G-Power Tornado RS: BMW M3 posíleno na 720 koní

G-Power Tornado RS: BMW M3 posíleno na 720 koní

Pokud jde o ladičskou společnost G-Power a vozy BMW, jde skutečně o jméno jmen. Celá řada konkurenčních firem ze stejné branže instaluje do svých staveb zejména její soustavy kompresorového přeplňování a jen samotný výčet článků, v nichž jsme o nových přestavbách vozů BMW od značky G-Power psali, by vydal na dlouhý seznam (laskavý čtenář si je tedy v případě zájmu na Autorevue.cz pohodlně vyhledá). Zmiňme tedy alespoň G-Power M5 Hurricane, jinak BMW M5 generace E61 s výkonem 750 koní (551 kW).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Nyní ale společnost G-Power představuje zřejmě nejvýkonnější silniční provedení stávající řady BMW M3, jež dokonce překonává vlastní stavbu BMW M3 GTS o výkonu 600 koní. Nové M3 Tornado RS disponuje novou generací kompresoru SK III „Sporty Drive“, který ze standardního vidlicového osmiválce vydoluje výkon 720 koní (529 kW) a točivý moment 700 Nm.

Klepněte pro větší obrázek

Díky tomu prý M3 Tornado RS zrychlí z klidu na 100 km/h za 3,7 s. Hranice 200 km/h padne již za 9,5 s od startu a nejvyšší rychlost prý překonává 330 km/h. Cena samotné sady SK III „Sporty Drive“ byla stanovena v přepočtu na 875 000 Kč. Za její instalaci do svého BMW M3 si však ale ještě dále připlatíte.
 


 

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků