G-Power BMW G7 5,2 K: konkurent pro Mercedes S 65 AMG

Ladičská firma G-Power se koketně mrkla na limuzínu bavorské automobilky, vůz BMW 745i, a byla to láska na první pohled. Výsledkem je zvýšený objem, přidaný kompresor a výkon 550 koní.
G-Power BMW G7 5,2 K: konkurent pro Mercedes S 65 AMG

Karosářský paket obsahuje tradiční doplňky, naštěstí žádné přehnané věci, pouze decentní tuning. Nový je spoiler pod předním nárazníkem, dále zadní nárazník, boční prahy, víko zavazadlového prostoru a chromované dvě dvojice koncovek upraveného výfukového potrubí. Tuner nezapomněl ani na kola z lehkých slitin. O "sedmičce" se ví, že jí sluší velká kola, a tak model G7 dostal pod blatníky rovnou 22palcové ráfky s pneumatikami 265/30 vpředu a 295/25 vzadu. Za vícepaprskovými disky jsou obří brzdové kotouče od světoznámé firmy Brembo a na přední nápravě mají průměr neuvěřitelných 400 milimetrů.

Pod kapotou je sériový osmiválec BMW z modelu 745i převrtán na objem 5,2 litru a osazen kompresorem, který vdechne agregátu výkon 404 kW (550 k) (původně 239 kW resp. 325 koní). S touto silou akceleruje vyladěná sedmička o celkové hmotnosti 2,2 tun z nuly na stovku za pouhých 5,5 s a nejvyšší rychlost je po odstranění elektronického omezovače 310 km/h. Tomu se říká granturismo...


G-Power BMW G7 5.2 K

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 8 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků