G-Power M3 GT2 S a Tornado CS: ostří hoši

Firma G-Power představuje dvojici modelů vycházejících z BMW M3 současné generace. Vyhlíží velmi bojovně. A nejde jen o „show”...

U firmy G-Power se rozhodli vzdát těmito dvěma na první pohled velmi podobnými stroji hold továrnímu týmu BMW Motorsport a jejich vítězství v letošní čtyřiadvacetihodinovce na Nürburgringu. Model G-Power M3 GT2 S má zapůsobit na ty milovníky značky BMW, kteří „hledají vůz ve stylu Porsche 911 GT3 RS“, zatímco G-Power M3 Tornado CS je poněkud „civilizovanější“ verzí téhož automobilu. Oba stroje jsou však homologovány pro provoz na běžných silnicích.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

O zlepšení dynamických parametrů se stará především přeplňovací kompresor SK II CS, přičemž jde o stejnou jednotku, která se nachází i na voze Alpina B6 GT3. Mezi další vylepšení patří dvojité sání z uhlíkových kompozitů či titanová výfuková soustava, jejíž použití ušetřilo 26 kg. Výsledkem je výkon zvýšený o více než 40 % na rovných 600 koní (441 kW) a točivý moment vrcholící hodnotou 580 Nm. Nejvyšší rychlost při použití sedmistupňové převodovky DCT činí 330 km/h, zatímco s šestistupňovým „manuálem“ auta jedou shodných 320 km/h.

Nejvýrazněji se oba představené vozy liší v pohotovostní hmotnosti. Model GT2 S se vyznačuje kompletním bodykitem vyrobeným z uhlíkových kompozitů, jenž zahrnuje nové lemy pod nárazníky a na prazích a rozšířené blatníky. V porovnání s verzí Tornado CS je o plných 150 kg lehčí, což mu umožní zrychlit z klidu na 100 km/h za 4,1 s, tedy o 0,2 s dříve než Tornado CS.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Na 200 km/h zrychlí Tornado CS za 11,8 s, u lehčího GT2 S tato hodnota uvedena není. O kontakt vozu Tornado CS s vozovkou se starají kované dvacetipalcové ráfky Silverstone Club Sport široké 8 placů vpředu a 10,5 palců vzadu obouvající pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup, verzi GT2 S pak zdobí trojdílné ráfky Silverstone RS se shodným průměrem, ale šířkou 9, resp. 11,5 palců.

A kolik tato legrace stojí? Vůz G-Power M3 GT2 S vás přijde na 139 495 eur bez daní, zatímco cena typu G-Power M3 Tornado CS zatím nebyla zveřejněna.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
G-Power M3 GT2 S a G-Power M3 Tornado CS v celé své kráse
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 827 km
Cena: 187 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2017
Stav: 7 836 km
Cena: 1 900 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2017
Stav: 7 128 km
Cena: 990 000 Kč
BMW 6 3
Rok výroby: 2012
Stav: 63 755 km
Cena: 900 000 Kč
BMW 5 2,5
Rok výroby: 2005
Stav: 256 543 km
Cena: 150 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2010
Stav: 234 087 km
Cena: 440 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků