Konečně, moc pěkný auto zabitý zbytečným spalovákem uvnitř. Měli to narvat baterkama a byl by klid. B-]
kdyby se to nevyrábělo, tak nejsou nabíječky ionity .
To je pěkná blbost.
není, bmw přemluvil ostatní-Daimler AG, Ford Motor Company, Volkswagen Group aby se podíleli nebo ty si myslíš, že když golf nedojede ani z prahy do brna bude vw vyvíjet nějakou nabíječku? Impulsem byla i8.
Je to blbost. Na Ionity totiž i8 nenabijete. :-D
někdo tady píše, že to jsou jen nabíječky pro i8? V návodě se to píše na jeké stránce?
Ano. "kdyby se to nevyrábělo, tak nejsou nabíječky ionity." Článek i diskuze je o i8, tak předpokládám, že píšete k věci.Řekněte mi jediný důvod, proč byste jako výrobce tlačil na ostatní kvůli modelu, který si tam nenabijete. Nehledě na to, že jen od Vás čtu poprvé, že kdyby BMW nevyrábělo i8 (nebo cokoliv jiného), tak by nevznikl joint venture Ionity.Jestli máte nějaký zdroj, sem s ním. Vzhledem k tomu, že se v elektru pohybuju dost, toto slyším poprvé a nemá to ani logiku, tak to beru jako nesmyslnou hypotézu. Nic víc.Ale rád se nechám vzdělat.
183,19 euro stojí na i8 rychlonabíjecí kabel AC origo bmw, jestli karty ChargeNow nejdou uplatnit na ionity není můj problém a za to nemůži( i3 a i8). Jestli podnik začne vyrábět elektroauta a plug-iny, tak asi začne myslet na ty nabíječky, i8 se vyrábí od 2013. tak ten vývoj a předání pro ABB od 2017 plně souhlasí nebo bmw má jiné nabíječky? nemyslím domácí vřetně solárních panelů. Kdybys měl mercedesa na plyn, taky byses hádal, že mercedes neprodává domácí plničky, že to bylo vyvyinuto tak na mhd?
i8 nemá vůbec možnost rychlonabíjení, takže nemůžete ani koupit žádný "rychlonabíjecí" kabel. Můžete koupit pouze Mennekes kabel (Typ 2) pro AC nabíjení z wallboxu nebo zásuvky. Ionity nemá vůbec možnost AC nabíjení, pouze DC nabíjení. Takže Vaše tvrzení "kdyby se to nevyrábělo, tak nejsou nabíječky ionity." je naprosto mimo, protože i8 není určena pro nabíjení na rychlonabíječkách.Dále nechápu Vaše tvrzení "tak ten vývoj a předání pro ABB od 2017 plně souhlasí nebo bmw má jiné nabíječky?" O jakém vývoji a předání (čeho?) pro ABB mluvíte??? A o jakých nabíječkách BMW mluvíte?A ten příklad s Mercedesem nechápu vůbec, jak souvisí s prokázáním tvrzení, že kdyby nebylo BMW, tak by nebylo Ionity a že impulzem byl i8...
Zase jsi na šrot? Fakt už nechlastej.
BMW nikoho nepřemlouval, BMW, Daimler, Ford a VW se domluvily, že pro své EV auta postaví síť nabíječek v Evropě. i8 je PHEV a ty nabíjejí většinou z lokálních sítí 230/400V.
Nic oni nestavěli, ale vynalezli a to je veliký rozdíl.
Jak se dá vynaleznout síť nabíječek? Síť nabíječek se dá jen postavit, ne? Vynaleznout se dá maximálně nabíječka. Ale ani ta nebyla vynalezena, tak už je vynalezena desítky let. Můžete maximálně definovat standard pro rychlonabíjení, ale není mi nic známo, že kdyby nebylo BMW, tak by ostatní nebyli schopni standard nadefinovat.Vy o tom víte víc?
průkopník...omyl. Člověk je na cestě nepotká a to ani v cizině. Myslím, že to je hodně prodělečný projekt.
Asi záleží,kde se pohybuješ. Občas je potkávám kolem Vídně i v Německu.
Tyhle hračky jsou většinou prodělečný, což nijak nesnižuje jejich kvalitu a zábavnost. Také rád vzpomínám na zážitky z tohoto auta.Veyron je také prodělečný a jaký je to krásný auto.
Selektivní slepota je nemoc, nevážený Cherokee.
Dnes so videl 2. A dokonca ho mal aj môj bývalý šéf.
u nás si to koupil jeden před rokem.
A u nás stál přes rok na prodejně...
Je a BMW to také přiznalo a uvedlo to i jako důvod zrušení i8.
Naše policie tuším nějaký takový kus i s majáky kdysi zkoušela. Tak jestli se to tehdy při té havárii s Krulišem osvědčilo, tak to by si měla rychle ještě nějaké objednat, než se to přestane vyrábět? ;-)
měla ho zdarma vypůjčenýho stějně jak i3
No jasně, že to měli vypůjčené na vyzkoušení. A po té havárii jim půjčili další náhradní. Jak to tuším půlroční testování u policie tenkrát vlastně dopadlo? Jestli pozitivně, tak by to asi měli rychle objednat (třeba i na operák?) dřív, než skončí výroba a dojdou skladovky ...;-)
měli to půjčené s plným pojištěním, nic na vyzkoušení neměli prostě měli na půr roku auto, ted mají octávky na dva roky nebo 200tkm na operák a za to na rozdíl od bmw musejí solit 8tkč/měsíc, ale jenom dolévají benzín, vše ostatní je na škofinu.
Takže to půjčené BMW i8 si policie za toho půl roku ani pořádně nevyzkoušela? Co s tím tedy vlastně dělali, pokud si to ani nevyzkoušeli? Nebo snad měla ta policení verze sloužit jen jako reklama pro BMW ke zvýšení prodejů i8, což se asi moc nepovedlo, když má skočit výroba?
Nádherné auto. Je asi teď jedno s jakou technikou, ale ten design se prostě povedl. Rád vzpomínám na zážitky s tímto autem.
Já bych řekl, že aji ta technika je pěkná.
Nemůžu si pomoct, ale mám z toho auta takové rozporuplné pocity. Jako jo, vypadalo pěkně a asi i jezdilo, ale stejně mi tam ten tříválec pod kapotou prostě vadil. Jestli to měla být do jisté míry i marketingová kampaň, že tříválce jsou fajn a vhodné i do sportovních aut, tak na mě to nezafungovalo.
Dalo se to čekat, pár geeků se nachytalo a tím to hasne.
nevím co tím máš na mysli, ale kdyby se to výrábělo po xxxx kusech, tak ti co to koupili si to nekoupí.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.