Galerie: Honda Accord dobývá trh v USA už přes 40 let

Honda oslavuje příchod svého důležitého modelu Accord na severoamerický trh. Oficiálně se v USA začal tento model prodávat v červnu 1976 a v listopadu 1982 se Honda Accord stala prvním japonským autem, které se dokonce i přímo v USA vyrábělo. Později to bylo také první japonské auto, které se z USA vyváželo do světa. Accord si ihned získal obrovskou popularitu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Honda Accord patří k nejoblíbenějším „americkým“ autům. Od roku 1976 jich japonská automobilka jen v USA prodala přes 12,7 milionu

Už v roce 1983 dosáhl počet prodaných Accordů na americkém trhu jednoho milionu a nyní je celkové číslo zhruba 12,7 milionu prodaných aut. Jen v USA se jich už vyrobilo přes deset milionů od druhé generace. Nyní je Honda Accord ve své již deváté generaci.

Honda Accord v Evropě končí kvůli slabým prodejům

Honda Accord v Evropě končí kvůli slabým prodejům

Na americkém trhu patří právě Honda Accord mezi nejoblíbenější a nejlépe prodávaná auta. Zajímavostí jistě ale je, že první generace Hondy Accord prodávaná od roku 1976 měla menší rozvor než současná Honda Jazz (v USA pojmenovaná jako Fit).

Honda Accord přišla v reakci na ropnou krizi, rostoucí ceny pohonných hmot a přísnější emisní předpisy. První dvě generace si rychle vybudovaly image kvalitních aut s nízkou spotřebou a dobrými jízdními vlastnostmi. Během prvních pár let vlastně neměl Accord mezi domácími americkými automobilkami přímou a srovnatelnou konkurenci.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků