G-Power Tornado RS: BMW M3 posíleno na 720 koní

G-Power Tornado RS: BMW M3 posíleno na 720 koní

Pokud jde o ladičskou společnost G-Power a vozy BMW, jde skutečně o jméno jmen. Celá řada konkurenčních firem ze stejné branže instaluje do svých staveb zejména její soustavy kompresorového přeplňování a jen samotný výčet článků, v nichž jsme o nových přestavbách vozů BMW od značky G-Power psali, by vydal na dlouhý seznam (laskavý čtenář si je tedy v případě zájmu na Autorevue.cz pohodlně vyhledá). Zmiňme tedy alespoň G-Power M5 Hurricane, jinak BMW M5 generace E61 s výkonem 750 koní (551 kW).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Nyní ale společnost G-Power představuje zřejmě nejvýkonnější silniční provedení stávající řady BMW M3, jež dokonce překonává vlastní stavbu BMW M3 GTS o výkonu 600 koní. Nové M3 Tornado RS disponuje novou generací kompresoru SK III „Sporty Drive“, který ze standardního vidlicového osmiválce vydoluje výkon 720 koní (529 kW) a točivý moment 700 Nm.

Klepněte pro větší obrázek

Díky tomu prý M3 Tornado RS zrychlí z klidu na 100 km/h za 3,7 s. Hranice 200 km/h padne již za 9,5 s od startu a nejvyšší rychlost prý překonává 330 km/h. Cena samotné sady SK III „Sporty Drive“ byla stanovena v přepočtu na 875 000 Kč. Za její instalaci do svého BMW M3 si však ale ještě dále připlatíte.
 


 

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 15 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky