G-Power M6 Cabrio: 635 ďábelských koní

Samotná M6 je hodně rychlým vozem, ale když se na ní podívá G-Power, rázem je jedním z nejrychlejších kabrioletů světa.

Základní desetiválec pod kapotou M6 poskytuje ohromný výkon 507 koní, ale ani to nemusí někomu stačit. Právě pro také je zde tuner G-Power, který z motoru dostal dalších 128 koní výkonu, celkově tak na zadní kola putuje drtivých 635 k. To se podařilo docílit použitím dvojice kompresorů. Ta naštěstí neovlivnila charakter motoru natolik, jako by tomu bylo v případě turbodmychadel.

Maximální výkon pětilitrového skvostu je dosahován v pásmu mezi 7500 až 8200 otáčkami, přičemž v rozmezí 4800-7200 ot./min. je k dispozici 520-600 Nm točivého momentu. Akceleraci na stovku to sice příliš nezlepšilo (4,6 s), 200 km/h tento 2000 kg vážící macek zvládá za 11,9 vteřiny. Třístovka je otázkou 34,5 s a pokud necháte plyn u podlahy, rozjede se toto cabrio až na 320 km/h.

Zvýšení výkonu si pro snadnější dosažení vysokých rychlostí vynutilo úpravu aerodynamiky a samozřejmě i podvozku. Hurricane obouvá 21“ kola s pneumatikami Dunlop o rozměru 255/30 vpředu a 295/25 vzadu. O zpomalení z vysokých rychlostí se vpředu použité osmipístkové brzdy s kotouči o průměru 380 mm.

Výhodou je, že Hurricane si nemusíte koupit jako nový, k štěstí vám stačí sériová M6 a balík peněz. Pokud se rozhodnete přímo pro Hurricane Cabrio, musíte si připravit minimálně 183 tisíc Eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
G-Power M6 Hurricane Cabrio

bazar

MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2009
Stav: 66 564 km
Cena: 163 000 Kč
MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 34 034 km
Cena: 290 000 Kč
MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2003
Stav: 173 744 km
Cena: 100 000 Kč
MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 97 288 km
Cena: 250 000 Kč
MINI Countryman 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 47 983 km
Cena: 378 000 Kč
MINI Mini 1,4
Rok výroby: 2009
Stav: 156 911 km
Cena: 130 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků