Galerie: Alfa Romeo Giulia z let 1962 až 1978

Seznam kapitol
  1. Alfa Romeo Giulia
  2. Fotogalerie: Alfa Romeo Giulia

Včera byla odhalena nová Alfa Romeo Giulia s pohonem zadních kol, která má za úkol sebrat nějaké zákazníky BMW řady 3 a Audi A4. Jistě, do uvedení na trh je ještě dost času a dokud se nepředstaví i nějaký civilnější motor než nadupaný šestiválec od Ferrari, nedají se velké prodeje očekávat. Diesel ale bude, i downsizovaný čtyřválec.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jméno Giulia nosilo vedle klasického sedanu i několik kupé Alfy Romeo. Uvidíme, jestli se dočkáme i jejich novodobé reinkarnace

Jméno Giulia se ale v minulosti značky Alfa Romeo už jednou objevilo, a to v letech 1962 až 1978. Nesl ho kompaktní sedan s pohonem zadních kol, ale i modely kombi a kupé.

Alfa Romeo Montreal (1970-1975): Kanaďanka z Itálie

Alfa Romeo Montreal (1970-1975): Kanaďanka z Itálie

První série vyráběná do roku 1972 se spoléhala na motory 1,3 a 1,6 litru, kdy ze sebe ten nejsilnější dostal až 112 koní. V druhé sérii vyráběné v letech 1972 až 1978 se dokonce objevil i diesel Perkins, což byl motor 1,8 litru o výkonu 55 koní v 4000 ot./min.

V letech 1965 až 1969 vzniklo i legendární kupé Alfa Romeo GTA, kterému se říkalo i Giulia Sprint 1600 GTA s motorem 1,6 l. Ten ze sebe uměl v závodním nastavení dostat až 170 koní.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Alfa Romeo Giulia
  2. Fotogalerie: Alfa Romeo Giulia
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků