Galerie: Kolik dnes vlastně stojí známá česká auta? Budete se divit

Daruji za odvoz? Ale jděte, tahle auta se dnes prodávají dokonce dráž než jejich moderní nástupci. Třeba taková „tisícovka“ mění majitele klidně za čtvrt milionu. A zdaleka není tím nejdražším.

Snad každý s nimi někdy jel, někteří ho podědili v rodině a bylo to třeba i jejich první auto. Nebo si pamatují, jak se ho někdo z příbuzných nebo známých zbavoval jako bezcenného šrotu. Starší česká aut z dob socialismu nebo z doby těsně porevoluční jsou ale dnes docela žádaná. Pokud jsou ovšem v dobrém stavu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekFavorit, stodvacítka nebo Felicia... Tato auta seženete klidně i za odvoz nebo za pár tisíc korun. Ale také se už prodávají exempláře, které si majitel cení docela draho

A překvapivě dobře si hodnotu drží i některé škodovky z doby novější. Přinášíme tedy seznam čtrnácti starých českých aut, abyste si udělali přibližný obrázek o tom, za kolik se vlastně nyní prodávají. Některé ceny vás dost možná i překvapí.

Klasická česká auta právě na prodej Cena
Škoda Felicia 1959 550 000 Kč
Škoda 1000 MB 250 000 Kč
Škoda 110R 300 000 Kč
Škoda Rapid 130 000 Kč
Škoda Garde 240 000 Kč
Škoda 105 80 000 Kč
Škoda 120 75 000 Kč
Škoda Favorit  69 000 Kč
Škoda Felicia 78 900 Kč
Škoda Felicia Fun 188 614 Kč
Tatra 603 2 300 000 Kč
Tatra 613 250 000 Kč
Tatra T700 Long 960 000 Kč
Velorex 350 499 000 Kč
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

dnes | Miro Mihálik
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků