G-Power M3 CSL: šílená trojka

11 komentářů

Datel
3. září • 13:05

Přesně tak. Kdyby šlo jenom o to vymlátit z auta co nejvyšší výkon, tam by M3 jistě už dávno měla 600 koní rovnou z továrny. Ale požitek z jízdy nebo jízdní schopnosti nezávisí ani zdaleka jenom na výkonu. Někdy jsou spíš proti nim. Což myslim bude přesně tenhle případ. Nemluvě o té plánované další verzi se zhovadilými 200 koňmi navíc k těm už tak nadbytečným.

Me2d
3. září • 20:04

Krom toho ze uz cely tohle auto je zbytecny, tak je fascinujici jak funguje "ticha posta" s prekladanim clanku.
Kdyby bylo napsano ze tech 200 koni bude z turbokitu a ne ze se pripravuje dalsi kit, tak by vsem svitalo.
Podle me auto, ktery dava srovnatelny vykony za nesrovnatelnou cenu je spatny auto. Stejnou akceleraci da Corvette C6 za 45k USD? Myslim ze CSL stalo v zakladu 3x tolik. A tenhle votuning bude stat taky 20k USD.
Corvette da 0-100 za 4,3 - v automatu. A to nemluvim o Z06.

got
4. září • 2:16

no a první zatáčka a corvette je v prdeli...

haus
11. září • 8:54

ta neznalost testov (((;

4. září • 8:51

Hmm, IQ tykve, že?
http://en.wikipedia.org/wiki/Nordschleife_fastest_lap_times7.429 - Corvette Z06
7:50 - BMW M3 CSL
7:59 - Chevrolet Corvette C6

3. září • 18:45

Tak tak. HTP musí stačit každýmu, 130 to taky jede.

Trophy
2. září • 13:33

Tohle si mohli odpustit :-|

Alf
3. září • 10:56

Proč by si to odpouštěli, pryč sou ty doby kdy mnohem větší motor unamenal mnohem větší hmotnost:) M5 V10 má 240 kilo, M3 R6 212 kg, to neni velkej rozdíl, čili proč to nevyhrotit:-D
spíš bych se bál o převodovku, kardan a poloosy s timhle výkonem... Pokud je vyměnili taky, bude hmotnost přeci jen o něco vyšší, pokud ne, bůh s nimi.

Trophy
3. září • 12:10

Tak pokud tam chceš 10-ti válec tak jdi do M5, ale CSL byla speciální edice... Zjisti si o ní něco a pak možná pochopíš ;-)

911
3. září • 13:50

ja o ni neco vim a m5 ma klenot pod kapotou, ale je moc tezka...proc nedat klenot do lehciho B-]

Trophy
3. září • 14:15

Datel to naspal docela vystižně. M5 má pod kapotou motor roku, ale CSL má motor proti běžné M3 upravený - závodní karbonové sání atd., motor silnější a přitom lehčí. CSL je naladěno na jízdní vlastnosi a né na max. výkon...

Doporučujeme

Články odjinud