Galerie: Kolos, Fňukna, Vejtřaska aneb nákladní legendy z dob ČSSR

Výroba nákladních aut má i u nás dlouhou tradici. Z tradičních českých značek ale do dnešních dnů přežila vlastně jen Tatra a Avia.

Ačkoli na AutoRevue.cz se zabýváme především osobními auty, ekonomika by nemohla fungovat bez dopravy nákladní. Výroba nákladních aut má i u nás dlouhou tradici. Na některých typech dokonce stálo celé socialistické hospodářství a obnova státu po druhé světové válce.

Nelze nezmínit dnes už legendární „Vejtřasku“, tedy Pragu V3S, všudypřítomnou Avii nebo klasické Tatrovky T138 a T815. Vynechat nemůžeme ani známé Liazky. Nejlépe ale uděláte, když si otevřete přiloženou fotogalerii a projdete si jednotlivé snímky.

Galerie: 20 legendárních českých aut, na která neumíme zapomenout

Galerie: 20 legendárních českých aut, na která neumíme zapomenout

Z tradičních českých značek do dnešních dnů přežila vlastně jen Tatra a Avia. Značky Praga a LIAZ už patří pouze vzpomínkám lidí, kteří v nich trávili svou pracovní kariéru nebo na nich dělali řidičský průkaz skupiny C a E.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

dnes | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků