Galatea Revision: jihokorejcům natruc

Pokud se chcete odlišovat, ale nemáte mnoho peněz, nezoufejte, známe řešení. Jmenuje se vskutku netradičně - Galatea Revision.

Americká společnost Galatea Automobiles LLC představila svůj nový sportovní automobil, jenž má být „exkluzivní a krásný, ovšem bez nákladů spojených s nákupem a provozem exotického vozu“.

Pokud vám linie modelu Revision přeci jen připomínají něco, co potkáváme i na českých silnicích, máte pravdu. Jde totiž jen o minimálně upravený model Hyundai Coupe (na některých trzích prodávaný jako Tiburon, v testu ojetiny jsme vám jej představili na tomto místě) druhé a již nějaký ten pátek nevyráběné generace. V interiéru ani v motorovém prostoru, natož pak na podvozku, se v podstatě nic nezměnilo.

Galatea Revision se vyznačuje „exotický vzhled“ s přepracovanou přední a zadní částí karoserie, přičemž výrobce slibuje modifikaci nabízet za ceny poněkud méně náročných bodykitů. Konstruktéři pod vedením Roberta R. Fechtmanna si údajně brali inspiraci z moderních supersportovních automobilů, ale snažili se vozu vtisknout originální tvary. A zvláště v oblasti přední části karoserie se jim to (bohužel?) povedlo.

Cílem bylo přepracovat přední i zadní část vozu podle italských vzorů, ačkoli se to nezdá, veškeré povrchové karosářské díly byly nahrazeny novými, ze skelného laminátu vyrobenými částmi. Ty však byly vyvinuty tak, aby jejich montáž nevyžadovala žádné další úpravy skeletu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Vozy Galeta Revision jsou opatřeny řadou zajímavých prvků včetně bočních airbagů, koženého čalounění, střešního okna nebo audiosoustava Infiniti. Svůj obstarožní Hyundai Coupe tak můžete změnit k nepoznání - v sadě najdete kapotu, blatníky, nárazníky, přední i zadní svítilny, veškeré emblémy a podrobný návod, jak to všechno na váš vůz naroubovat.

Ptáte se na cenu? Pokud byste nějakým omylem po níže zobrazeném výtvoru zatoužili, připravte si 5 180 amerických dolarů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Galatea Revision
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 14 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 20 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků