Galerie: Nejpodivnější interiéry v osobních autech

Některá auta jsou kritizována za strohý a nudný interiér. Ale není náhodou jednoduchost spíše znakem prosté funkčnosti?
Seznam kapitol
  1. Nejpodivnější interiéry
  2. Fotogalerie: Nejpodivnější interiéry

Spousta lidí řeší hlavně design exteriéru auta, přitom je to právě interiér, na který se řidič dívá najčastěji. Ba co víc, musí ho i používat. A promyšlená ergonomie ovládání velkou mírou přispívá k pohodlné a bezpečnější jízdě. Do toho se ještě snaží někteří výrobci přicházet s novými nápady.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Buick Riviera z roku 1986 přinesl první dotykový displej, koncept Nissan Effis zase navrhli spíše jako kuchyň nebo koupelnu. Vznikaly i divoké kreace jako třeba interiér Maserati Boomerang s budíky uvnitř věnce volantu

Některé automobilky, zejména ty německé, se snaží postavit co nejjednodušší a nejsrozumitelnější interiér. Často se setkávají s kritikou, že jsou nudné a nezajímavé, zatímco třeba Citroën proslul vskutku podivně řešenými kabinami, aby se odlišil. Ale za jakou cenu?

ADAC: Nejméně řidiče rozptyluje VW Passat, nejvíce Citroen DS5

ADAC: Nejméně řidiče rozptyluje VW Passat, nejvíce Citroen DS5

Ve fotogalerii přinášíme výběr některých zvláštních návrhů interiérů aut, které v mnohém skončily ve stádiu pokusu a konceptu, ale často se dostaly i do sériové výroby. Nechybí vnitřek Fiatu Multipla, ale ani několika Citroënů. A určitě sami přijdete na další bláznivé návrhy, které by stály za zveřejnění. Své tipy tak můžete posílat do komentářů pod článkem.

Galerie: 10 nejhezčích interiérů roku 2015 podle WardsAuto

Galerie: 10 nejhezčích interiérů roku 2015 podle WardsAuto

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Nejpodivnější interiéry
  2. Fotogalerie: Nejpodivnější interiéry
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků