Galerie: Naučte se rozeznat Octavii RS 230 od obyčejné oRS

21 komentářů

pacho
3. září • 19:04

ták zadný znak o 15% vačší, to je teda ešte večšia bomba ako škrabka na ľad.

řidič
2. září • 13:17

Prosím, proč je důležité se naučit rozeznávat Octavii 230 od ostatních?? To se musí??

Hat
2. září • 17:02

Předpokládám že má zase minimálně o 5l větší kufr!!! :-D

Kenny
1. září • 20:25

Já jsem rád, že poznám RS od 1.2tsi. A vy po mě chcete RS1 vs RS2 :-D:-D:-D

Ondrej
1. září • 17:08

To je same Octavia RS, potom RS230 a na okruhu by byl o nekolik sekund rychlejsi i Renault Clio RS za min penez.

XiXao
1. září • 16:26

Páté dveře! Která hlava tohle označení vymyslela? Copak někdo nastupuje a vystupuje kufrem?

Ondřej
1. září • 19:13

Víte, pane, to se používá jako dveře, když přijedete s nablejskanou škodovkou do vesnice a řeknete Máni u silnice, že to má 230 koníků. Ona samou radostí naskočí dovnitř a díky dostatku prostoru ve všech směrech se tam roztáhne a dokáže udělat i roznožku.

bzzz
1. září • 17:08

No nekteri moto-novinari a PR Skody zrejme ano ;-)

jouda
1. září • 14:20

A koncovky výfuku stále stejná komedie. Za ty prachy, nekup to :-D

Luk
1. září • 16:21

Tak ty koncovky je to poslední co bych řešil. Ty má i Mercedes za 4 míče.

bzzz
1. září • 13:51

Uff, ty kola/disky jsou poradne osklive peklo... to uz jeden odpusti i ty koncovky vyfuku.

hombre_71
1. září • 14:00

a jak jsou neskutečně zapadlá v blatnících :-/

tom
2. září • 7:49

Ze by treba aerodynamika a homologacni predpisy?

Drake
1. září • 13:23

Proč tady nedá redakce článek s hlasováním, jaké auto bychom si my čtenáři chtěli přečíst v testu? Nebo ve srovnávacím testu. Mě by silně zajímal Superb vs i40tka. Hodně firem teď kupuje Hnujdy a zdá se mi, že i40tek s firemním potiskem přibývá.

Lukáš
1. září • 13:35

Sice s tebou souhlasím, ale v naší kotlině to není o tom, co si novinář za auto na test vybere, ale o tom, co mu na test české zastoupení zapůjčí (to pak koluje všemi redakcemi). Řekl bych, že Škoda je v tomto aktivní a nabízí nejvíce verzí. I kdyby srovnávačku Superbu a i40 naplánovali, nepodaří se sladit specifikaci (manuál x automat, diesel x benzín, kombi s sedan) a zase čtenáři budou brblat, proč srovnávají nesrovnatelné.

Drake
1. září • 13:20

Bíla v kombinaci s černým paketem vypadá obstojně. To se nedá s ničím co nabízí kolotočářská Hnujda srovnat. Jinak 19" kola jsou na tuhle eReSu moc. Tahle verze nemá žádný smysl. S cenou přes 720.000 Kč beru Cupru.

R
1. září • 15:46

Všechny tyto predokolky na léto o.k., na zimu k.o. ale to je možná správně. ..

Márty
1. září • 17:37

Proč? Ještě bych to možná překousnul, kdybys to napsal o zadokolkách. Ikdyž stejně jde o to, co máš v hlavě ;) (repektive nohy, ruce) + gumy.

Luk
1. září • 16:19

Mám za sebou sice slabou , ale přesto zimu s rs "220" a bez problému. Akorát jsem nedával režim "sport" kdy je plynový pedál moc nervózní. A pro vyložené antitalenty režim Eco udělá z plynu letargickou zdechlinu. Poprvé jsem si dopřál opravdu kvalitní pneu a nedostal jsem se do žádného problému (najeto cca 15.000 na zimních v řádném období).
Možná si to myslel ale jinak? Jaký je rozdíl, jestli máš takovéto auto na zimu nebo třeba Peugeota 508 GT nebo Mondeo 2.0 ecoboost, obě přes 200 koní... ;-)

imartas2
1. září • 12:38

Tak tohle je článek roku.Dělá si z nás snad autor srandu??? Mimichodem ty kola jsou tak strašně hnusný že jsou jak z nějakýho tuningovýho pekla.:-/

Márty
1. září • 12:27

:DDD nevim jestli se smát, nebo brečet.
Ještě než jsem dočetl článek, chtěl jsem sem napsat, jak se těším na další test okávky...a ono ejhle. Co příště? Budete zas testovat Leon..ale pozor v červený barvě? Nebo další oktávku, ale nově s plnohodnotnou rezervou...a studovat jak se změnilo rozložení váhy + co na to dynamika?
Ani se nedivim, proč se tu tyhle auta tak prodávaj, když se o ostatních prakticky nedočtete :-/

Doporučujeme

Články odjinud