G. Patton Tomahawk: Naštvanější Wrangler jste neviděli

Jeep Wrangler je pro mnoho fanoušků motorismů považován za jeden z nejlepších off-roadů světa. Internet je plný videí, kde tyto automobily zdolávají skoro až nepochopitelný terén a nezapotí se u toho zdaleka tak, jako jejich řidiči. Existují ale také ryze „výstavní“ verze, které se do těžkého terénu pravděpodobně nikdy nevydají. Třeba jako G. Patton Tomahawk, který vypadá, že mu patří svět.

Mercedes třídy G 6x6 je moc velký? Tak si kupte Smart ForTwo pick-up

Mercedes třídy G 6x6 je moc velký? Tak si kupte Smart ForTwo pick-up

Vůz je založený na Jeepu Wrangler Unlimited a za jeho úpravou stojí čínská značka G. Patton. Představil se minulý týden na Chengdu Auto Show, kde mimo jiné vyplavala na povrch informace o dostupnosti. Jednak se Tomahawků určitě nevyrobí stovky, ale lze je také objednat pouze v Číně.

Hlavní změna je patrná na první pohled – přibyla třetí náprava ve stylu Mercedes G 63 AMG 6x6, jiná je příď i záď, vpředu vidíme pořádný naviják a neuvěřitelně naštvaný pohled. Tohle uvidět ve zpětném zrcátku, nezbude než uhnout nebo prostě ujet…

Kahn opět nabízí Defender 6x6. Tentokrát je cena skoro lidová

Kahn opět nabízí Defender 6x6. Tentokrát je cena skoro lidová

Tedy ne, že by tenhle Wrangler neměl pořádný motor. Montovat do něčeho podobného vznětový čtyřválec by bylo přinejmenším k smíchu, proto tvůrci použili standardní zážehový šestiválec 3.6 Pentastar. Zapomněli nicméně uvést, jaký má vůz vlastně výkon, což je docela zásadní.

Jak vůz vypadá uvnitř, oficiální snímky neukazují, server carnewschina.com, jehož zástupci si vůz prohlédli v rámci premiéry na Chengdu Auto Show, hovoří o standardní přístrojové desce a spoustě oranžové (pravděpodobně kůže) kolem. Co my víme – třeba se jednou ze show caru vyklube opravdový pracant!

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Lexus ES 300h Luxury: Jiný pohled na svět. Změní ten váš?

Lexus ES 300h

Přicházím k pětimetrové japonské limuzíně za necelé dva miliony korun. V nabídce má pouze jeden motor a jednu převodovku. Má Lexus ES 300h ve své třídě co nabídnout?

dnes | Vladimír Kadera | 41 příspěvků
Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 47 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků