G. Patton Tomahawk: Naštvanější Wrangler jste neviděli

Jeep Wrangler je pro mnoho fanoušků motorismů považován za jeden z nejlepších off-roadů světa. Internet je plný videí, kde tyto automobily zdolávají skoro až nepochopitelný terén a nezapotí se u toho zdaleka tak, jako jejich řidiči. Existují ale také ryze „výstavní“ verze, které se do těžkého terénu pravděpodobně nikdy nevydají. Třeba jako G. Patton Tomahawk, který vypadá, že mu patří svět.

Mercedes třídy G 6x6 je moc velký? Tak si kupte Smart ForTwo pick-up

Mercedes třídy G 6x6 je moc velký? Tak si kupte Smart ForTwo pick-up

Vůz je založený na Jeepu Wrangler Unlimited a za jeho úpravou stojí čínská značka G. Patton. Představil se minulý týden na Chengdu Auto Show, kde mimo jiné vyplavala na povrch informace o dostupnosti. Jednak se Tomahawků určitě nevyrobí stovky, ale lze je také objednat pouze v Číně.

Hlavní změna je patrná na první pohled – přibyla třetí náprava ve stylu Mercedes G 63 AMG 6x6, jiná je příď i záď, vpředu vidíme pořádný naviják a neuvěřitelně naštvaný pohled. Tohle uvidět ve zpětném zrcátku, nezbude než uhnout nebo prostě ujet…

Kahn opět nabízí Defender 6x6. Tentokrát je cena skoro lidová

Kahn opět nabízí Defender 6x6. Tentokrát je cena skoro lidová

Tedy ne, že by tenhle Wrangler neměl pořádný motor. Montovat do něčeho podobného vznětový čtyřválec by bylo přinejmenším k smíchu, proto tvůrci použili standardní zážehový šestiválec 3.6 Pentastar. Zapomněli nicméně uvést, jaký má vůz vlastně výkon, což je docela zásadní.

Jak vůz vypadá uvnitř, oficiální snímky neukazují, server carnewschina.com, jehož zástupci si vůz prohlédli v rámci premiéry na Chengdu Auto Show, hovoří o standardní přístrojové desce a spoustě oranžové (pravděpodobně kůže) kolem. Co my víme – třeba se jednou ze show caru vyklube opravdový pracant!

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků