Galerie: I klasická auta mají v Ženevě své místo

Pokud už vás všechny ty moderní futuristické koncepty elektromobilů a hybridů nebaví, možná vás potěší výběr legendárních aut, které automobilky v Ženevě rády připomínají. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Legendární Fiat 124 Sport Spider z konce 60. let působí na stánku Fiatu vedle moderní verze kontrastně. Původní Spider se vyráběl až do poloviny 80. let

Fiat představil úplně nový roadster 124 Spider Abarth a vedle nemohl chybět prapůvodní předchůdce. Je pozoruhodné, jak jsou si ve skutečnosti obě auta v mnohém podobná. O zajímavé kusy jsme nepřišli ani na stánku Porsche nebo u úpravce Ruf, který se na tuto značku specializuje. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Legendární Porsche 718 prý slouží jako inspirace nové generaci čtyřválcových přeplňovaných Boxsterů. Původní model 718 měl také čtyřválec, ale atmosférický. Bylo to velmi úspěšné závodní auto

Poměrně bohatou přehlídku legendárních aut měl i stánek Jeep koncernu Fiat-Chrysler. Volvo sice prezentovalo novou generaci sedanu S90 a kombi V90, ukázalo ale i své klasické kupé-kombi 1800 ES. Toho se mezi lety 1972 až 1974 vyrobilo jen osm tisíc kusů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jeep přivezl legendárního Willyse ve vojenském provedení, stejně tak jako MPV. Nechybělo ani první luxusní terénní SUV - Jeep Wagoneer. Jeep zvažuje výrobu nové generace jako konkurenci Range Roveru

Naprostá legenda je pak třeba Alfa Romeo Disco Volante z let 1952 až 1953. Vzniklo jen pět kusů a čtyři v soukromých sbírkách a muzeích přežívají dodnes. Klasický Aston Martin DB5 asi připomínat nemusíme. Sem tam se v Ženevě objevila i docela zajímavá „amerika“.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

včera | Miro Mihálik | 8 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků