G. Patton Tomahawk: Naštvanější Wrangler jste neviděli

Jeep Wrangler je pro mnoho fanoušků motorismů považován za jeden z nejlepších off-roadů světa. Internet je plný videí, kde tyto automobily zdolávají skoro až nepochopitelný terén a nezapotí se u toho zdaleka tak, jako jejich řidiči. Existují ale také ryze „výstavní“ verze, které se do těžkého terénu pravděpodobně nikdy nevydají. Třeba jako G. Patton Tomahawk, který vypadá, že mu patří svět.

Mercedes třídy G 6x6 je moc velký? Tak si kupte Smart ForTwo pick-up

Mercedes třídy G 6x6 je moc velký? Tak si kupte Smart ForTwo pick-up

Vůz je založený na Jeepu Wrangler Unlimited a za jeho úpravou stojí čínská značka G. Patton. Představil se minulý týden na Chengdu Auto Show, kde mimo jiné vyplavala na povrch informace o dostupnosti. Jednak se Tomahawků určitě nevyrobí stovky, ale lze je také objednat pouze v Číně.

Hlavní změna je patrná na první pohled – přibyla třetí náprava ve stylu Mercedes G 63 AMG 6x6, jiná je příď i záď, vpředu vidíme pořádný naviják a neuvěřitelně naštvaný pohled. Tohle uvidět ve zpětném zrcátku, nezbude než uhnout nebo prostě ujet…

Kahn opět nabízí Defender 6x6. Tentokrát je cena skoro lidová

Kahn opět nabízí Defender 6x6. Tentokrát je cena skoro lidová

Tedy ne, že by tenhle Wrangler neměl pořádný motor. Montovat do něčeho podobného vznětový čtyřválec by bylo přinejmenším k smíchu, proto tvůrci použili standardní zážehový šestiválec 3.6 Pentastar. Zapomněli nicméně uvést, jaký má vůz vlastně výkon, což je docela zásadní.

Jak vůz vypadá uvnitř, oficiální snímky neukazují, server carnewschina.com, jehož zástupci si vůz prohlédli v rámci premiéry na Chengdu Auto Show, hovoří o standardní přístrojové desce a spoustě oranžové (pravděpodobně kůže) kolem. Co my víme – třeba se jednou ze show caru vyklube opravdový pracant!

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků