Galerie: Alfa Romeo Giulia z let 1962 až 1978

Seznam kapitol
  1. Alfa Romeo Giulia
  2. Fotogalerie: Alfa Romeo Giulia

Včera byla odhalena nová Alfa Romeo Giulia s pohonem zadních kol, která má za úkol sebrat nějaké zákazníky BMW řady 3 a Audi A4. Jistě, do uvedení na trh je ještě dost času a dokud se nepředstaví i nějaký civilnější motor než nadupaný šestiválec od Ferrari, nedají se velké prodeje očekávat. Diesel ale bude, i downsizovaný čtyřválec.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jméno Giulia nosilo vedle klasického sedanu i několik kupé Alfy Romeo. Uvidíme, jestli se dočkáme i jejich novodobé reinkarnace

Jméno Giulia se ale v minulosti značky Alfa Romeo už jednou objevilo, a to v letech 1962 až 1978. Nesl ho kompaktní sedan s pohonem zadních kol, ale i modely kombi a kupé.

Alfa Romeo Montreal (1970-1975): Kanaďanka z Itálie

Alfa Romeo Montreal (1970-1975): Kanaďanka z Itálie

První série vyráběná do roku 1972 se spoléhala na motory 1,3 a 1,6 litru, kdy ze sebe ten nejsilnější dostal až 112 koní. V druhé sérii vyráběné v letech 1972 až 1978 se dokonce objevil i diesel Perkins, což byl motor 1,8 litru o výkonu 55 koní v 4000 ot./min.

V letech 1965 až 1969 vzniklo i legendární kupé Alfa Romeo GTA, kterému se říkalo i Giulia Sprint 1600 GTA s motorem 1,6 l. Ten ze sebe uměl v závodním nastavení dostat až 170 koní.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Alfa Romeo Giulia
  2. Fotogalerie: Alfa Romeo Giulia
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 72 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků