Galerie: 17 nejlevnějších aut s automatem, která koupíte pod 300 000 Kč

31 komentářů

Kraken
11. dubna • 11:02

Co 2 roky obměňuji auto a vyhovuje mi to, vybírám po bazarech. Inzerátům nevěřím už jsem se spálil.

RXTX
10. dubna • 22:54

Nevím odkud autor je, ale v Praze mi třeba hromadná doprava přijde o dost efektivnější než auto ve většině případů ;-) a to jsem hodně car-fan.

Ruda
9. dubna • 19:28

Díky za tipy. Ty ceny jsou hádám za nový auta, takže v bazaru seženu ještě levnějc =). S automatem jsem zatím nejezdil, ale chci to zkusit.

Milda
10. dubna • 11:03

12 let jsem jezdil s Cliem 1,4 RT s HDM. Naprostá pohoda. Hlavně při ploužení v kolonách. Když automat, tak jedině HDM. Teď mám kvrdlačku a pořád si nemůžu zvyknout.
Prosím, hlavně nepište, že takové auto neexistovalo. Setkávám se s tím pořád.

Joe
11. dubna • 7:36

Takové auto neexistovalo...
Ddd

Milda
11. dubna • 13:10

:-D

Mičurin
10. dubna • 19:12

Takové Clio se nevyrábělo.

sokar
9. dubna • 19:59

No popravdě třeba nový vs jetý citigo zas takovej rozdíl není. Nechápu proč drží cenu, ale drží. Všichni na automat nadávají a až do něj sednou tak si říkaj jak je to super. Kup automat a budeš spokojenej.

eLzyx
9. dubna • 11:33

nějak v článku nevidím, které auto má robotizovaný manuál a které HDM ...

*
10. dubna • 7:44


Viz galerie:
Hyundai i10 1.0i AT: 259 990 Kč. Hyundai i10 jako nejlevnější z vybraných aut používá převodovku s hydrodynamickým měničem.Škoda Citigo s motorem 1.0 MPi 44 kW za 211 700 korun je nejlevnější auto na českém trhu, ve kterém lze mít samočinné řazení. Obstarává ho robotizovaná převodovka.

Kraken
11. dubna • 11:04

Hyundai i10 1.0i AT ani zadarmo

*
11. dubna • 17:19

Výpovědní hodnota tvého příspěvku = 0

Zombot
9. dubna • 13:23

Asi to je hloupá otázka, ale jaký je mezi nimi rozdíl? S robotizovanou převodovkou jsem ještě nikdy nejel a u dvouspojkového automatu s hydrodynamickým měničem při normálním ježdění nepoznám rozdíl.

sokar
9. dubna • 15:54

To sem chtěl tehdá vědět taky ale na showroomu neměli citigo s automatem. Prej se prodávají tak málo, že je na sklad neberou. Tak mi aspoň zařídili jízdu od zákaznice co ho měla. Prostě sedneš dupneš na brzdu a nastartuješ. Pak tam strčíš D a dupneš na plyn. Auto se rozjede a když řadí a ty máš furt nohu na plynu tak ti ho odstaví, pak zařadí a pak ti zas plyn pustí. Prostě ten proces co bys jinak dělal ty včetně všech projevů dělá auto samo s tím rozdílem, že můžeš mít furt pedál plynu zaraženej do podlahy. Ona ta 55kw už na tu váhu jede docela slušně.

CM
9. dubna • 15:13

Roboty řadí trochu humpoláčtěji a s autem tak občas trochu pocukávají. Nic dramatického (byť někdy cuknou více) a dá se tomu předejít určitým stylem práce s plynem sedící k danému modelu auta. HDM je mnohem komfortnější, ale má zas jiné nevýhody, hlavně pořizovací cenu a náklady na opravy.

CM
9. dubna • 15:19

Si odporuji v těch mírách, ale nebudu se do toho více zaplétat, ono je to dost subjektivní a taky je rozdíl mezi auty.

bzzz
9. dubna • 13:48

Roboautomat je funkcne shodny s manualem, ale radi a spojkuje stroj.

adm
9. dubna • 9:30

Jde koupit i citroen kaktus. A Jinak tohle nejsou auta! A navíc za cenu do 300? Nesmysl

sokar
9. dubna • 11:47

Do 300k znamená citigo v max výbavě za 255K s robotizovanou převodovkou. Pokud máš love a pro ženskou na začátek,kdy nechceš jetou mrdku ale bezpečný malý prdítko tak je to ideál. Navíc i po 2,5 letech furt drží dost slušně cenu.Dálnice 150km jede taky.

DAS
10. dubna • 18:12

Raději Fiat 500

jirka
10. dubna • 15:06

bezpecny maly prditko ach jo. Co kdyz to sejme nejaka limuzina co ma dve tuny. Hm jak moc to bude bezpecny az ho jeste odhodi. Tzn dve sily narazova a zpetny odhoz.

sokar
8. dubna • 19:06

Máme citigo 55kw s automatem. Podle prodejce moc automaty nejdou. Manželka by neměnila. Je to takový malý prdítko do města. Převodovka je hodně rozvážná a je potřeba počítat s tím, že jí chvíli trvá než zjistí co chcete. Na to je však sekvenční řazení, které když je potřeba funguje hned. Uvítal bych jiný projev a na sešlápnutí plynu by mohla hned podřadit, protože normálně se snaží ten oný stupeň co tam má a když zjistí, že to nejede tak pak až podřadí. Před nákupem doporučuju testovací jízdu protože projev je dosti specifický.
Spotřeba 6L s těžkou nohou na plynu. Pro začínající řidičku ideál.:-D

aaa
8. dubna • 23:43

tak napr up! sa v SR predava ca. 50% s automatom. Priplatok za automat je len 600 Eur takze je to naozaj lakave.

mikes
9. dubna • 14:01

V ČR je priplatek jeste mensi, takze je otazkou proc je rozdil tak velky.

Mičurin
9. dubna • 16:41

Zřejmě kvůli kvalitě. Nevím co za automat má up, ale do těhle prdítek se dávají většinou totální šmejdy co jsou po 70 tisících km na odpis. Toyota Yaris Hybrid je sice o 100k dražší, ale zase má automat kvalitnější než jakýkoliv Mercedes (nepočítám elektromobily), VW, BMW atd.

mikes
10. dubna • 9:09

Muzes vysvetlit jaky je rozdil v kvalite mezi Upem s automatem prodavanym v cesku a na slovensku? Protoze o to slo :-DJinak Yaris hybrid fakt ne. Na ten vykon mi to prislo neskutecne lenive (po dvou vyjetych kopcich jsem najel na dalnici a myslel jsem ze to budu tlacit, asi vycucla baterka nebo co). A o zvukovem doprovodu prevodovky/motoru HUUhuhuhuhHuuuuHuUU taky zrovna nestojim.

vsp
10. dubna • 6:43

Jestli "kvalitnější", to bych netvrdil - těžko říct, co je to vlastně za měřítko. Ty automaty jsou naprosto jiné.
Ale nejspolehlivější - to ano, HSD je konstrukčně velmi jednoduchý, tam se nemá co rozbít.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mičurin
10. dubna • 10:39

Jde i o komfort řazení. Robotizovaná klasika nebo DSG jsou proti tomu neskutečná cukatura. Např. při parkování je to nebe a dudy.

WP
9. dubna • 18:50

Dokaž to vtipálku Mičurine. Kecy nekritických fandů nebo prodejců mě bavíB-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
John Doe
10. dubna • 16:03

eCVT (nemylit si to s klasickym CVT), je jednoduchsia nez manual, auto nema ziadnu spojku, ani alternator, a hybridy s eCVT patria medzi najspolahlivejsie auta, ake dnes mozes kupit.

Mičurin
9. dubna • 19:56

Realita to už dokázala a to teoreticky i prakticky.
Teoreticky - není tam žádná spojka a konstrukce HSD je extrémně jednoduchá
Prakticky - nájezdy hybridních Toyot u soukromníků i taxi služeb jsou obrovské a nedochází během nich k problémům. 1,5+HSD i 1,8+HSD jsou už prověřené časem naprosto dostatečně.

Doporučujeme

Články odjinud