Němci umějí zvýšit výkon BMW M5 až na 1000 koní! Chtějí za to ale balík

Speciální kit firmy G-Power je určen pro desetiválcové motory divize M. Získáte tak výkon jako u Bugatti Veyron!

Dnes je již hotová nová generace BMW M5, která disponuje výkonem 600 koňských sil, přesto velká část příznivců rychlých sedanů mnichovské automobilky nedá dopustit na variantu E60 se skvělým pětilitrovým desetiválcem. Ta se nabízela v letech 2005 až 2010.

Možná dnes někomu připadá, že by tento vůz snesl větší porci výkonu. Pro ty je k dispozici navýšení z původních 507 koní až na 700. Současně se díky kompresoru specialisty G-Power navýší i točivý moment - z 520 na 680 Nm.

BMW oficiálně představuje M5. Poprvé v historii jako čtyřkolku

BMW oficiálně představuje M5. Poprvé v historii jako čtyřkolku

Tato "léčba" je připravena jak pro sedan E60, tak i pro kombi Touring, a dokonce i pro druhou generaci kupé M6. Ta sjížděla z výrobních pásů montážního závodu od roku 2006 do 2010 a používala identický motor jako M5.

G-Power sice neříká, jak rychlé nakonec M5 s jejich kitem bude, ale cenu vyčíslila přesně. Zájemce bude muset zaplatit 16.838,50 eur (asi 430.000 Kč), což je ovšem částka, která neobsahuje instalaci. Navíc si lze dokoupit i další díly - například speciální výfuk a sportovní katalyzátory.

Nové BMW M5 má českou cenu. Kolik dáte za 600 koní a extrémní dynamiku?

Nové BMW M5 má českou cenu. Kolik dáte za 600 koní a extrémní dynamiku?

Komu se i sedm stovek koní zdá v tomto voze málo, může zvolit dražší řešení od G-Power. Díky němu se výkon dostane na rovných tisíc koní. Tedy tolik, kolik má základní verze Bugatti Veyron. Stojí to ale docela dost - konkrétně 69.500 eur (asi 1,8 milionu korun). Jedná se o deset tisíc eur vyšší sumu, než za jakou je k mání skvělé M2 Coupe.

Za volantem Porsche Cayenne Coupé: Podvozek už zase čaruje a kouzlí!

Porsche Cayenne Coupé (první svezení)

Méně auta, praktičnosti i místa na zadních sedadlech, ale zato s vyšší cenou. To je ve zkratce druhá karosářská verze modelu Cayenne s poněkud nepatřičným přídomkem Coupé, která právě zakotvila na českém trhu. Ideální příležitost svézt se…

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků