Galerie: Jak se dělá z totálky nová Škoda Yeti

Quebe  |  26. 10. 2015 17:43

Z pozice laika říkám, klobouk dolů. Fakt nevím, jak na tom bude taková karoserie ve srovnání s nebouranou, ale tohle je paráda.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  26. 10. 2015 17:58

Uznávám, že ten kdo tohle opravil fakt řemeslo umí. Pokud podobný bouračky někomu stojí za opravu - proč ne . Svinstvo ale je, že podobný totálky po opravě nějaká svině vědomě prodává jako zánovní a pak to nějakej chudák, co dlouho šetřil, koupí a v lepším případě se to nedoví. V horším na to přijde a svině prodejce ho pošle víme kam.
Dokud za tyto prasárny nebude půl roku v uranovým dole tak se to bude dít pořád.

Prodával jsem nedávno auto, který potřebovalo dobrejch 100tisíc na servis, protože se tam vysypalo co mohlo(přední tlumiče, zadní tlumiče,přední brzdy,zadní brzdy,chladič, cosi v motoru,rotor chladiče atd. ) a prostě po 200 tisících km to už byl šrot. Hned druhej den sem ho ze zvědavosti našel v bazaru s označením TOP stav. Jediný co udělali bylo umytí a vyčištění interieru. Fakt lituju lidi co musí do bazaru.

Odpovědět  |   | 
gastronome  |  26. 10. 2015 18:51

Podobna zkusenost, prodaval jsem fabku v pochybnem stavu do bazaru (cepy, stabilizatory, tlumice, gumy sjety, rozvody 12let, hydrostely jak hrebiky v pracce, baterie 12let, atd.) druhej den o 20000draz s priznivym popiskem :D proste skoda v metalize, to asi tahne

Odpovědět  |   | 
Me2d  |  27. 10. 2015 07:48

takže ten bazar měl asi auto opravit, dát do něj ty prachy co se už nevrátí, a pak ho prodat asi za stejnou cenu ne?

vědomně jste to prodali do bazaru, protože jinak byste museli sami držet půl roku nebo kolik záruky a nebo přiznat barvu. podle mě takové chování je ještě horší než "bazarníkovo" - u něj snad nikdo nečeká, že ty olítaný plečky v ceně šrotu bude hanobit ne?

Odpovědět  |   | 
gastronome  |  27. 10. 2015 08:28

Na svem jednani nic hanobneho nevidim, v inzeratu jsem vsechna fakta zminil, detailne nafotil a zdokumentoval videem. Ze se mi ozval bazar a byl ochoten zaplatit pozadovanou castku prece ze me podvodnika nedela

Odpovědět  |   | 
gastronome  |  27. 10. 2015 08:30

To je jako s relitkama, obvolaj soukrome inzerenty, jejich nevabne inzeraty "navonej" a za poplatek prodaj|probajmou draz :)

Odpovědět  |   | 
homer  |  28. 11. 2015 16:03

No samozřejmě co by ne. Bazarista veme auto, a potřebuje ho zdražit aby na něm vydělal. To ale neudělá tim že ho opraví.

Chápu třeba dát peníze ještě třeba dovozci, že mi přiveze auto podle mých představ (třeba kdo shání Accorda 8. generace v benzínu a manuálu, nebo pěknou E39, tak nemá v ČR šanci), ale platit někomu za to že auto vykoupí a umyje? To uchylný. Auto kupovat jedině od soukromníka

Odpovědět  |   | 
st  |  26. 10. 2015 20:13

Ne že bych se chtěl zastávat bazarníků a jejich metod, ale za spoustu věcí si lidé mohou samy. Vidí jen tři věci. Rok výroby, počet km a cenu. Nic více je nezajímá o tom, že by si sebou vzali mechanika je ani nenapadne. Pak se není čemu divit, že toho využívají různí vykukové, kteří levně koupí a draze prodají s potřebnou "pohádkou". Kde je poptávka, tak je i nabídka.

Odpovědět  |   | 
pedros  |  26. 10. 2015 22:01

souhlasím, zejména pak český bazar nikdy, když už, tak Rakousko nebo Německo, máme to za rohem a chovají se tam jako lidi, ne jak u nás

Odpovědět  |   | 
PB  |  26. 10. 2015 22:08

..ale oyebou Vás často ještě hůř, než doma :( ..byť uznávám že většinou po německu = daleko kulturněji ;)

Odpovědět  |   | 
pedros  |  26. 10. 2015 21:59

tak je to stavebnice... pokud se vše dotáhne jak má, nebude se to odrbávat, tak by neměl být problém... těžko říct... hodně takových aut se dává dohromady podobně, když to vezme pojišťovna, nevidím v tom problém

Odpovědět  |   | 
PB  |  26. 10. 2015 22:09

..pojišťovna? ta vezme kde co, zejména co jí vyjde nejlevněji ;)

Odpovědět  |   | 
PB  |  26. 10. 2015 22:05

Problém je, že opticky je to sice uznávám nádhera, ale mechanicky bohužel v připadě další totálky (..jo, jasně že vím co se říká o tom pověstném blesku a jednom stromu ;) úplně něco jiného než fabrická kastle. A to i když to karosář provede pintlich do puntíku podle manuálu automobilky (..ve valné většině případů kvůli úspoře práce a hlavně drahého matroše zbožné přání že..). Prostě zkrátka a dobře, co se jednou zlomilo má už jednou pro vždy docela jiné parametry jak tuhosti, tak lomivosti atd. A nikdy nikdo (..vč. computerových projektantů i starých fořtů od mechfochu..) nevíte, jak to opětovně v globálu zareaguje na působení byť i jen tzv. "malého" nárazu ve 30km/h.. ..o stabilitě na silnici v běžném provozu v mnoha případech různých vrtuloidů radši ani nemluvě že :D

Odpovědět  |   | 
Aleš  |  27. 10. 2015 02:24

To je z Česka z Ďáblic , ne z Ruska.

Odpovědět  |   | 
Me2d  |  27. 10. 2015 07:51

... Nižní Novgorod

Výroba v našich ruských závodech je speciálně zacílena na zákazníky v Rusku a lokalizována tak, aby vyhovovala místním potřebám.

... toto úspěšné SUV vyrábí v režimu CKD (completely knocked down – zcela rozložené vozy).

Je fakt že úplně rozloženej Yeti nebyl

Odpovědět  |   | 
Boban  |  27. 10. 2015 09:22

Kdybyste nekecali o Rusku! Kdo z vás tam jel to nafotit, pindy? To je v Česku a běžná věc.

Odpovědět  |   | 
Dvořák Jiří  |  27. 10. 2015 20:11

Prasárna , radši trabanta než něco takového . Řemeslo pláče . Poslat něco takového na silnici je zločin.Jezdit na sudu střelného prachu je bezpečnější .

Odpovědět  |   | 
Ondra  |  27. 10. 2015 21:48

No, podruhé už ji ta svařenina život asi nezachrání.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

dnes | Jan Mička | 25 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

včera | Lukáš Prejzek | 10 příspěvků
Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

6.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 30 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro