Galerie: Kolos, Fňukna, Vejtřaska aneb nákladní legendy z dob ČSSR

Výroba nákladních aut má i u nás dlouhou tradici. Z tradičních českých značek ale do dnešních dnů přežila vlastně jen Tatra a Avia.

Ačkoli na AutoRevue.cz se zabýváme především osobními auty, ekonomika by nemohla fungovat bez dopravy nákladní. Výroba nákladních aut má i u nás dlouhou tradici. Na některých typech dokonce stálo celé socialistické hospodářství a obnova státu po druhé světové válce.

Nelze nezmínit dnes už legendární „Vejtřasku“, tedy Pragu V3S, všudypřítomnou Avii nebo klasické Tatrovky T138 a T815. Vynechat nemůžeme ani známé Liazky. Nejlépe ale uděláte, když si otevřete přiloženou fotogalerii a projdete si jednotlivé snímky.

Galerie: 20 legendárních českých aut, na která neumíme zapomenout

Galerie: 20 legendárních českých aut, na která neumíme zapomenout

Z tradičních českých značek do dnešních dnů přežila vlastně jen Tatra a Avia. Značky Praga a LIAZ už patří pouze vzpomínkám lidí, kteří v nich trávili svou pracovní kariéru nebo na nich dělali řidičský průkaz skupiny C a E.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

včera | Vladimír Kadera | 52 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků
TEST Audi S8 TFSI quattro (420 kW): Lepší sportovní limuzína tu ještě nebyla!

Audi S8 TFSI quattro 420 kW

Specifikace testovacích automobilů se často vejdou na jeden papír velikosti A4. K testovanému Audi S8 bylo takových papírů 26.

19.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků