G-Power M6 Cabrio: 635 ďábelských koní

Samotná M6 je hodně rychlým vozem, ale když se na ní podívá G-Power, rázem je jedním z nejrychlejších kabrioletů světa.

Základní desetiválec pod kapotou M6 poskytuje ohromný výkon 507 koní, ale ani to nemusí někomu stačit. Právě pro také je zde tuner G-Power, který z motoru dostal dalších 128 koní výkonu, celkově tak na zadní kola putuje drtivých 635 k. To se podařilo docílit použitím dvojice kompresorů. Ta naštěstí neovlivnila charakter motoru natolik, jako by tomu bylo v případě turbodmychadel.

Maximální výkon pětilitrového skvostu je dosahován v pásmu mezi 7500 až 8200 otáčkami, přičemž v rozmezí 4800-7200 ot./min. je k dispozici 520-600 Nm točivého momentu. Akceleraci na stovku to sice příliš nezlepšilo (4,6 s), 200 km/h tento 2000 kg vážící macek zvládá za 11,9 vteřiny. Třístovka je otázkou 34,5 s a pokud necháte plyn u podlahy, rozjede se toto cabrio až na 320 km/h.

Zvýšení výkonu si pro snadnější dosažení vysokých rychlostí vynutilo úpravu aerodynamiky a samozřejmě i podvozku. Hurricane obouvá 21“ kola s pneumatikami Dunlop o rozměru 255/30 vpředu a 295/25 vzadu. O zpomalení z vysokých rychlostí se vpředu použité osmipístkové brzdy s kotouči o průměru 380 mm.

Výhodou je, že Hurricane si nemusíte koupit jako nový, k štěstí vám stačí sériová M6 a balík peněz. Pokud se rozhodnete přímo pro Hurricane Cabrio, musíte si připravit minimálně 183 tisíc Eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
G-Power M6 Hurricane Cabrio

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků