G-Power ladí BMW M6 až na 740 koní

Bavorští G-Power opět řádí. Pro kupé BMW M6 nabízejí tři druhy úprav. Ten poslední vyžene výkon dopované V8 na 740 koní.

Co dokáží G-Power s vozy BMW, je známá věc. Stranou jejich zájmu přitom nezůstávají ani modely s písmenem M. Člověk by přitom řekl, že mají výkonu dost... Vždyť vidlicový osmiválec 4,4 l se dvěma turby nabízí z továrny 560 hřebců (412 kW) a a 680 N.m. Jenže v Autenzellu mají připraveny vlastní  power kity a přemapování řídicích jednotek...

Kit Stage One vyloudí z motoru 650 koní (478 kW) a 830 N.m, lze zvolit mezi novým softwarem ECU s názvem Bi-Tronik 2 a modulem Bi-Tronik 5. Konverze s pětkou, ale zároveň s doplňkovým symbolem V2 vyžene hodnoty na rovných 700 bavorských plnokrevníků a 905 N.m, to už je pořádná porce.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Aby toho ještě nebylo málo, je tu Bi-Tronik 2 V3. Právě jeho aplikací ladiči dosáhnou maxima: 740 koní (545 kW) a 975 newtonmetrů. Maximální rychlost nejvýkonnější verze vrcholí hodnotou 325 km/h, z klidu na 200 km/h přitom kupé akceleruje během 10,5 s.

Součástí tohoto balíčku je i titanový výfuk, který nejenže vyluzuje ten správný zvuk, ale ještě ušetří 10,5 kg váhy. Komu je to málo, připlatí si navíc za čtveřici koncovek s průměrem 100 mm, buď opět titanových, nebo z uhlíkových kompozitů. V souvislosti s úpravami nezůstalo beze změny ani šasi, G-Power mají v katalogu dále už poměrně známá kovaná kola Hurricane RR vlastní výroby. Na M6 klidně namontují jedenadvacetipalcová s obutím 255/30, respektive 295/25.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
 

 

bazar

BMW 1 2
Rok výroby: 2005
Stav: 148 656 km
Cena: 160 000 Kč
BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 602 km
Cena: 193 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2017
Stav: 7 836 km
Cena: 1 900 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2017
Stav: 7 128 km
Cena: 1 000 000 Kč
BMW 6 3
Rok výroby: 2012
Stav: 63 755 km
Cena: 900 000 Kč
BMW 5 2,5
Rok výroby: 2005
Stav: 256 543 km
Cena: 160 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků