Galerie: Alfa Romeo Giulia z let 1962 až 1978

Seznam kapitol
  1. Alfa Romeo Giulia
  2. Fotogalerie: Alfa Romeo Giulia

Včera byla odhalena nová Alfa Romeo Giulia s pohonem zadních kol, která má za úkol sebrat nějaké zákazníky BMW řady 3 a Audi A4. Jistě, do uvedení na trh je ještě dost času a dokud se nepředstaví i nějaký civilnější motor než nadupaný šestiválec od Ferrari, nedají se velké prodeje očekávat. Diesel ale bude, i downsizovaný čtyřválec.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jméno Giulia nosilo vedle klasického sedanu i několik kupé Alfy Romeo. Uvidíme, jestli se dočkáme i jejich novodobé reinkarnace

Jméno Giulia se ale v minulosti značky Alfa Romeo už jednou objevilo, a to v letech 1962 až 1978. Nesl ho kompaktní sedan s pohonem zadních kol, ale i modely kombi a kupé.

Alfa Romeo Montreal (1970-1975): Kanaďanka z Itálie

Alfa Romeo Montreal (1970-1975): Kanaďanka z Itálie

První série vyráběná do roku 1972 se spoléhala na motory 1,3 a 1,6 litru, kdy ze sebe ten nejsilnější dostal až 112 koní. V druhé sérii vyráběné v letech 1972 až 1978 se dokonce objevil i diesel Perkins, což byl motor 1,8 litru o výkonu 55 koní v 4000 ot./min.

V letech 1965 až 1969 vzniklo i legendární kupé Alfa Romeo GTA, kterému se říkalo i Giulia Sprint 1600 GTA s motorem 1,6 l. Ten ze sebe uměl v závodním nastavení dostat až 170 koní.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Alfa Romeo Giulia
  2. Fotogalerie: Alfa Romeo Giulia
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

včera | Jan Mička | 10 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků