Hlavne, ze vykon pisete v konich. Kdyz uz jste u toho, mohli byste psat jejich pocet v tuctech a maximalni rychlost v loktech za mzik a objem nadrze v pintach.
Všude je udáván výkon v kilowatech a v závorce v koních. Všechny automobilky udávají výkon svých aut stejně, tak nechápu, co Vám vadí... Zkuste svůj názor formulovat přesněji.
Viz citace clanku:Poznámka: M6 nebude mít dle nových informací původně uváděný motor 5.5 V10 s výkon 550 koní, ale stejný motor jako má M5, tedy 5.0 V10 s výkonem 507 koní.Kde je informace v kW? Kun neni jednotkou SI jiz desetileti a opravdu nechapu, proc se porad pouziva. Taky by vas matlo, kdyby kazda druha znacka narizene rychlosti by byla v milich a ne kilometrech.Opravdu se mi nechce pri cteni kazdeho druheho clanku vytahovat kalkulacku a prepocitavat si kone na kilowatty abych si mohl predstavit jakym vykonem auto disponuje. Asi by se Vam nelibilo, kdybyste menil zarovku a mel jste si vybrat mezi 0.08 konovou nebo 0.13 konovou.
Poznámku jsem do článku dopisoval já, není od autora; ten všude kW uvádí. Nicméně koně jsou u výkonu motorů aut zavedené a většina čtenářů se v nich bez problému vyzná. Např. v Německu, Británii, USA apod. se kW neuvádí vůbec...
kone se uvadi ciste z marketingovych duvodu, protoze je jich vic. Nevim, proc v tom kohokoliv podporovat.Uvadite hodnotu v kterych konich? V metrickych 735,498775k / 1000W nebo prepocitanou z vykonu Wattova stroje, ktera cini 745,7k / 1000W?Neni opravdu lepsi pouzit kilowatty?
Je to prosté, M6 bude sériovka, tohle bude originalitka, frajeřinka, kterých bude pár. Na světě běhá spousta lidí, co se budou chtít odlišovat, proto sáhnou na tuning od G-Power, i když je dražší, než bude sériová M6...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.