Galerie: I klasická auta mají v Ženevě své místo

Pokud už vás všechny ty moderní futuristické koncepty elektromobilů a hybridů nebaví, možná vás potěší výběr legendárních aut, které automobilky v Ženevě rády připomínají. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Legendární Fiat 124 Sport Spider z konce 60. let působí na stánku Fiatu vedle moderní verze kontrastně. Původní Spider se vyráběl až do poloviny 80. let

Fiat představil úplně nový roadster 124 Spider Abarth a vedle nemohl chybět prapůvodní předchůdce. Je pozoruhodné, jak jsou si ve skutečnosti obě auta v mnohém podobná. O zajímavé kusy jsme nepřišli ani na stánku Porsche nebo u úpravce Ruf, který se na tuto značku specializuje. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Legendární Porsche 718 prý slouží jako inspirace nové generaci čtyřválcových přeplňovaných Boxsterů. Původní model 718 měl také čtyřválec, ale atmosférický. Bylo to velmi úspěšné závodní auto

Poměrně bohatou přehlídku legendárních aut měl i stánek Jeep koncernu Fiat-Chrysler. Volvo sice prezentovalo novou generaci sedanu S90 a kombi V90, ukázalo ale i své klasické kupé-kombi 1800 ES. Toho se mezi lety 1972 až 1974 vyrobilo jen osm tisíc kusů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jeep přivezl legendárního Willyse ve vojenském provedení, stejně tak jako MPV. Nechybělo ani první luxusní terénní SUV - Jeep Wagoneer. Jeep zvažuje výrobu nové generace jako konkurenci Range Roveru

Naprostá legenda je pak třeba Alfa Romeo Disco Volante z let 1952 až 1953. Vzniklo jen pět kusů a čtyři v soukromých sbírkách a muzeích přežívají dodnes. Klasický Aston Martin DB5 asi připomínat nemusíme. Sem tam se v Ženevě objevila i docela zajímavá „amerika“.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Fiat Grande Punto 1,4
Rok výroby: 2008
Stav: 93 195 km
Cena: 100 000 Kč
Fiat 500L 1,4
Rok výroby: 2013
Stav: 124 156 km
Cena: 200 000 Kč
Fiat Stilo 1,6
Rok výroby: 2004
Stav: 145 428 km
Cena: 58 000 Kč
Fiat Ducato 2,3
Rok výroby: 2011
Stav: 172 665 km
Cena: 236 000 Kč
Fiat 500X 1,4
Rok výroby: 2015
Stav: 7 076 km
Cena: 370 000 Kč
Fiat Freemont 2
Rok výroby: 2012
Stav: 104 912 km
Cena: 300 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků