Galerie: Bouralo se i v dobách dávno minulých [53x foto]

Téma bezpečnosti automobilů se řeší denně. Existují normované nárazové testy, automobilky zdokonalují své systémy prevence nehod, zlepšuje se konstrukce vozů... Jenže ne vždy tomu tak bylo a i v dobách dávno minulých se bouralo. Máme pro vás fotogalerii ukazující, jak takové nehody dříve vypadaly.

Dodge: jak se jezdil off-road ve dvacátých letech v běžném provozu

Dodge: jak se jezdil off-road ve dvacátých letech v běžném provozu

Mimochodem první smrtelná nehoda, o které se ví a která si vyžádala život řidiče, se stala už v roce 1898. Příčinou samozřejmě nebylo nic jiného než nepřiměřená rychlost. Jistý Henry Lindfield totiž uháněl rychlostí 30 km/h, pak ale ztratil kontrolu nad automobilem a jízda skončila nárazem do stromu. Henry ovšem nezemřel přímo na místě, nýbrž až druhý den v nemocnici.

Citroën Traction Avant: svérázný test pasivní bezpečnosti z roku 1934

Citroën Traction Avant: svérázný test pasivní bezpečnosti z roku 1934

Tak si při pohledu na všechny ty zdemolované veterány říkáme, že v tomto směru udělal automobilový průmysl za relativně krátkou dobu neskutečný pokrok. 

Foto: Autokultura (klub historických vozidel)

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Fiat 500 1.2 8v Collezione: Jen mu zkuste odolat!

Fiat 500 1.2 8v Collezione

Pětistovka oslavila v loňském roce šedesátiny. Fiat se ale výrobou nejrůznějších speciálních a limitovaných verzí vytrvale stará o to, aby novodobá generace nezestárla ani o den.

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 31 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků