G-Power 5.0 Highline: BMW M6 v předstihu

Tuningová firma G-Power se rozhodla předběhnout BMW a na Motor Show v Essenu představila vlastní úpravu kupé BMW 645i. U motoru 4.5 V8 převrtali válce a zdvihli tak objem na rovných 5.0 l. Při konečném vyladění se zvedl výkon z 245 kW (333 k) na 309 kW (420 k). Maximální točivý moment 540 Nm je o 90 Nm vyšší, než má sériová šestsetčtyřicetpětka.

Poznámka: M6 nebude mít dle nových informací původně uváděný motor 5.5 V10 s výkon 550 koní, ale stejný motor jako má M5, tedy 5.0 V10 s výkonem 507 koní.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW M6

Sprint z nuly na 100 km/h zvládne G6 5.0 Highline za 4,8 s. Nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 285 km/h. Správný sportovní zvuk zajišťuje tlumič výfuku, který je zakončen dvěma dvojitými chromovanými koncovkami. Optický kit je exkluzivní, decentní, nebije do očí, ale přesto okamžitě poznáte, že nejde o sériovou verzi 645i.

Přední náprava má disky z lehkých slitin 9x20 palců a pneumatiky 245/30. Zadní náprava je osazena ráfky 10,5x20 palců a pneumatikami o rozměrech 295/25. Podvozek se vpředu spustil o 25 mm a o 20 mm vzadu. Proti zvýšenému výkonu se postavily zvětšené odvětrávané brzdy: přední kotouče o průměru 385 mm svírají šestipístkové třmeny, zadní kotouče mají 355 mm také s šestipístkovými třmeny.

Své BMW 645i si můžete nechat upravit i vevnitř. G-Power dodá luxusní kožené čalounění, opěrku nohy, madlo řadící páky a další doplňky z hliníku. Kompletní interiér vás přijde na 14 600 euro, přepracování motoru na 33 000 euro, aerodynamický kit na 9 600 euro atd. Celé nové G6 5.0 Highline od firmy G-Power stojí 210 000 euro a objednat si jej můžete přímo na výstavě v Essenu. Vyvstává ale otázka, proč si upravené auto kupovat, když za cca polovinu bude originální M6 s vyšším výkonem.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
G-Power 5.0 Highline

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků