodovky se sedmi rychlostmi. Stejně tak turbodiesel dCi 165 dostupný v modelu Mégane GT bude mít výhradně šestistupňový dvouspojkový automat.

IAA 2015 živě: Renault Mégane a Renault Talisman

IAA 2015 živě: Renault Mégane a Renault Talisman

Naftové motory, které jsou standardně spojeny s manuálem (ale budete si moci připlatit za automatickou „dvouspojku“) mají označení dCi 90, 110 a 130. Čísla napovídají výkon v koňských silách. Podobné je to i s přeplňovanými benzínovými motory TCe 100, 130 a 205. K těm dostanete za příplatek sedmistupňovou dvouspojkovou skříň.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
V modelu Mégane GT dostanete k benzínu i dieselu výhradně automatickou dvouspojkovou převodovku. Doufejme, že bude fungovat lépe než v Cliu RS

Když vynecháme rozsáhlejší bezpečnostní výbavu a modernizovaný zábavní systém s širšími možnostmim konektivity, dostane nový Mégane také třeba head-up displej a ve verzi GT je v základu systém 4Control, což je natáčení zadní nápravy. Tato technická zajímavost by se měla dostat i do příštího Méganu RS.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Renault Mégane
  2. Fotogalerie: Renault Mégane
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků