Galerie: Nejpodivnější interiéry v osobních autech

Některá auta jsou kritizována za strohý a nudný interiér. Ale není náhodou jednoduchost spíše znakem prosté funkčnosti?
Seznam kapitol
  1. Nejpodivnější interiéry
  2. Fotogalerie: Nejpodivnější interiéry

Spousta lidí řeší hlavně design exteriéru auta, přitom je to právě interiér, na který se řidič dívá najčastěji. Ba co víc, musí ho i používat. A promyšlená ergonomie ovládání velkou mírou přispívá k pohodlné a bezpečnější jízdě. Do toho se ještě snaží někteří výrobci přicházet s novými nápady.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Buick Riviera z roku 1986 přinesl první dotykový displej, koncept Nissan Effis zase navrhli spíše jako kuchyň nebo koupelnu. Vznikaly i divoké kreace jako třeba interiér Maserati Boomerang s budíky uvnitř věnce volantu

Některé automobilky, zejména ty německé, se snaží postavit co nejjednodušší a nejsrozumitelnější interiér. Často se setkávají s kritikou, že jsou nudné a nezajímavé, zatímco třeba Citroën proslul vskutku podivně řešenými kabinami, aby se odlišil. Ale za jakou cenu?

ADAC: Nejméně řidiče rozptyluje VW Passat, nejvíce Citroen DS5

ADAC: Nejméně řidiče rozptyluje VW Passat, nejvíce Citroen DS5

Ve fotogalerii přinášíme výběr některých zvláštních návrhů interiérů aut, které v mnohém skončily ve stádiu pokusu a konceptu, ale často se dostaly i do sériové výroby. Nechybí vnitřek Fiatu Multipla, ale ani několika Citroënů. A určitě sami přijdete na další bláznivé návrhy, které by stály za zveřejnění. Své tipy tak můžete posílat do komentářů pod článkem.

Galerie: 10 nejhezčích interiérů roku 2015 podle WardsAuto

Galerie: 10 nejhezčích interiérů roku 2015 podle WardsAuto

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Nejpodivnější interiéry
  2. Fotogalerie: Nejpodivnější interiéry
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků