G-Power Tornado RS: BMW M3 posíleno na 720 koní

G-Power Tornado RS: BMW M3 posíleno na 720 koní

Pokud jde o ladičskou společnost G-Power a vozy BMW, jde skutečně o jméno jmen. Celá řada konkurenčních firem ze stejné branže instaluje do svých staveb zejména její soustavy kompresorového přeplňování a jen samotný výčet článků, v nichž jsme o nových přestavbách vozů BMW od značky G-Power psali, by vydal na dlouhý seznam (laskavý čtenář si je tedy v případě zájmu na Autorevue.cz pohodlně vyhledá). Zmiňme tedy alespoň G-Power M5 Hurricane, jinak BMW M5 generace E61 s výkonem 750 koní (551 kW).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Nyní ale společnost G-Power představuje zřejmě nejvýkonnější silniční provedení stávající řady BMW M3, jež dokonce překonává vlastní stavbu BMW M3 GTS o výkonu 600 koní. Nové M3 Tornado RS disponuje novou generací kompresoru SK III „Sporty Drive“, který ze standardního vidlicového osmiválce vydoluje výkon 720 koní (529 kW) a točivý moment 700 Nm.

Klepněte pro větší obrázek

Díky tomu prý M3 Tornado RS zrychlí z klidu na 100 km/h za 3,7 s. Hranice 200 km/h padne již za 9,5 s od startu a nejvyšší rychlost prý překonává 330 km/h. Cena samotné sady SK III „Sporty Drive“ byla stanovena v přepočtu na 875 000 Kč. Za její instalaci do svého BMW M3 si však ale ještě dále připlatíte.
 


 

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků