Futuristické BMW i8 v dubnu skončí. Bylo tu jen 6 let, s nástupcem se nepočítá

Černý  |  16. 01. 2020 11:24

Dalo se to čekat, pár geeků se nachytalo a tím to hasne.

Odpovědět  |   | 

nevím co tím máš na mysli, ale kdyby se to výrábělo po xxxx kusech, tak ti co to koupili si to nekoupí.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  16. 01. 2020 13:39

Nádherné auto. Je asi teď jedno s jakou technikou, ale ten design se prostě povedl. Rád vzpomínám na zážitky s tímto autem.

Odpovědět  |   | 

Já bych řekl, že aji ta technika je pěkná.

Odpovědět  |   | 
brk77  |  17. 01. 2020 17:23

Nemůžu si pomoct, ale mám z toho auta takové rozporuplné pocity. Jako jo, vypadalo pěkně a asi i jezdilo, ale stejně mi tam ten tříválec pod kapotou prostě vadil. Jestli to měla být do jisté míry i marketingová kampaň, že tříválce jsou fajn a vhodné i do sportovních aut, tak na mě to nezafungovalo.

Odpovědět  |   | 
vzpomínka  |  16. 01. 2020 14:18

Naše policie tuším nějaký takový kus i s majáky kdysi zkoušela. Tak jestli se to tehdy při té havárii s Krulišem osvědčilo, tak to by si měla rychle ještě nějaké objednat, než se to přestane vyrábět?

Odpovědět  |   | 

měla ho zdarma vypůjčenýho stějně jak i3

Odpovědět  |   | 
vzpomínka  |  17. 01. 2020 10:42

No jasně, že to měli vypůjčené na vyzkoušení. A po té havárii jim půjčili další náhradní. Jak to tuším půlroční testování u policie tenkrát vlastně dopadlo? Jestli pozitivně, tak by to asi měli rychle objednat (třeba i na operák?) dřív, než skončí výroba a dojdou skladovky ...

Odpovědět  |   | 

měli to půjčené s plným pojištěním, nic na vyzkoušení neměli prostě měli na půr roku auto, ted mají octávky na dva roky nebo 200tkm na operák a za to na rozdíl od bmw musejí solit 8tkč/měsíc, ale jenom dolévají benzín, vše ostatní je na škofinu.

Odpovědět  |   | 
vzpomínka  |  20. 01. 2020 10:55

Takže to půjčené BMW i8 si policie za toho půl roku ani pořádně nevyzkoušela? Co s tím tedy vlastně dělali, pokud si to ani nevyzkoušeli? Nebo snad měla ta policení verze sloužit jen jako reklama pro BMW ke zvýšení prodejů i8, což se asi moc nepovedlo, když má skočit výroba?

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  16. 01. 2020 15:22

průkopník...omyl. Člověk je na cestě nepotká a to ani v cizině. Myslím, že to je hodně prodělečný projekt.

Odpovědět  |   | 
K.V.  |  16. 01. 2020 15:34

Je a BMW to také přiznalo a uvedlo to i jako důvod zrušení i8.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  16. 01. 2020 17:22

Dnes so videl 2. A dokonca ho mal aj môj bývalý šéf.

Odpovědět  |   | 

u nás si to koupil jeden před rokem.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  16. 01. 2020 17:38

A u nás stál přes rok na prodejně...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 01. 2020 18:39

Selektivní slepota je nemoc, nevážený Cherokee.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  19. 01. 2020 13:15

Tyhle hračky jsou většinou prodělečný, což nijak nesnižuje jejich kvalitu a zábavnost. Také rád vzpomínám na zážitky z tohoto auta.
Veyron je také prodělečný a jaký je to krásný auto.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  19. 01. 2020 17:32

Asi záleží,kde se pohybuješ. Občas je potkávám kolem Vídně i v Německu.

Odpovědět  |   | 

kdyby se to nevyrábělo, tak nejsou nabíječky ionity .

Odpovědět  |   | 
.  |  16. 01. 2020 18:44

To je pěkná blbost.

Odpovědět  |   | 

není, bmw přemluvil ostatní-Daimler AG, Ford Motor Company, Volkswagen Group aby se podíleli nebo ty si myslíš, že když golf nedojede ani z prahy do brna bude vw vyvíjet nějakou nabíječku? Impulsem byla i8.

Odpovědět  |   | 
.  |  17. 01. 2020 09:30

BMW nikoho nepřemlouval, BMW, Daimler, Ford a VW se domluvily, že pro své EV auta postaví síť nabíječek v Evropě. i8 je PHEV a ty nabíjejí většinou z lokálních sítí 230/400V.

Odpovědět  |   | 

Nic oni nestavěli, ale vynalezli a to je veliký rozdíl.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  19. 01. 2020 22:26

Jak se dá vynaleznout síť nabíječek? Síť nabíječek se dá jen postavit, ne? Vynaleznout se dá maximálně nabíječka. Ale ani ta nebyla vynalezena, tak už je vynalezena desítky let. Můžete maximálně definovat standard pro rychlonabíjení, ale není mi nic známo, že kdyby nebylo BMW, tak by ostatní nebyli schopni standard nadefinovat.
Vy o tom víte víc?

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  19. 01. 2020 13:17

Je to blbost. Na Ionity totiž i8 nenabijete.

Odpovědět  |   | 

někdo tady píše, že to jsou jen nabíječky pro i8? V návodě se to píše na jeké stránce?

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  19. 01. 2020 14:53

Ano. "kdyby se to nevyrábělo, tak nejsou nabíječky ionity." Článek i diskuze je o i8, tak předpokládám, že píšete k věci.
Řekněte mi jediný důvod, proč byste jako výrobce tlačil na ostatní kvůli modelu, který si tam nenabijete. Nehledě na to, že jen od Vás čtu poprvé, že kdyby BMW nevyrábělo i8 (nebo cokoliv jiného), tak by nevznikl joint venture Ionity.
Jestli máte nějaký zdroj, sem s ním. Vzhledem k tomu, že se v elektru pohybuju dost, toto slyším poprvé a nemá to ani logiku, tak to beru jako nesmyslnou hypotézu. Nic víc.
Ale rád se nechám vzdělat.

Odpovědět  |   | 

183,19 euro stojí na i8 rychlonabíjecí kabel AC origo bmw, jestli karty ChargeNow nejdou uplatnit na ionity není můj problém a za to nemůži( i3 a i8). Jestli podnik začne vyrábět elektroauta a plug-iny, tak asi začne myslet na ty nabíječky, i8 se vyrábí od 2013. tak ten vývoj a předání pro ABB od 2017 plně souhlasí nebo bmw má jiné nabíječky? nemyslím domácí vřetně solárních panelů. Kdybys měl mercedesa na plyn, taky byses hádal, že mercedes neprodává domácí plničky, že to bylo vyvyinuto tak na mhd?

Odpovědět  |   | 
Adiktolog  |  19. 01. 2020 18:19

Zase jsi na šrot? Fakt už nechlastej.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  19. 01. 2020 22:21

i8 nemá vůbec možnost rychlonabíjení, takže nemůžete ani koupit žádný "rychlonabíjecí" kabel. Můžete koupit pouze Mennekes kabel (Typ 2) pro AC nabíjení z wallboxu nebo zásuvky. Ionity nemá vůbec možnost AC nabíjení, pouze DC nabíjení. Takže Vaše tvrzení "kdyby se to nevyrábělo, tak nejsou nabíječky ionity." je naprosto mimo, protože i8 není určena pro nabíjení na rychlonabíječkách.
Dále nechápu Vaše tvrzení "tak ten vývoj a předání pro ABB od 2017 plně souhlasí nebo bmw má jiné nabíječky?" O jakém vývoji a předání (čeho?) pro ABB mluvíte??? A o jakých nabíječkách BMW mluvíte?
A ten příklad s Mercedesem nechápu vůbec, jak souvisí s prokázáním tvrzení, že kdyby nebylo BMW, tak by nebylo Ionity a že impulzem byl i8...

Odpovědět  |   | 

Konečně, moc pěkný auto zabitý zbytečným spalovákem uvnitř. Měli to narvat baterkama a byl by klid.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen Grand California 680: Dovolená na Slovensku jezdící, spící

Volkswagen Grand California 680

Největší obytný Volkswagen měří na délku skoro sedm metrů, přitom ale jezdí jako klasická dodávka. Jeho schopnosti jsme vyrazili prověřit na Slovensko.

včera | Vladimír Kadera | 9 příspěvků
Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

11.  8.  2020 | Michal Dokoupil | 70 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 56 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan