Nové BMW M3 Touring od G-Power se zvenčí inspiruje verzí CS. Po výkonové stránce jde ale daleko za její hranice.
Rychlé kombi je ideálním řešením pro tátu, který ráno odveze děti do školy a pak zamíří rovnou na track day. Na BMW M3 Touring jsme čekali přes 20 let a kromě zákazníků se na něj vrhli i nezávislí úpravci. Nejnovější přírůstek hlásí G-Power, který si připravil rovnou několik zajímavých sestav.
Při návrhu exteriérového bodykitu vsadil G-Power na jistotu a držel se předlohy verze CS, což dává kombi mimořádně sportovní nádech. Agresivitou nešetří. Sebevědomí čiší z rozměrných nozder, ostře řezaných „lícních kostí“ nárazníku, žebrování kapoty a širokých prahů. Vzadu nesmí chybět difuzor a příjemným zpestřením jsou bílá zadní světla. Dojem z kompletu umocňuje vysoká míra zastoupení karbonového vlákna.
Pro sériovému BMW M3 Touring nabízí G-Power tři úrovně naladění. Z továrny vyjíždí verze Competition s výkonem 510 koní a točivým momentem 650 N.m. Vstupní balíček úpravce posouvá hodnoty bi-turbo řadového šestiválce S58 o objemu 3,0 litru na 620 koní se 750 N.m točivého momentu. Stage II nabídne zdravých 670 koní a 800 N.m. Na podobných hodnotách se zastavují i konkurenti. AC Schnitzer naladil svou M3 Touring na 602 koní a Manhart dokonce na 641 koní.
G-Power však všechny převálcuje finální sadou třetí úrovně s výkonem 720 koní a 849 N.m. Také maximální rychlost se posunula na bájných 320 km/h. O přenos obrovské síly na silnici se starají 21palcová kola Hurricane RS obutá do pneumatik o rozměrech 285/30 R20 vpředu a 295/25 R20 vzadu.
Aby to nebylo jen o síle a okázalém exteriéru, G-Power obohatil vnitřek zakázkovými plaketami edice, sportovním volantem a tematickými koberci.