Volant Boomerangu je naprosto boží!
Kéž by ve Škodě měli trochu více invence, aby téměř každé jejich auto nevypadalo fádně a vypadalo trochu elegantně jako vnitřek C3 Picasso :-P Mimochodem ergonomicky je tam naprosto skvělé ovládání, o ukazateli rychlosti v zorném poli nemluvě B-]
Co je spatneho na tom Maserati? Nahodou ten volant je celkem zajimavy napad.
jj, to maserati je tam jasně omylem (nebo spíše ignorací autora), protože to je jeden z nejergonomičtějších designů. Samozřejmě je vidět, že to je už nějaký pátek a materiálové zpracování tomu odpovídá. Ale jako koncept je to paráda.
Tak to GSA je naprosto úchvatné.. to bych bral i dnes..
Pokud se podíváte na "tvorbu" Daniela Žáka,zjistíte,že všechny jeho slátaniny jsou více "Bleskoidní" než motoristické.
DALIBOR, DALIBOR, kura... Takhle zaměnit jméno největšího internetového odporníka nezávisle píšícího pro všechna internetová periodika v zemi...!!!!
A co je prosím podivného na interiérech Ka, C3 Picasso a tom Wiessmanu, popřípadě McLarenu? Jsou neobvyklé, ale rozhodně nepatří mezi nejpodivnější.
c3picasso mne praveze este pride aj pekny a napadity
Podivný výběr autora-ů.
Neviem, čo také super divné je na palubke multiply. Je pravdou, že počas prvej jazdy som sa po tme zľakol, že mi zhasla prístrojovka, ale zvyknúť si na to bola otázka 30 km. Naopak, stredový tunel je slušne ergonomicky riešený a dá sa ovládať po hmate. Nech to niekto skúsi v modernom aute s dotykovým displejom ;-). Interiér má multipla práve veľmi dobre premyslený, len keby tam nedali také nekvalitné plasty, ktoré sa dajú poškriabať nechtom. Napr. poťahy sú zas veľmi odolné a ľahko sa čistia.Do multiply si treba kopnúť za každú cenu...?
Osobně celou Multiplu obdivuji - je to auto, které předběhlo dobu a to opravdu výrazně.. Nedávno jsem se musel smát, jak jeden tydýt napsal, že mu Multipla zkazila fotku jeho Superbu I (byla zaparkovaná vedle něj)... :)
To zas nebudem nikoho presviedčať, že multikocka je pekné atuo, aj ja som si na ten dizajn vlastne zvykol. Akurát odzadu je to vlastne normálne auto, tie ľadvinkové svetlá sú celkom fajn. Ale spredu to posrali...
Když takovéto a jim podobné články píšou většinou auto-analfabeti nedávného data narození, není se čemu divit..
taky mě tu přijde multipla jak za každou cenu, ten interiér není zas tak prazvláštní a proti vnějšímu vzhledu je naopak až dosti konzervativní:)
"Coca-Cola plechovky" v Citroënu GSA opravdu neměly chybu, přehledné ovládání a vše po ruce. Ruční brzda uprostřed palubky taktéž. Motor boxer, kotoučové brzdy, hydraulika, výbava Pallas a i přes absenci posilovače - Nejlepší auto co jsem měl ( a to jsem sakra mladík :D ) ..
Podobně to bylo i v Oltcitu, tedy licenčním Citroen Visa... Tam mě taky vždycky fascinovaly ty páky, co vypadaly jako takové ty kuličkové hlavolamy :-)
Nejlepší palubovku má Spartak
jednoramenný volant citroen v interieru fiatu multipla by neměl chybu...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.